beste per persoon telt dacht ik gehoord te hebben..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Gemiddeld moet 4,5 lukken = ¤20 x 3 zakjes = ¤60 x 23 pers = ¤1.380
Mooi streven.
Met zulke getallen is eentje die uiteindelijk telt het enige logisch en dat iedereen moet lijkt me ook aannemelijk jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:39 schreef Harry het volgende:
De vraag is nog, moet iedereen meedoen?
Volgens GJ zijn het punten en is het geen geldbedragquote:
Imi daarentegen kwam bijna op 8 meterquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima komt niet verder dan 10 euro denk ik, als ze dat al haalt
Ik denk dat ze achter ook wel nieuwsgierig zijn hoe het gaat lopen met 115 euro per dagquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Even weer flink wat centen erin pompen en dan de week erna in het teken van eliminatie
Als het euro’s zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter ook wel nieuwsgierig zijn hoe het gaat lopen met 115 euro per dagZe kunnen met deze opdracht best wel wat binnenhalen.
Geen 10 euro?quote:
Dat is niet meer sinds het evenementenboek..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:40 schreef Flow3r het volgende:
ze denken dat het punten zijn, geen euro's
De stem had het over verdienen, dus denk dat wel euros zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |