Nee. Wist ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En daar is de naam
[..]
Ja dat zeg ik toch
@:haags heb jij gisteren mevrouwtje april gefeliciteerd met haar verjaardag?
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My 600lbs Life beste programma.
Dr Now
Ja dat. Tering hey. Die mensen zijn niet best hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr Now
ja dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Vind dat altijd fascinerend, zeker als ze van die uitzendingen van 2 uur hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr Now
Vraag het @dud0rquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit.
like hoe de fuck kan je het zo uit de hand laten lopen
Ik voel me altijd superskinny als ik dat kijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Het maakt me misselijk en ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Wel lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame over een programma op TLC () voorbij komen met EXTREEM dikke mensen. Dat deed me wel denken aan jou.
man3quote:
Gewoon door etenquote:
Dat je de vuurrode smet- en gistplekken door het scherm heen ruikt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit.
like hoe de fuck kan je het zo uit de hand laten lopen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de vuurrode smet- en gistplekken door het scherm heen ruikt.
Anders is het geen sensatie tvquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe heet deze nieuwe schattige pluizenbol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doet ze dat dan ook bij jou?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Mijn chick vindt dr. Pimple popper helemaal geweldig.
Ik ken het niet, maar het klinkt smerigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Ze heette bij de fokker Camryn, denk dat ik het zo laat, tenzij er een geweldig goede naam hier voorbij komt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe heet deze nieuwe schattige pluizenbol?
ah jij bent koos van @Moloquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:27 schreef Haags het volgende:
Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat het vaak ook om arme mensen gaat, waar betalen die al dat eten van denk je danquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mentale problemen. Soms zit ik ook wel met schaamte te kijken, maar meer omdat dat programma zwakke mensen lijkt uit te buiten met bepaalde shots.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen zegquote:
Oh die doet het niet meer. Zijzelf hopelijk nog wel..quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb alsnog een prachtige felicitatie naar @:madam_april verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |