Paupertje met je goedkope bril.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Dit dus;
https://www.bol.com/nl/nl(...)Mr5hcjhoCFq8QAvD_BwE
Ah ja, ik vond het al raar dat ie niet minimaal 2000 euro wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard deze niet maar van een veiling ooit met Sci Fi spulletjes.
Volgens mij waren die zelfs nog goedkoper maar heb me de tering gezocht naar die brilletjes en dat is ook wat waardquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja, ik vond het al raar dat ie niet minimaal 2000 euro was
Ik sloop ze.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in mijn auto is juist mijn dure bril. Zeker voor langere afstanden fijn.
Heeft ze niet gezegd wanneer het beter zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang zouden jullie wachten voordat je terug gaat naar de tandarts?
Twee maanden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
mja gisteren/vandaag maar was ze niet heel duidelijk over. Het rare is dat overdag heb ik er vrijwel geen last van maar zo eind van de middag begint hetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze niet gezegd wanneer het beter zou moeten zijn?
https://www.coolblue.nl/product/867440/ember-mug-2-zwart.htmlquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Godver, vergeet de hele tijd m'n thee te drinken als ie nog warm is. Is al m'n 3e kop koude thee vandaag
Is het niet omdat je op het strand ligt, en het bij liggen erger wordt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja gisteren/vandaag maar was ze niet heel duidelijk over. Het rare is dat overdag heb ik er vrijwel geen last van maar zo eind van de middag begint het
Ligt er aan wat je hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
ja dat zou kunnen ja. das lees ik ook , was idd wat later op het strand vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het niet omdat je op het strand ligt, en het bij liggen erger wordt?
lekker bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Damsco. Bij het Amstel hotel
Dan niet te lang. Dragelijke pijn kan heel snel omslaan in “dan stamp ik ‘m er zelf wel uit pijn”quote:
Nou ja als het morgen niet beter is zou ik toch maar even teruggaan. Of misschien naar een andere tandarts want deze heeft het probleem blijkbaar niet opgelost dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen ja. das lees ik ook , was idd wat later op het strand vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |