ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan niet te lang. Dragelijke pijn kan heel snel omslaan in “dan stamp ik ‘m er zelf wel uit pijn”
ja is nog een andere met goede recensies. misschien toch een ontstekingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het morgen niet beter is zou ik toch maar even teruggaan. Of misschien naar een andere tandarts want deze heeft het probleem blijkbaar niet opgelost dan.
Had je in Nederland nog nergens last van?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijken
Ik heb niks over all stars gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet nog veel pijn
maar goed je kan hier in thailand gewoon dingen kopen in echte winkels dus dat geneuzel is echt onzinnig dat iemand welles neppe allstars heeft gekocht
nee jij nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb niks over all stars gezegd?
Anders een gedegen tandartsbehandeling ruilen tegen die nepzonnebril.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het doet wel flink pijn , slapen is ook lastig. Nou goed kijk morgen aan en anders overmorgen weer langs kijken of ze nog een keer kan kijken
Ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb niks over all stars gezegd?
nou krijg ik er ook niet veel voor terugquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders een gedegen tandartsbehandeling ruilen tegen die nepzonnebril.
Nee ik zeg nooit iets aardigs nee, klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja joh. wtf
verder nooit iets aardigs te zeggen maar wel neuzelen dat de bril nep is en ik vast ben opgelicht
Kan door het vliegen wel erger geworden zijn. Maar zou ik mee uitkijken. Ik heb er een keer mee gewacht in de VS (ook ineens last van na de reis), nou m'n hele tandvlees was toen ook ontstoken aan 1 kantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is nog een andere met goede recensies. misschien toch een ontsteking
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan door het vliegen wel erger geworden zijn. Maar zou ik mee uitkijken. Ik heb er een keer mee gewacht in de VS (ook ineens last van na de reis), nou m'n hele tandvlees was ook ontstoken aan 1 kant
Had je dit in Nederland nog niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoga van ibuprofen naar ibuprofen
ben hier al een keer voor geweest en toen heeft die een vulling tussen die 2 kiezen gestopt maar das al lang geledenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan was ze wel naar de tandarts geweest thuis lijkt me.
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wacht morgen nog, dit is ook niet echt leuk zoga van ibuprofen naar ibuprofen
oh dat weet ik niet. Is dat een merk? Heb een andere gehaald vandaag . ben ff de naam kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..
In dat soort landen krijg je een kruidnagel om op te sabbelen en dan voert de tandarts kweknaakt een dansje uit om je heen met een kikker in zijn mond, opgelost.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verkopen ze geen perioaid mondspoeling daar? Zit ontstekingsremmer in..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat soort landen krijg je een kruidnagel om op te sabbelen en dan voert de tandarts kweknaakt een dansje uit om je heen met een kikker in zijn mond, opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |