Dat snap ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook wel stukken in shirt gelopen, maar in het open in de volle wind werd het soms wel wat te frisjes
Dacht dat @dud0r een behoorlijke omvang van buik had maar jij blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Afgelopen zomer 4 lekkere overhemden gekocht, nou al de derde waarmee ik achter een handgreep van hetzelfde keukenlaatje blijf hangen. KGGGGGGGGGGGGGGGGT scheur van een miljoen kilometer. Kan wel weg
met bier en bitterballen en we gaan het niet over werk hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n pipo die een vegadering op vrijdagmiddag plant. Man man man..
[poll=5148]
Kom dan jongequote:
neuh zit in een meetingquote:
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maarquote:
Moet je maar zeggen dat je in een acuut conflict zitquote:
in het mooie den haag, strakblauwquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maar
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
Ren je met me mee? De doldwaze avonturen van kwiwi en flesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Live verslag van het gescheld en getierquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
En dat wij hier bij elk scheldwoord een slok wijn/bier nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Lijkt mij wel hilarisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Welnee, dan ben ik helemaal buiten ademquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Wedden dat je dan nog net boos kunt piepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Goed....ver...DOEMEEEEEEEquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Neuh. Is meer een soort autonome geīntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je niet eens iets aan die handgreep doen dan?
Daar kan onze programmeur @bitterbal wellicht bij helpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Is meer een soort autonome geīntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.
Even voor jezelf een doel stellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Zou sponsoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |