SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ze zit twee maanden in Thailand.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Balletje leert langzaam van dure dingen te genieten
Wil hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/spai/w_800+q_lossy+ex_1+ret_img+to_webp/https://hond.nl/wp-conten(...)ttend.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb er ook mijn twijfels over maar goed als ze er blij mee is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Geloof er niks van dat ie echt is.![]()
Maar goed wat jij wil
Geloof je het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Geloof er niks van dat ie echt is.![]()
Maar goed wat jij wil
Hij blokt het licht goed? Dan is hij functioneel en je vind hem leuk, voldoende reden om er blij mee te zijn! Hoe is het met de tandjes?quote:
Dat eiland zit (of zat van oudsher) ook vol met mensen wiens bezit uit wat kraaltjes in de haren en een gescheurde spijkerboek bestaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zit twee maanden in Thailand.
doet nog veel pijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij blokt het licht goed? Dan is hij functioneel en je vind hem leuk, voldoende reden om er blij mee te zijn! Hoe is het met de tandjes?
De ziekte der boerse kift heerst hier regelmatig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
man man man
waarom zou je er aan tijwfelen als ik het gewoon in een opticien heb gekocht?
ja joh. wtfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ziekte der boerse kift heerst hier regelmatig.
Ja ook al is hij nep dat boeit ook verder niet als hij zijn werk maar doet. Ik heb een hele goedkope zonnebril en die doet het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij blokt het licht goed? Dan is hij functioneel en je vind hem leuk, voldoende reden om er blij mee te zijn! Hoe is het met de tandjes?
Ja dat eerste is zeker het belangrijkste.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Als ze maar goed UV tegenhouden. Categorie 3 heb ik altijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/spai/w_800+q_lossy+ex_1+ret_img+to_webp/https://hond.nl/wp-conten(...)ttend.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze zijn zo schattigquote:
Ditquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik mol zonnebrillen dus ik koop sowieso nooit dure.
zou er niet zo maar op vertrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Over brillen gesproken, heb al bijna een maand een Ray-Ban leesbrilletje in bestelling staan, 260 euro (zal wel nep zijn want die verkoper had een tintje), ik ga eens bellen.
Zal wel een piepklein muisje zijn maar door die nepbril lijkt het op een enorme eekhoorn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zie een eekhoornnog een grote ook
nep eekhoorn vastquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een piepklein muisje zijn maar door die nepbril lijkt het op een enorme eekhoorn.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook sushi eten![]()
Ofja, jij dan misschien niet.
oh dan moet ik even gaan kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een zalm met een nep bontjas aan.
Dat doe ik ook. Gergi altijd boos dat ik wat voorzichtiger met m'n zonnebril moet omgaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vallen van m'n hoofd, gooi ze los in m'n tas bij de sleutels.
Ik had er laatst 1 en die pak ik uit het kastje en het pootje breekt spontaan afquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vallen van m'n hoofd, gooi ze los in m'n tas bij de sleutels.
Ik heb er eentje voor in de auto. Die ligt daar wel redelijk veilig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Gergi altijd boos dat ik wat voorzichtiger met m'n zonnebril moet omgaan
In de auto's heb ik zo'n superhippe pilotenbril met zijflappies aan de zijkant onder het mom van creëer je eigen dode hoeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor in de auto. Die ligt daar wel redelijk veilig.
Ik heb er ook een voor in de auto, een goedkope van de Hemaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in mijn auto is juist mijn dure bril. Zeker voor langere afstanden fijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor in de auto, een goedkope van de HemaMaar die sjouw ik toch steeds weer mee naar binnen.
Ik heb er eentje in de auto, die absoluut niet veilig ligt want die wordt altijd van de voor naar de achterstoel gegooid als er weer een plank hout, kast of fiets vervoerd moet wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in mijn auto is juist mijn dure bril. Zeker voor langere afstanden fijn.
Paupertje met je goedkope bril.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Dit dus;
https://www.bol.com/nl/nl(...)Mr5hcjhoCFq8QAvD_BwE
Ah ja, ik vond het al raar dat ie niet minimaal 2000 euro wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard deze niet maar van een veiling ooit met Sci Fi spulletjes.
Volgens mij waren die zelfs nog goedkoper maar heb me de tering gezocht naar die brilletjes en dat is ook wat waardquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja, ik vond het al raar dat ie niet minimaal 2000 euro was
Ik sloop ze.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in mijn auto is juist mijn dure bril. Zeker voor langere afstanden fijn.
Heeft ze niet gezegd wanneer het beter zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang zouden jullie wachten voordat je terug gaat naar de tandarts?
Twee maanden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
mja gisteren/vandaag maar was ze niet heel duidelijk over. Het rare is dat overdag heb ik er vrijwel geen last van maar zo eind van de middag begint hetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze niet gezegd wanneer het beter zou moeten zijn?
https://www.coolblue.nl/product/867440/ember-mug-2-zwart.htmlquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Godver, vergeet de hele tijd m'n thee te drinken als ie nog warm is. Is al m'n 3e kop koude thee vandaag
Is het niet omdat je op het strand ligt, en het bij liggen erger wordt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja gisteren/vandaag maar was ze niet heel duidelijk over. Het rare is dat overdag heb ik er vrijwel geen last van maar zo eind van de middag begint het
Ligt er aan wat je hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
ja dat zou kunnen ja. das lees ik ook , was idd wat later op het strand vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het niet omdat je op het strand ligt, en het bij liggen erger wordt?
lekker bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Damsco. Bij het Amstel hotel
Dan niet te lang. Dragelijke pijn kan heel snel omslaan in “dan stamp ik ‘m er zelf wel uit pijn”quote:
Nou ja als het morgen niet beter is zou ik toch maar even teruggaan. Of misschien naar een andere tandarts want deze heeft het probleem blijkbaar niet opgelost dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen ja. das lees ik ook , was idd wat later op het strand vandaag
ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan niet te lang. Dragelijke pijn kan heel snel omslaan in “dan stamp ik ‘m er zelf wel uit pijn”
ja is nog een andere met goede recensies. misschien toch een ontstekingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het morgen niet beter is zou ik toch maar even teruggaan. Of misschien naar een andere tandarts want deze heeft het probleem blijkbaar niet opgelost dan.
Had je in Nederland nog nergens last van?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijken
Ik heb niks over all stars gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet nog veel pijn
maar goed je kan hier in thailand gewoon dingen kopen in echte winkels dus dat geneuzel is echt onzinnig dat iemand welles neppe allstars heeft gekocht
nee jij nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb niks over all stars gezegd?
Anders een gedegen tandartsbehandeling ruilen tegen die nepzonnebril.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijken
Ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb niks over all stars gezegd?
nou krijg ik er ook niet veel voor terugquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders een gedegen tandartsbehandeling ruilen tegen die nepzonnebril.
Nee ik zeg nooit iets aardigs nee, klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja joh. wtf
verder nooit iets aardigs te zeggen maar wel neuzelen dat de bril nep is en ik vast ben opgelicht
Kan door het vliegen wel erger geworden zijn. Maar zou ik mee uitkijken. Ik heb er een keer mee gewacht in de VS (ook ineens last van na de reis), nou m'n hele tandvlees was toen ook ontstoken aan 1 kantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is nog een andere met goede recensies. misschien toch een ontsteking
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan door het vliegen wel erger geworden zijn. Maar zou ik mee uitkijken. Ik heb er een keer mee gewacht in de VS (ook ineens last van na de reis), nou m'n hele tandvlees was ook ontstoken aan 1 kant
Had je dit in Nederland nog niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoga van ibuprofen naar ibuprofen
ben hier al een keer voor geweest en toen heeft die een vulling tussen die 2 kiezen gestopt maar das al lang geledenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was ze wel naar de tandarts geweest thuis lijkt me.
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoga van ibuprofen naar ibuprofen
oh dat weet ik niet. Is dat een merk? Heb een andere gehaald vandaag . ben ff de naam kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..
In dat soort landen krijg je een kruidnagel om op te sabbelen en dan voert de tandarts kweknaakt een dansje uit om je heen met een kikker in zijn mond, opgelost.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat soort landen krijg je een kruidnagel om op te sabbelen en dan voert de tandarts kweknaakt een dansje uit om je heen met een kikker in zijn mond, opgelost.
Op de kikker en kweknaakt na wel eens gehad trouwens in Mexico, laatste dag van de vakantie, kut tandpijn, kreeg ik een fucking kruidnagel om op te sabbelen voor 100 dollar, heb die hotelarts nog net niet naar buiten getrapt.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?!![]()
Als er één beroep is waarbij je gewoon de beste wil hebben en niet degene met het leukste kleurtje dan is het wel piloot politie
Piloten in de VS zijn meestal na het werk ook prostituee dus kan wel kloppen dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?!![]()
Als er één beroep is waarbij je gewoon de beste wil hebben en niet degene met het leukste kleurtje dan is het wel piloot
Alle medewerkers van Duitse pretparken zijn ook zwart, behalve degene die de attracties bedienen, let maar eens op.quote:
In het pretpark hier in de buurt zijn ze allemaal zwakzinnig, ook de bedienersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle medewerkers van Duitse pretparken zijn ook zwart, behalve degene die de attracties bedienen, let maar eens op.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het pretpark hier in de buurt zijn ze allemaal zwakzinnig, ook de bedieners
Handige jongen, subsidie vangen als begeleider van gehandicapten en gelijk geld vangen als pretpark.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piloten in de VS zijn meestal na het werk ook prostituee dus kan wel kloppen dit.
gelukkig zit ik niet zo afgelegenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de kikker en kweknaakt na wel eens gehad trouwens in Mexico, laatste dag van de vakantie, kut tandpijn, kreeg ik een fucking kruidnagel om op te sabbelen voor 100 dollar, heb die hotelarts nog net niet naar buiten getrapt.
misschien kunnen ze dat wel fixen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je zo nog een maagbloeding van die ubi.
Maar is dat net zulk lekker papier?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:36 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lol bij de Dirk heb je voor ¤2.95 8 rollen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Vond nog een donker volkorenbrood in de vriezer
Met je hand vegen is gratisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:36 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
dirk, ook altijd kaas in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:36 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo proberen want kon vanochtend niet poepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar is dat net zulk lekker papier?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je hand vegen is gratis
Je mag het terras wel weer openen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is heerlijk buitenIk pak er even een ijsje bij
![]()
Volgende keer BBQvlees bestellen
Ja klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
dirk, ook altijd kaas in de aanbieding
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga zo proberen want kon vanochtend niet poepen.
Tikt wel tegen de 20 aan vandaag denk ikquote:
Anders maar vegen met 1 van de edsquote:
Ja! Die uit de link moet je dan hebben:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet. Is dat een merk? Heb een andere gehaald vandaag . ben ff de naam kwijt
Naast zielig voor hun is het ook zielig voor mij want Ed & Edd gaan sowieso bijten dan.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tikt wel tegen de 20 aan vandaag denk ik
Ben je in plopsaland?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zal kijken maar denk dat ze anders wel iets vergelijkbaars hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja! Die uit de link moet je dan hebben:
https://www.etos.nl/producten/perio•;aid-intensive-care-mondspoeling-120232228.html?gclid=EAIaIQobChMIiJjQiPeU_QIVqhkGAB0YWwLGEAQYASABEgKVp_D_BwE
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In zn hoofd mssn. Of achter de raam in de zon, uit de wind.
gewoon t-shirt weer in de zonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In zn hoofd mssn. Of achter de raam in de zon, uit de wind.
Die gebruiken een gieterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuut ja
Je dondert zelf maar opquote:
Indiaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuur ja
zolang je stroomopwaarts baddertquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schijten in de rivier en gaan verderop uitgebreid badderen.
14,6 industrieel geijkte graden Celsius in de schaduwquote:
Vandaag weer half uurtje met ze gebeld. Ze begrepen er helemaal geen hout van, maar vertelden me wel dat alles duidelijk was. Toppersquote:
De Waarbeek? Dat is een tijdje van Adje geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke afstand wilde je gaan lopen? Gewoon 4 keer 50 km?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Buddhaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
ik ben ook gek op indiaas eten wat minder op het kasten systeem , majaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
Je hebt hem weer omhoog gezet neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Vattenfal heeft mijn termijn bedrag naar 0 gezet![]()
je bent ook niet thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Nee moet k nog doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt hem weer omhoog gezet neem ik aan?
Essent bij mij ook. Nou ja, dat was het advies. Ik mocht het niet echt op 0 euro zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, waar komt die u nu opeens vandaan dan?
Nee maar ze hadden.gedaan na aanleiding van die inval van de fiod. Ze zeggen in een mail dat de.klanten nu al profijt moeten hebben van de verlaagde tarieven ofzoquote:
De gasprijs is al maanden aan het zakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef Karzai het volgende:
per 1 april gaat de gasprijs naar beneden las ik
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef Karzai het volgende:
per 1 april gaat de gasprijs naar beneden las ik
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden.gedaan na aanleiding van die inval van de fiod. Ze zeggen in een mail dat de.klanten nu al profijt moeten hebben van de verlaagde tarieven ofzo
Ik krijg het verschil dan gewoon op de rekening en het gemiddelde verbruik als nieuw bedrag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.
Bij mij was ie al verlaagd naar 150quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
Bij mij blijft die op 100 euro staan. Maar dik prima. Voor 100 euro staat mijn verwarming wel de hele dag bijna aan.
Oh fijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij was ie al verlaagd naar 150
dus je houdt nu je vinger zeg maar 0,5mm van de knop?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
Bij mij blijft die op 100 euro staan. Maar dik prima. Voor 100 euro staat mijn verwarming wel de hele dag bijna aan.
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.quote:
Ja, zo hoort het te werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het verschil dan gewoon op de rekening en het gemiddelde verbruik als nieuw bedrag.
Wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je houdt nu je vinger zeg maar 0,5mm van de knop?
Je termijnbedrag was 50 euro? Dat was een goed contract dan. Of was je verbruik in de zomer 50 euro vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.
50 per maand is wel weinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.
Bijna de hele dag = als ik slaap niet. Verder staat die de hele dag aan.quote:
M'n verbruik over 2022, ik kreeg 600 euro terugquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je termijnbedrag was 50 euro? Dat was een goed contract dan. Of was je verbruik in de zomer 50 euro vorig jaar?
Poehquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n verbruik over 2022, ik kreeg 600 euro terug
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog watquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.
0 euro lijkt me sowieso niet handig nee, stroom gebruik je toch altijd wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog wat
Hoevaak kun je daarvoor naar Dalfsen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik 1049quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kruidnagelolie op de tanden, werkt altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog wat
nee?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij was amper thuis toch.
Mijne stond/staat op 100 en kreeg ook zoiets terug. Met de verhoging van de prijzen zou ik dat niet redden. Die gingen voor mij in november omhoogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn contract liep ook half november af, maar volgens essent kon ik hem nu op 150 zetten met prijsplafond.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijne stond/staat op 100 en kreeg ook zoiets terug. Met de verhoging van de prijzen zou ik dat niet redden. Die gingen voor mij in november omhoog
met prijsplafond is de voorspelling nu 350 terug tot nu toe
ik kon 'm op 64 zetten volgens eneco maar ik vind 100 fijnerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn contract liep ook half november af, maar volgens essent kon ik hem nu op 150 zetten met prijsplafond.
Zou op 69 zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kon 'm op 64 zetten volgens eneco maar ik vind 100 fijner
ohquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leegeten is geen opruimen
Gewoon weer omhoog zettenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:22 schreef Ama het volgende:
Doe fucking normaal. Dit kan niet kloppen hoor.! Ik vertrouw dit voor geen meter.
Wat maak je jezelf druk joh, je krijgt duizenden euro's aan gratis steun.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef Ama het volgende:
Oh krijg nu mail van Vattenfall. WTF?!
• U betaalt nu: ¤ 100,00
• Dit wordt vanaf 27 maart 2023: ¤ 47,00
Ik maak me niet druk. Ik vind het het raar dat ik een maandbedrag krijg wat lager is dan wat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat maak je jezelf druk joh, je krijgt duizenden euro's aan gratis steun.
Heb je weer wat van ze gehad?quote:
Ben je zo lenig danquote:
Waarvoor deze keer?quote:
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke afstand wilde je gaan lopen? Gewoon 4 keer 50 km?
O ja, dat is veel realistischer inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat is veel realistischer inderdaad
Voeten als filet americain op dag drie.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
B gestemdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n pipo die een vegadering op vrijdagmiddag plant. Man man man..
[poll=5148]
Denken dat ik het tot dag 3 had volgehouden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voeten als filet americain op dag drie.
wat op vrijdag na 4 uur besproken kan worden, kan ook wachten tot maandag morgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[poll=5148]
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat op vrijdag na 4 uur besproken kan worden, kan ook wachten tot maandag morgen
Ik proestte mijn drinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je opgeven is belangrijker dan meedoen
gewoon niet trainen, dan spaar je die kilometers op tot de 4daagsequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denken dat ik het tot dag 3 had volgehouden.
Misschien doe ik dat volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niet trainen, dan spaar je die kilometers op tot de 4daagse
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Had ook al 109 euro inschrijfgeld betaald. Maar als het goed is krijg ik dat terug.
Ik vond het wel meevallen rond het middaguurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, het is vandaag wel wat minder t-shirt weer dan gisteren, waait veel harder
Zou je niet eens iets aan die handgreep doen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Afgelopen zomer 4 lekkere overhemden gekocht, nou al de derde waarmee ik achter een handgreep van hetzelfde keukenlaatje blijf hangen. KGGGGGGGGGGGGGGGGT scheur van een miljoen kilometer. Kan wel weg
Tijd voor nieuwe handgreepjes in de keuken dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Afgelopen zomer 4 lekkere overhemden gekocht, nou al de derde waarmee ik achter een handgreep van hetzelfde keukenlaatje blijf hangen. KGGGGGGGGGGGGGGGGT scheur van een miljoen kilometer. Kan wel weg
Allemaal in de vorm van jouw kraanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe handgreepjes in de keuken dus
Ja heb ook wel stukken in shirt gelopen, maar in het open in de volle wind werd het soms wel wat te frisjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen rond het middaguur
Trap dat keukenlaatje he-le-maal naar ze moeder.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook wel stukken in shirt gelopen, maar in het open in de volle wind werd het soms wel wat te frisjes
Dacht dat @dud0r een behoorlijke omvang van buik had maar jij blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
met bier en bitterballen en we gaan het niet over werk hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[poll=5148]
Kom dan jongequote:
neuh zit in een meetingquote:
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maarquote:
Moet je maar zeggen dat je in een acuut conflict zitquote:
in het mooie den haag, strakblauwquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maar
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
Ren je met me mee? De doldwaze avonturen van kwiwi en flesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Live verslag van het gescheld en getierquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
En dat wij hier bij elk scheldwoord een slok wijn/bier nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Lijkt mij wel hilarisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Welnee, dan ben ik helemaal buiten ademquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Wedden dat je dan nog net boos kunt piepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Goed....ver...DOEMEEEEEEEquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Neuh. Is meer een soort autonome geīntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je niet eens iets aan die handgreep doen dan?
Daar kan onze programmeur @bitterbal wellicht bij helpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Is meer een soort autonome geīntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.
Even voor jezelf een doel stellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Zou sponsoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |