Je termijnbedrag was 50 euro? Dat was een goed contract dan. Of was je verbruik in de zomer 50 euro vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.
50 per maand is wel weinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap het nog niet helemaal, want was vorig jaar blijkbaar 50 per maand kwijt en toen was ik nog niet gierig met de verwarming.
Bijna de hele dag = als ik slaap niet. Verder staat die de hele dag aan.quote:
M'n verbruik over 2022, ik kreeg 600 euro terugquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je termijnbedrag was 50 euro? Dat was een goed contract dan. Of was je verbruik in de zomer 50 euro vorig jaar?
Poehquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n verbruik over 2022, ik kreeg 600 euro terug
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog watquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon binnenkort je jaarrekening? Misschien heb je dan al meer betaald dan die rekening het afgelopen jaar en dan wordt het advies 0 euro. Daarna moet je natuurlijk goed in de gaten houden dat je wel weer een normaal termijnbedrag gaat betalen.
0 euro lijkt me sowieso niet handig nee, stroom gebruik je toch altijd wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog wat
Hoevaak kun je daarvoor naar Dalfsen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik 1049quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kruidnagelolie op de tanden, werkt altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja krijg sowieso geld terug in mei geloof k maar nul euro in algemeen is gewoon niet verstandig. Zelfs nu k er niet ben betaal k 2 euro nog wat
nee?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij was amper thuis toch.
Mijne stond/staat op 100 en kreeg ook zoiets terug. Met de verhoging van de prijzen zou ik dat niet redden. Die gingen voor mij in november omhoogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn contract liep ook half november af, maar volgens essent kon ik hem nu op 150 zetten met prijsplafond.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijne stond/staat op 100 en kreeg ook zoiets terug. Met de verhoging van de prijzen zou ik dat niet redden. Die gingen voor mij in november omhoog
met prijsplafond is de voorspelling nu 350 terug tot nu toe
ik kon 'm op 64 zetten volgens eneco maar ik vind 100 fijnerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn contract liep ook half november af, maar volgens essent kon ik hem nu op 150 zetten met prijsplafond.
Zou op 69 zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kon 'm op 64 zetten volgens eneco maar ik vind 100 fijner
ohquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leegeten is geen opruimen
Gewoon weer omhoog zettenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:22 schreef Ama het volgende:
Doe fucking normaal. Dit kan niet kloppen hoor.! Ik vertrouw dit voor geen meter.
Wat maak je jezelf druk joh, je krijgt duizenden euro's aan gratis steun.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef Ama het volgende:
Oh krijg nu mail van Vattenfall. WTF?!
• U betaalt nu: ¤ 100,00
• Dit wordt vanaf 27 maart 2023: ¤ 47,00
Ik maak me niet druk. Ik vind het het raar dat ik een maandbedrag krijg wat lager is dan wat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat maak je jezelf druk joh, je krijgt duizenden euro's aan gratis steun.
Heb je weer wat van ze gehad?quote:
Ben je zo lenig danquote:
Waarvoor deze keer?quote:
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke afstand wilde je gaan lopen? Gewoon 4 keer 50 km?
O ja, dat is veel realistischer inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat is veel realistischer inderdaad
Voeten als filet americain op dag drie.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het moest wel een beetje realistisch blijven. Dus 4x 40.
B gestemdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n pipo die een vegadering op vrijdagmiddag plant. Man man man..
[poll=5148]
Denken dat ik het tot dag 3 had volgehouden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voeten als filet americain op dag drie.
wat op vrijdag na 4 uur besproken kan worden, kan ook wachten tot maandag morgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[poll=5148]
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat op vrijdag na 4 uur besproken kan worden, kan ook wachten tot maandag morgen
Ik proestte mijn drinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je opgeven is belangrijker dan meedoen
gewoon niet trainen, dan spaar je die kilometers op tot de 4daagsequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denken dat ik het tot dag 3 had volgehouden.
Misschien doe ik dat volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niet trainen, dan spaar je die kilometers op tot de 4daagse
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Had ook al 109 euro inschrijfgeld betaald. Maar als het goed is krijg ik dat terug.
Ik vond het wel meevallen rond het middaguurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, het is vandaag wel wat minder t-shirt weer dan gisteren, waait veel harder
Zou je niet eens iets aan die handgreep doen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Afgelopen zomer 4 lekkere overhemden gekocht, nou al de derde waarmee ik achter een handgreep van hetzelfde keukenlaatje blijf hangen. KGGGGGGGGGGGGGGGGT scheur van een miljoen kilometer. Kan wel weg
Tijd voor nieuwe handgreepjes in de keuken dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Afgelopen zomer 4 lekkere overhemden gekocht, nou al de derde waarmee ik achter een handgreep van hetzelfde keukenlaatje blijf hangen. KGGGGGGGGGGGGGGGGT scheur van een miljoen kilometer. Kan wel weg
Allemaal in de vorm van jouw kraanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe handgreepjes in de keuken dus
Ja heb ook wel stukken in shirt gelopen, maar in het open in de volle wind werd het soms wel wat te frisjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen rond het middaguur
Trap dat keukenlaatje he-le-maal naar ze moeder.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook wel stukken in shirt gelopen, maar in het open in de volle wind werd het soms wel wat te frisjes
Dacht dat @dud0r een behoorlijke omvang van buik had maar jij blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is drie.![]()
met bier en bitterballen en we gaan het niet over werk hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[poll=5148]
Kom dan jongequote:
neuh zit in een meetingquote:
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maarquote:
Moet je maar zeggen dat je in een acuut conflict zitquote:
in het mooie den haag, strakblauwquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal helder, beetje gedimde blauwe lucht zeg maar
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
Ren je met me mee? De doldwaze avonturen van kwiwi en flesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Live verslag van het gescheld en getierquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me trouwens wel weer eens leuk, trainen voor een wedstrijd. Dan heb je tenminste een doel. @:Dr_Flash is dat niks voor jou op een gegeven moment, de vierdaagse? Lijkt me hilarisch om te volgen. "Goedverdoeme wat een drukte, en ze verkopen niet eens bier onderweg!".
Zou sponsoren
En dat wij hier bij elk scheldwoord een slok wijn/bier nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Lijkt mij wel hilarisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt jou helemaal niet hilarisch om te volgen ouwe ramptoerist. Ga maar lekker je eigen Matterhorn oprennen
Welnee, dan ben ik helemaal buiten ademquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live verslag van het gescheld en getier
Wedden dat je dan nog net boos kunt piepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Goed....ver...DOEMEEEEEEEquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan ben ik helemaal buiten adem
Neuh. Is meer een soort autonome geïntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je niet eens iets aan die handgreep doen dan?
Daar kan onze programmeur @bitterbal wellicht bij helpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Is meer een soort autonome geïntegreerde lompheid waar een patch voor doorgevoerd zou moeten worden.
Even voor jezelf een doel stellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Zou sponsoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |