gewoon t-shirt weer in de zonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In zn hoofd mssn. Of achter de raam in de zon, uit de wind.
Die gebruiken een gieterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuut ja
Je dondert zelf maar opquote:
Indiaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuur ja
zolang je stroomopwaarts baddertquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schijten in de rivier en gaan verderop uitgebreid badderen.
14,6 industrieel geijkte graden Celsius in de schaduwquote:
Vandaag weer half uurtje met ze gebeld. Ze begrepen er helemaal geen hout van, maar vertelden me wel dat alles duidelijk was. Toppersquote:
De Waarbeek? Dat is een tijdje van Adje geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het pretpark hier in de buurt zijn ze allemaal zwakzinnig, ook de bedieners
Welke afstand wilde je gaan lopen? Gewoon 4 keer 50 km?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Buddhaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
ik ben ook gek op indiaas eten wat minder op het kasten systeem , majaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
Je hebt hem weer omhoog gezet neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Vattenfal heeft mijn termijn bedrag naar 0 gezet![]()
je bent ook niet thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Nee moet k nog doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt hem weer omhoog gezet neem ik aan?
Essent bij mij ook. Nou ja, dat was het advies. Ik mocht het niet echt op 0 euro zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, waar komt die u nu opeens vandaan dan?
Nee maar ze hadden.gedaan na aanleiding van die inval van de fiod. Ze zeggen in een mail dat de.klanten nu al profijt moeten hebben van de verlaagde tarieven ofzoquote:
De gasprijs is al maanden aan het zakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef Karzai het volgende:
per 1 april gaat de gasprijs naar beneden las ik
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef Karzai het volgende:
per 1 april gaat de gasprijs naar beneden las ik
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden.gedaan na aanleiding van die inval van de fiod. Ze zeggen in een mail dat de.klanten nu al profijt moeten hebben van de verlaagde tarieven ofzo
Ik krijg het verschil dan gewoon op de rekening en het gemiddelde verbruik als nieuw bedrag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.
Bij mij was ie al verlaagd naar 150quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
Bij mij blijft die op 100 euro staan. Maar dik prima. Voor 100 euro staat mijn verwarming wel de hele dag bijna aan.
Oh fijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij was ie al verlaagd naar 150
dus je houdt nu je vinger zeg maar 0,5mm van de knop?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
Bij mij blijft die op 100 euro staan. Maar dik prima. Voor 100 euro staat mijn verwarming wel de hele dag bijna aan.
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.quote:
Ja, zo hoort het te werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het verschil dan gewoon op de rekening en het gemiddelde verbruik als nieuw bedrag.
Wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je houdt nu je vinger zeg maar 0,5mm van de knop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |