Ja toen had ik 60 spaarkaarten, zo vaak ging ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Was dat vorige keer niet ook met die eftelingzegels en CL?
Ik wacht wel weer op de aanbieding van de personeelsvereniging voor de winter Efteling.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt weer eftelingzegels sparen. Nu ook voor korting in het park zelf, op vreten. Dat is fijn.
dubbel sparen in de appquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zo snel gaat, ik heb er gister vijf euro uitgegeven en heb al vijf zegels. Terwijl je bij elke vijf euro een zegel hoort te krijgen.
Ik ook, voorjaar 2008. Bedrijfsfeestje. Kende er nog steeds mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al 15 jaar niet meer in de Efteling ben geweest
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je al bijna 1 hamburger menu van betalen zeker
Met mijn ouders kwam ik niet verder dan een straal van 25km om ons dorpquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.
Wij gingen zelden met vakantie, wij gingen om het jaar naar de Efteling. Dus goede herinneringen aan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen al met vijf mensen met korting naar binnen.
Wij gingen zelden met vakantie, wij gingen om het jaar naar de Efteling. Dus goede herinneringen aan.
Een MeMo in kscquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef niet te sparen voor de efteling, ik heb 'n abonnement
Tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef niet te sparen voor de efteling, ik heb 'n abonnement
's avonds wordt het pas leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
Meestal slaap ik nu, maar is het hier altijd zo rustig s avonds?
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangesproken door deze TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |