gewoon t-shirt weer in de zonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In zn hoofd mssn. Of achter de raam in de zon, uit de wind.
Die gebruiken een gieterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuut ja
Je dondert zelf maar opquote:
Indiaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Indiase cultuur ja
zolang je stroomopwaarts baddertquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schijten in de rivier en gaan verderop uitgebreid badderen.
14,6 industrieel geijkte graden Celsius in de schaduwquote:
Vandaag weer half uurtje met ze gebeld. Ze begrepen er helemaal geen hout van, maar vertelden me wel dat alles duidelijk was. Toppersquote:
De Waarbeek? Dat is een tijdje van Adje geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het pretpark hier in de buurt zijn ze allemaal zwakzinnig, ook de bedieners
Welke afstand wilde je gaan lopen? Gewoon 4 keer 50 km?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Buddhaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
ik ben ook gek op indiaas eten wat minder op het kasten systeem , majaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Indiaas
Moet weer eens naar Buddha in Zeist.
Je hebt hem weer omhoog gezet neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Vattenfal heeft mijn termijn bedrag naar 0 gezet![]()
je bent ook niet thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Vattenfal heeft mijn termijn bedrag naar 0 gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |