Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze dag van de wereldwijde liefde nog wel.
van de commerciële liefdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze dag van de wereldwijde liefde nog wel.
Op hoop van zegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft een kleine wortelkanaal behandeling gedaan en heb antibiotica. En een vulling. Ze zegt dat de pijn nu weg zou moeten zijn
Wat is een "kleine" wortelkanaalbehandeling? Zover ik weet heb je of een wortelkanaalbehandeling, of geen. En op de foto's zag ze eergisteren niks? Het klinkt een beetje als schieten met hagel dit, vanalles proberen in de hoop dat iets helpt (die eerste behandeling, dan wortelkanaalbehandeling, en antibiotica).quote:Op woensdag 15 februari 2023 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft een kleine wortelkanaal behandeling gedaan en heb antibiotica. En een vulling. Ze zegt dat de pijn nu weg zou moeten zijn
Dat is niet eerlie de peerlie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/tech/62(...)len-is-uitgezet.html
Nou jongens, even uitkijken als je met het OV reist, dat je niet 2x incheckt en niet uitcheckt met dat nieuwe systeem.
OV hč, zullen eens iets goed invoeren. Als ik hier twee kaarten voor een parkeerautomaat of skipaspoortje hou zegt ie gewoon dat ie de kaart niet kan lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet eerlie de peerlie.
Tachtigmiljardste keer dat ze iets invoeren en dat in de praktijk blijkt dat er niet over nagedacht is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, even uitkijken als je met het OV reist, dat je niet 2x incheckt en niet uitcheckt met dat nieuwe systeem.
ben niet verbaasdquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
weet jij wellichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tachtigmiljardste keer dat ze iets invoeren en dat in de praktijk blijkt dat er niet over nagedacht is.
Wat kwiwi zegt, gewoon Error.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
weet jij wellicht
hoe pakken ze dit probleem (meerdere geldige passen aanbieden) in andere landen aan?
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een "kleine" wortelkanaalbehandeling? Zover ik weet heb je of een wortelkanaalbehandeling, of geen. En op de foto's zag ze eergisteren niks? Het klinkt een beetje als schieten met hagel dit, vanalles proberen in de hoop dat iets helpt (die eerste behandeling, dan wortelkanaalbehandeling, en antibiotica).
Hoop dat de pijn over is. Maar zou zelf in dit geval thuis wel even naar de tandarts gaan om te laten checken of het goed gedaan is.
Hoop dat het snel beter gaat worden inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.
maar goed laten we gewoon hopen dat het voor nu helpt want afgelopen nacht was echt hels. Heb hier de hele tijd rondjes gelopen huilend omdat het zo'n pijn deed
Dat deed ik ookquote:
Ik weet het nietquote:
heeft ze niets over gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat het snel beter gaat worden inderdaad.
Wanneer mag je weer in de zon?
Deze ene keer is het niet om te pesten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze niets over gezegd![]()
![]()
maar heb net even geslapen. Straks maar wat te eten vangen
hmz dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze ene keer is het niet om te pesten natuurlijk.
https://www.etos.nl/advies/zon/zon-en-antibiotica/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |