SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
echte zeeman dit hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, afwas gedaan, tas ingepakt, tweede slaaptheetje en ome Fles kan weer te kooi zo
Betaal je nog maar 80 in plaats van 100 euro voor een bakje frietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt weer eftelingzegels sparen. Nu ook voor korting in het park zelf, op vreten. Dat is fijn.
doe je linkje ffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt weer eftelingzegels sparen. Nu ook voor korting in het park zelf, op vreten. Dat is fijn.
Daarom!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaal je nog maar 80 in plaats van 100 euro voor een bakje friet
Het is gister ingegaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je linkje ff
heb 16 spaarkaarten
Ik denk dat ik al 15 jaar niet meer in de Efteling ben geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Is leuk joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al 15 jaar niet meer in de Efteling ben geweest
donequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)e7-8690-63760f4c6060
Gaat bij mij in elk geval automatisch in de app. Je kunt ergens de optie zegels delen selecteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag wel naar de Appie.
Spaar je automatisch in de app, moet je dan iets activeren?
Morgen komt de AH bezorgen. Dan heb ik paar volle kaarten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Check.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Smooth.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar niet alleen naar toe..
Geen idee. Maar ik heb ook dubbel sparen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zo snel gaat, ik heb er gister vijf euro uitgegeven en heb al vijf zegels. Terwijl je bij elke vijf euro een zegel hoort te krijgen.
Ja toen had ik 60 spaarkaarten, zo vaak ging ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Was dat vorige keer niet ook met die eftelingzegels en CL?
Ik wacht wel weer op de aanbieding van de personeelsvereniging voor de winter Efteling.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
dubbel sparen in de appquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zo snel gaat, ik heb er gister vijf euro uitgegeven en heb al vijf zegels. Terwijl je bij elke vijf euro een zegel hoort te krijgen.
Ik ook, voorjaar 2008. Bedrijfsfeestje. Kende er nog steeds mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al 15 jaar niet meer in de Efteling ben geweest
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je al bijna 1 hamburger menu van betalen zeker
Met mijn ouders kwam ik niet verder dan een straal van 25km om ons dorpquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.
Wij gingen zelden met vakantie, wij gingen om het jaar naar de Efteling. Dus goede herinneringen aan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.
Wij gingen zelden met vakantie, wij gingen om het jaar naar de Efteling. Dus goede herinneringen aan.
Een MeMo in kscquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef niet te sparen voor de efteling, ik heb 'n abonnement
Tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef niet te sparen voor de efteling, ik heb 'n abonnement
's avonds wordt het pas leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
Meestal slaap ik nu, maar is het hier altijd zo rustig s avonds?
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangesproken door deze TT.
Ja nog steeds wachten tot er plek is bij de slager, ze hebben een nogal ruime marge met 'hopelijk in 2023'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw operatie planning>?
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangesproken door deze TT.
US natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?
Welnee joh, die heeft heel zijn ruggenwervel gebroken toen die van de Burj Khalifa sprong en onderweg te druk was met de dochter van van sjeik dat die zijn parachute te laat open deed. Uiteraard was die na 2 weekjes revalidatie op Bora Bora weer helemaal kwiek en jongquote:
Niks ergens eigenlijk. Of althans nooit geconstateerdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?
Dat verschilt, soms is het lekker rustig omdat iedereen zit te gamen of netflixen en soms gaan er twee topics per uur doorheenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
Meestal slaap ik nu, maar is het hier altijd zo rustig s avonds?
Nooit iets gebroken of naar het ziekenhuis gemoeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks ergens eigenlijk. Of althans nooit geconstateerd
Kneus66quote:
Grommende Gergi?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
En weer alles naar de logeerkamer verhuisd. Morgen kan ik beter maar direct hier beginnen met slapen.
Is gergi een bos aan het omzagen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
En weer alles naar de logeerkamer verhuisd. Morgen kan ik beter maar direct hier beginnen met slapen.
Maar dat mocht juist niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is gergi een bos aan het omzagen?
Slapen jullie ooit wel eens samen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit iets gebroken of naar het ziekenhuis gemoeten?
Hier waren ze vanochtend bezig met het anti-apocalyptische bos aan het omzagen, ben benieuwd wat er morgen nog staatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een heel regenwoudquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
quote:Had ook al 109 euro inschrijfgeld betaald. Maar als het goed is krijg ik dat terug.
Hoe wil een bos de apocalyps tegen houden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren ze vanochtend bezig met het anti-apocalyptische bos aan het omzagen, ben benieuwd wat er morgen nog staat
Geluksvogelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope.
Zelfs mijn filee bij de huisarts is zo goed als leeg
Maar ja, dat geldt voor de meesten hier ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Alleen geestelijk ben ik natuurlijk niet helemaal in orde
Dat zijn we allemaal nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe wil bos de apocalyps tegen houden?
Nieuw matras? Andere houding?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een heel regenwoudWeet niet waar dat nu ineens weer vandaan komt, is maanden best wel goed gegaan.
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe wil een bos de apocalyps tegen houden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaan
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Ah Oke. Ja dat is op zich wel handigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaan
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel doorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuw matras? Andere houding?
Heb je zijn neus gebroken?
Kan allemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel door
Stopt hij die in zijn neus zodat hij niet meer kan ademen en gaat snurken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel door
Ach als het een keer echt mis gaat dan zullen die bomen niet heel veel doen gok ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah Oke. Ja dat is op zich wel handig
Wachten tot de wekker gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie als je niet in slaap kunt komen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stopt hij die in zijn neus zodat hij niet meer kan ademen en gaat snurken?
droomsapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Dat weet ik niet meer, tegenwoordig val ik eigenlijk altijd wel in slaapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als het een keer echt mis gaat dan zullen die bomen niet heel veel doen gok ik
biem.gifquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?
Ligt er beetje aan wat de oorzaak is. Soms sta ik even op, drink even wat en dan kan ik wel weer wat rust vinden om te slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Alle acteurs uit friends afgaan in m'n hoofd. Alle bijrollen dus niet alleen de zes hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Of die munitieopslag in cyprus, dat was ook een flinke biem.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Daar stonden ook geen bomen omheen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaan
Dat weet ik niet, toen het in de jaren 60/70 werd aangelegd was het natuurlijk een wat ander soort tijd, en een grote chemiefabriek van Shell is natuurlijk wel een leuk doelwitjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet ver komen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle acteurs uit friends afgaan in m'n hoofd. Alle bijrollen dus niet alleen de zes hoofdrolspelers.
We hebben wel Chemie Pack gehad hier, gaf ook een teringzooiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of die munitieopslag in cyprus, dat was ook een flinke biem.
Dat heb ik dagelijksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb zin om 2k uit te geven aan iets wat ik niet nodig heb
Chemelot hier is eigenlijk al jaren best goed gegaan. Maar daar zitten ook wel fabrieken bij waar ik niet de buurt wil zijn als het fout gaatquote:
Nja, dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ik ook
gevaar van het ook zo makkelijk uit te kunnen geven
Ja ik vind het hier ook al te verdacht lang goed gaan eigenlijk ...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chemelot hier is eigenlijk al jaren best goed gegaan. Maar daar zitten ook wel fabrieken bij waar ik niet de buurt wil zijn als het fout gaat
ja ik wacht ook op een productlancering dit jaar om ook gelijk full kim Kardashian te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat heb ik niet.
Alhoewel, als het straks eens allemaal met het geld van de erfenis geregeld is denk ik dat er ook wel een paar duizend aan niet heel verstandige uitgaven wordt gespendeerd
Je gaat gelijk voor de buttlift en botox?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik wacht ook op een productlancering dit jaar om ook gelijk full kim Kardashian te gaan
minstensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat gelijk voor de buttlift en botox?
Las piemelmeeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het piemelmeten?
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze dag van de wereldwijde liefde nog wel.
van de commerciële liefdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze dag van de wereldwijde liefde nog wel.
Op hoop van zegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft een kleine wortelkanaal behandeling gedaan en heb antibiotica. En een vulling. Ze zegt dat de pijn nu weg zou moeten zijn
Wat is een "kleine" wortelkanaalbehandeling? Zover ik weet heb je of een wortelkanaalbehandeling, of geen. En op de foto's zag ze eergisteren niks? Het klinkt een beetje als schieten met hagel dit, vanalles proberen in de hoop dat iets helpt (die eerste behandeling, dan wortelkanaalbehandeling, en antibiotica).quote:Op woensdag 15 februari 2023 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft een kleine wortelkanaal behandeling gedaan en heb antibiotica. En een vulling. Ze zegt dat de pijn nu weg zou moeten zijn
Dat is niet eerlie de peerlie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/tech/62(...)len-is-uitgezet.html
Nou jongens, even uitkijken als je met het OV reist, dat je niet 2x incheckt en niet uitcheckt met dat nieuwe systeem.
OV hč, zullen eens iets goed invoeren. Als ik hier twee kaarten voor een parkeerautomaat of skipaspoortje hou zegt ie gewoon dat ie de kaart niet kan lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet eerlie de peerlie.
Tachtigmiljardste keer dat ze iets invoeren en dat in de praktijk blijkt dat er niet over nagedacht is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, even uitkijken als je met het OV reist, dat je niet 2x incheckt en niet uitcheckt met dat nieuwe systeem.
ben niet verbaasdquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
weet jij wellichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tachtigmiljardste keer dat ze iets invoeren en dat in de praktijk blijkt dat er niet over nagedacht is.
Wat kwiwi zegt, gewoon Error.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
weet jij wellicht
hoe pakken ze dit probleem (meerdere geldige passen aanbieden) in andere landen aan?
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een "kleine" wortelkanaalbehandeling? Zover ik weet heb je of een wortelkanaalbehandeling, of geen. En op de foto's zag ze eergisteren niks? Het klinkt een beetje als schieten met hagel dit, vanalles proberen in de hoop dat iets helpt (die eerste behandeling, dan wortelkanaalbehandeling, en antibiotica).
Hoop dat de pijn over is. Maar zou zelf in dit geval thuis wel even naar de tandarts gaan om te laten checken of het goed gedaan is.
Hoop dat het snel beter gaat worden inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.
maar goed laten we gewoon hopen dat het voor nu helpt want afgelopen nacht was echt hels. Heb hier de hele tijd rondjes gelopen huilend omdat het zo'n pijn deed
Dat deed ik ookquote:
Ik weet het nietquote:
heeft ze niets over gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat het snel beter gaat worden inderdaad.
Wanneer mag je weer in de zon?
Deze ene keer is het niet om te pesten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze niets over gezegd![]()
![]()
maar heb net even geslapen. Straks maar wat te eten vangen
hmz dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze ene keer is het niet om te pesten natuurlijk.
https://www.etos.nl/advies/zon/zon-en-antibiotica/
zou even kijken welke je hebt en er beetje op letten.quote:
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou even kijken welke je hebt en er beetje op letten.
Ga je weer iets met crispy pork eten zo?
Fijn dat het iets beter gaatquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.Vanaaf wel sushi
quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.
maar goed laten we gewoon hopen dat het voor nu helpt want afgelopen nacht was echt hels. Heb hier de hele tijd rondjes gelopen huilend omdat het zo'n pijn deed
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaakquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja inderdaad, fingers crossed dat ze in ieder geval iets gedaan heeft waardoor je van de pijn af bent.
het doet nu wel pijn maar ga er maar vanuit dat dat door het geboor en alles komt en dat dat straks weg trektquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja inderdaad, fingers crossed dat ze in ieder geval iets gedaan heeft waardoor je van de pijn af bent.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaak
Sushi hier was gisteren erg lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.Vanaaf wel sushi
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hierquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaak
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi hier was gisteren erg lekker
Heb 3x een wortelkanaalbehandeling gehad, elke keer was echt zo poef de pijn compleet weg toen ik de praktijk uit liepquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het doet nu wel pijn maar ga er maar vanuit dat dat door het geboor en alles komt en dat dat straks weg trekt
Heb je je collectie niet meegenomen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hier
Zou wel een Europese zoeken. Als je een lokale hebt dan is al het eten ineens taai.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hier
Ok Haags.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een Europese zoeken. Als je een lokale hebt dan is al het eten ineens taai.
ja minder scherp , die verdoving werkt nu uit zeg maarquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb 3x een wortelkanaalbehandeling gehad, elke keer was echt zo poef de pijn compleet weg toen ik de praktijk uit liepIs het andere pijn dan voorheen?
Ah okquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minder scherp , die verdoving werkt nu uit zeg maar
mag toch niet kwiwiquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je je collectie niet meegenomen?
nou dan kan je wel een nieuwberichtje verwachten denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
YoloGewoon in de koffer gooien en kijken wat er gebeurd
Moeten we dan een petitie starten. En een thai opsluiten in Foqueville om te kunnen ruilen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan kan je wel een nieuwberichtje verwachten denk ik
ja!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we dan een petitie starten. En een thai opsluiten in Foqueville om te kunnen ruilen.
Ja tenzij die thai heel gezellig is en een betere collectie ledematen heeft natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja!!!!
moeten jullie mij wel terug eisen ja
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tenzij die thai heel gezellig is en een betere collectie ledematen heeft natuurlijk
Eten zal ook een dingetje worden dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Was net aan het kwijlen toen k bestelde omdat nog steeds verdoofd is
Hm k zou maar oppassenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg gelijk Pennywise-vibes
[ afbeelding ]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandelingquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Was net aan het kwijlen toen k bestelde omdat nog steeds verdoofd is
Linker kant maar proberen. Dacht soep is nu een te grote uitdaging:pquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten zal ook een dingetje worden dan?
Heb nog niks op vandaag :p.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandeling![]()
wat kost dat grapje daar nou?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg gelijk Pennywise-vibes
[ afbeelding ]
Je hebt het wel tegen BB hequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandeling![]()
dat is waar..quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen BB he
dat valt mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niks op vandaag :p.
2000 bath dus ongeveer 60 euro.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niks op vandaag :p.
2000 bath dus ongeveer 60 euro.
Klopt het nog?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker jongens. Krijg er ook een soepje bij. Soort bouillon denk k. Ligt ook iets op mijn bord wat denk k orgaan vlees is 🤔
Dat is je verwijderde zenuw, weet 't zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker jongens. Krijg er ook een soepje bij. Soort bouillon denk k. Ligt ook iets op mijn bord wat denk k orgaan vlees is 🤔
Dat heb ik ook een keer gehad na een wortelkanaalbehandeling die niet helemaal compleet bleek, geloof dat het uit voorzorg was. (Eerste wortelkanaal gedaan, paar jaar later merkte ik een bultje op, bleek nog een mini restje wortel overgebleven te zijn, dus twee wortelkanaalbehandeling en tijdelijke vulling, want tandarts wilde eerst even zeker weten dat alles weg was om te voorkomen dat 'ie twee keer door een permanente vulling heen moest.)quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Want de bel doet het niet?quote:
Had je verzekering ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]Koopje. In de VS betaalde ik 1200 euro, 15 jaar geleden
Zal nu wel 1600 o.i.d. zijn.
Ja ze zei dat k sowieso terug moet thuis of hier. Maar goed hopen dat dit het voor nu isquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad na een wortelkanaalbehandeling die niet helemaal compleet bleek, geloof dat het uit voorzorg was. (Eerste wortelkanaal gedaan, paar jaar later merkte ik een bultje op, bleek nog een mini restje wortel overgebleven te zijn, dus twee wortelkanaalbehandeling en tijdelijke vulling, want tandarts wilde eerst even zeker weten dat alles weg was om te voorkomen dat 'ie twee keer door een permanente vulling heen moest.)
Een beetje een zeurend gevoel herken ik wel, maar dat was vooral de nawee van dat er iemand in m'n bakkes bezig was geweest, gelukkig nooit naar een tandarts gemoeten met kiespijn. Hopelijk was dit het gewoon.
Ik zag dus laatst een filmpje dat je in Thailand in een bus kan eten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een filmpje dat je in Thailand in een bus kan eten.
Dus ik dacht leuk! Totdat je soep met varkensbloed kreeg.
Ok, laat maar.
Er is zo'n Maleisisch (?) kookkanaal op YouTube, daar maken ze ook de meest exotische dingen met organen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja k was gisteren in de supermarkt en daar kon je varkens eileiders kopen geloof k
Plaatje van een verrekke erbij en dan aanwijzenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg ze net wat het was maar denk dat ze het Engelse woord niet kennen
Knorgeluiden maken op handen en voeten en dan met een sierlijke krulbeweging naar je bipsje wijzen, dit snappen ze zelfs bij de Eskimo's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaatje van een verrekke erbij en dan aanwijzen
Ja ze zei wel pork maar wel onderdeel begreep ze niet :pquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt hun allemaal niet uit, eten is etenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zei wel pork maar wel onderdeel begreep ze niet :p
Ja eigenlijk ook wel logisch. Denk dat Nederlanders echt super selectief zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt hun allemaal niet uit, eten is eten
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar tegen verzekerd?
Hoe is het met de nieuwe caaf?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaaaaa ,nieuwe neus met pootjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de nieuwe caaf?
Ja, ze doet het echt heel goed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de nieuwe caaf?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh jaaaaa ,nieuwe neus met pootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Fotoquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze doet het echt heel goed.
Ze zit bij tante Azure en die doet voor een keer niet lelijk tegen een andere caaf![]()
Zo schattig, want ze zit al met haar pootjes op het bakje![]()
![]()
[..]![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:10 schreef Haags het volgende:
Er ligt hier historisch veel sneeuw.wat vinden Linda en Jessica hiervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:10 schreef Haags het volgende:
Er ligt hier historisch veel sneeuw.Heb jij haar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Mond op mond we doen het nouquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat vinden Linda en Jessica hiervan?
Nah. Gewoon in de frikandellen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ook wel logisch. Denk dat Nederlanders echt super selectief zijn
Goh @Wereldgozerquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:11 schreef dud0r het volgende:
Gisterenavond chocolaatjes gekregen. Halve bakje alweer leeg
Omnomnomnomnomquote:
rond0r.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:11 schreef dud0r het volgende:
Gisterenavond chocolaatjes gekregen. Halve bakje alweer leeg
quote:
Awwwwquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze doet het echt heel goed.
Ze zit bij tante Azure en die doet voor een keer niet lelijk tegen een andere caaf![]()
Zo schattig, want ze zit al met haar pootjes op het bakje![]()
![]()
[..]![]()
quote:
marsepeinquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg ook chocolade.
Ok, de helft is voor kerel, want marsepein, nougat en hazelnoot, maar toch.
marsepeinquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg ook chocolade.
Ok, de helft is voor kerel, want marsepein, nougat en hazelnoot, maar toch.
wattenstaafjequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Awwww![]()
Heeft ze al een naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:15 schreef Haags het volgende:
Wtf joh. Marsepein is hartstikke lekker!!
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
het is een chocoladetruffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat schattig. Wat is de voorkant en wat is de achterkant. Een klein balletje schattigheid
Hoe is het met het kiesje?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef bitterbal het volgende:
Hopen dat het vanavond bij dat festival niet regent
Kleine diva.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je inzoomt op die foto heeft ze sterretjes in haar oogje
Wat heeft die er allemaal aan geknutseld?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat beter. Doet nu wel pijn maar hoop dat dat van de tandarts is
quote:
Ja gedeeltelijk wortelkanaal en tijdelijke vulling en heb antibiotica. Ze zei dat k nog wel terug moet komen of in Nederland naar de tandarts. Hoop dat wat heeft gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft die er allemaal aan geknutseld?
k ben het hier zwaar(hahaatjes) mee oneensquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:15 schreef Haags het volgende:
Wtf joh. Marsepein is hartstikke lekker!!
Marsepeinquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
k ben het hier zwaar(hahaatjes) mee oneens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar is de naamquote:Ja dat zeg ik tochquote:
@Haags heb jij gisteren mevrouwtje april gefeliciteerd met haar verjaardag?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Hmm ja, na wortelkanaal heb je een tijdelijke vulling natuurlijk, daar moet nog wel een echte in. Hopelijk is het nu voorbijquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk wortelkanaal en tijdelijke vulling en heb antibiotica. Ze zei dat k nog wel terug moet komen of in Nederland naar de tandarts. Hoop dat wat heeft gedaan
quote:
Eensquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Marsepein ook niet echt lekker.
Een baby met diabetes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Marsepein heeft een beetje hetzelfde mondgevoel als keihard in een baby bijten.
Ik zag gisteren een reclame over een programma op TLC (quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
k ben het hier zwaar(hahaatjes) mee oneens
Dotje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fingers crossedquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ja, na wortelkanaal heb je een tijdelijke vulling natuurlijk, daar moet nog wel een echte in. Hopelijk is het nu voorbij
My 600lbs Life beste programma.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame over een programma op TLC () voorbij komen met EXTREEM dikke mensen. Dat deed me wel denken aan jou.
Nee. Wist ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En daar is de naam
[..]
Ja dat zeg ik toch
@:haags heb jij gisteren mevrouwtje april gefeliciteerd met haar verjaardag?
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My 600lbs Life beste programma.
Dr Now
Ja dat. Tering hey. Die mensen zijn niet best hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr Now
ja dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Vind dat altijd fascinerend, zeker als ze van die uitzendingen van 2 uur hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr Now
Vraag het @dud0rquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit.
like hoe de fuck kan je het zo uit de hand laten lopen
Ik voel me altijd superskinny als ik dat kijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Wel lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame over een programma op TLC () voorbij komen met EXTREEM dikke mensen. Dat deed me wel denken aan jou.
man3quote:
Gewoon door etenquote:
Dat je de vuurrode smet- en gistplekken door het scherm heen ruikt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit.
like hoe de fuck kan je het zo uit de hand laten lopen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de vuurrode smet- en gistplekken door het scherm heen ruikt.
Anders is het geen sensatie tvquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.
Hoe heet deze nieuwe schattige pluizenbol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doet ze dat dan ook bij jou?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Mijn chick vindt dr. Pimple popper helemaal geweldig.
Ik ken het niet, maar het klinkt smerigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Ze heette bij de fokker Camryn, denk dat ik het zo laat, tenzij er een geweldig goede naam hier voorbij komt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe heet deze nieuwe schattige pluizenbol?
ah jij bent koos van @Moloquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat het vaak ook om arme mensen gaat, waar betalen die al dat eten van denk je danquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen zegquote:
Oh die doet het niet meer. Zijzelf hopelijk nog wel..quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb alsnog een prachtige felicitatie naar @:madam_april verstuurd.
Hoe zou jij deze chocoladetruffel noemen dan?quote:
Truffel was wel grappigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heette bij de fokker Camryn, denk dat ik het zo laat, tenzij er een geweldig goede naam hier voorbij komt.
Maar dat betwijfel ik
CHOCOLADETRUFFELquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heette bij de fokker Camryn, denk dat ik het zo laat, tenzij er een geweldig goede naam hier voorbij komt.
Maar dat betwijfel ik
Die van mij springt soms bovenop me met een pincet omdat er ergens een haartje zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |