zou even kijken welke je hebt en er beetje op letten.quote:
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou even kijken welke je hebt en er beetje op letten.
Ga je weer iets met crispy pork eten zo?
Fijn dat het iets beter gaatquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.Vanaaf wel sushi
quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.
maar goed laten we gewoon hopen dat het voor nu helpt want afgelopen nacht was echt hels. Heb hier de hele tijd rondjes gelopen huilend omdat het zo'n pijn deed
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaakquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja inderdaad, fingers crossed dat ze in ieder geval iets gedaan heeft waardoor je van de pijn af bent.
het doet nu wel pijn maar ga er maar vanuit dat dat door het geboor en alles komt en dat dat straks weg trektquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja inderdaad, fingers crossed dat ze in ieder geval iets gedaan heeft waardoor je van de pijn af bent.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaak
Sushi hier was gisteren erg lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet het nog niet. misschien niet het beste ontbijt.Vanaaf wel sushi
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hierquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergste geval amputeren ze volgende week haar kaak
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi hier was gisteren erg lekker
Heb 3x een wortelkanaalbehandeling gehad, elke keer was echt zo poef de pijn compleet weg toen ik de praktijk uit liepquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het doet nu wel pijn maar ga er maar vanuit dat dat door het geboor en alles komt en dat dat straks weg trekt
Heb je je collectie niet meegenomen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hier
Zou wel een Europese zoeken. Als je een lokale hebt dan is al het eten ineens taai.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet k dan maar alvast een kaak veiligstellen hier
Ok Haags.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een Europese zoeken. Als je een lokale hebt dan is al het eten ineens taai.
ja minder scherp , die verdoving werkt nu uit zeg maarquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb 3x een wortelkanaalbehandeling gehad, elke keer was echt zo poef de pijn compleet weg toen ik de praktijk uit liepIs het andere pijn dan voorheen?
Ah okquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minder scherp , die verdoving werkt nu uit zeg maar
mag toch niet kwiwiquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je je collectie niet meegenomen?
nou dan kan je wel een nieuwberichtje verwachten denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
YoloGewoon in de koffer gooien en kijken wat er gebeurd
Moeten we dan een petitie starten. En een thai opsluiten in Foqueville om te kunnen ruilen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan kan je wel een nieuwberichtje verwachten denk ik
ja!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we dan een petitie starten. En een thai opsluiten in Foqueville om te kunnen ruilen.
Ja tenzij die thai heel gezellig is en een betere collectie ledematen heeft natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja!!!!
moeten jullie mij wel terug eisen ja
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tenzij die thai heel gezellig is en een betere collectie ledematen heeft natuurlijk
Eten zal ook een dingetje worden dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Was net aan het kwijlen toen k bestelde omdat nog steeds verdoofd is
Hm k zou maar oppassenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg gelijk Pennywise-vibes
[ afbeelding ]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandelingquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Was net aan het kwijlen toen k bestelde omdat nog steeds verdoofd is
Linker kant maar proberen. Dacht soep is nu een te grote uitdaging:pquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten zal ook een dingetje worden dan?
Heb nog niks op vandaag :p.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandeling![]()
wat kost dat grapje daar nou?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg gelijk Pennywise-vibes
[ afbeelding ]
Je hebt het wel tegen BB hequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je uberhaupt aan eten kan denken na zo'n behandeling![]()
dat is waar..quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen BB he
dat valt mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niks op vandaag :p.
2000 bath dus ongeveer 60 euro.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niks op vandaag :p.
2000 bath dus ongeveer 60 euro.
Klopt het nog?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker jongens. Krijg er ook een soepje bij. Soort bouillon denk k. Ligt ook iets op mijn bord wat denk k orgaan vlees is 🤔
Dat is je verwijderde zenuw, weet 't zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker jongens. Krijg er ook een soepje bij. Soort bouillon denk k. Ligt ook iets op mijn bord wat denk k orgaan vlees is 🤔
Dat heb ik ook een keer gehad na een wortelkanaalbehandeling die niet helemaal compleet bleek, geloof dat het uit voorzorg was. (Eerste wortelkanaal gedaan, paar jaar later merkte ik een bultje op, bleek nog een mini restje wortel overgebleven te zijn, dus twee wortelkanaalbehandeling en tijdelijke vulling, want tandarts wilde eerst even zeker weten dat alles weg was om te voorkomen dat 'ie twee keer door een permanente vulling heen moest.)quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat ze een zenuw had weg gehaald en een tijdelijke vulling had geplaatst en dat ik eigenlijk nog een keer terug moest komen.
maar goed laten we gewoon hopen dat het voor nu helpt want afgelopen nacht was echt hels. Heb hier de hele tijd rondjes gelopen huilend omdat het zo'n pijn deed
Want de bel doet het niet?quote:
Had je verzekering ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]Koopje. In de VS betaalde ik 1200 euro, 15 jaar geleden
Zal nu wel 1600 o.i.d. zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |