Ja nog steeds wachten tot er plek is bij de slager, ze hebben een nogal ruime marge met 'hopelijk in 2023'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw operatie planning>?
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangesproken door deze TT.
US natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?
Welnee joh, die heeft heel zijn ruggenwervel gebroken toen die van de Burj Khalifa sprong en onderweg te druk was met de dochter van van sjeik dat die zijn parachute te laat open deed. Uiteraard was die na 2 weekjes revalidatie op Bora Bora weer helemaal kwiek en jongquote:
Niks ergens eigenlijk. Of althans nooit geconstateerdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er hier dan niemand zitten die nooit iets heeft gehad?
Dat verschilt, soms is het lekker rustig omdat iedereen zit te gamen of netflixen en soms gaan er twee topics per uur doorheenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
Meestal slaap ik nu, maar is het hier altijd zo rustig s avonds?
Nooit iets gebroken of naar het ziekenhuis gemoeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks ergens eigenlijk. Of althans nooit geconstateerd
Kneus66quote:
Grommende Gergi?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
En weer alles naar de logeerkamer verhuisd. Morgen kan ik beter maar direct hier beginnen met slapen.
Is gergi een bos aan het omzagen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
En weer alles naar de logeerkamer verhuisd. Morgen kan ik beter maar direct hier beginnen met slapen.
Maar dat mocht juist niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is gergi een bos aan het omzagen?
Slapen jullie ooit wel eens samen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit iets gebroken of naar het ziekenhuis gemoeten?
Hier waren ze vanochtend bezig met het anti-apocalyptische bos aan het omzagen, ben benieuwd wat er morgen nog staatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een heel regenwoudquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
quote:Had ook al 109 euro inschrijfgeld betaald. Maar als het goed is krijg ik dat terug.
Hoe wil een bos de apocalyps tegen houden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren ze vanochtend bezig met het anti-apocalyptische bos aan het omzagen, ben benieuwd wat er morgen nog staat
Geluksvogelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope.
Zelfs mijn filee bij de huisarts is zo goed als leeg
Maar ja, dat geldt voor de meesten hier ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Alleen geestelijk ben ik natuurlijk niet helemaal in orde
Dat zijn we allemaal nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Alleen geestelijk ben ik natuurlijk niet helemaal in orde
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe wil bos de apocalyps tegen houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |