Nieuw matras? Andere houding?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een heel regenwoudWeet niet waar dat nu ineens weer vandaan komt, is maanden best wel goed gegaan.
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe wil een bos de apocalyps tegen houden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaan
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef gianni61 het volgende:
Alleen geestelijk ben ik natuurlijk niet helemaal in orde
Ah Oke. Ja dat is op zich wel handigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben hier rond het industrieterrein en aan de randen van dorpen stroken dicht op elkaar staande hoge bomen staan. Werden destijds verkocht voor het 'uitzicht', maar is later ook bekend geworden dat ze bedoeld zijn voor enige schokabsorptie mocht het een keertje goed misgaan
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel doorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuw matras? Andere houding?
Heb je zijn neus gebroken?
Kan allemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel door
Stopt hij die in zijn neus zodat hij niet meer kan ademen en gaat snurken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nieuwe medicijnen. Misschien komt het daar wel door
Ach als het een keer echt mis gaat dan zullen die bomen niet heel veel doen gok ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah Oke. Ja dat is op zich wel handig
Wachten tot de wekker gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie als je niet in slaap kunt komen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stopt hij die in zijn neus zodat hij niet meer kan ademen en gaat snurken?
droomsapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Dat weet ik niet meer, tegenwoordig val ik eigenlijk altijd wel in slaapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als het een keer echt mis gaat dan zullen die bomen niet heel veel doen gok ik
biem.gifquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?
Ligt er beetje aan wat de oorzaak is. Soms sta ik even op, drink even wat en dan kan ik wel weer wat rust vinden om te slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Alle acteurs uit friends afgaan in m'n hoofd. Alle bijrollen dus niet alleen de zes hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Of die munitieopslag in cyprus, dat was ook een flinke biem.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Daar stonden ook geen bomen omheen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaan
Dat weet ik niet, toen het in de jaren 60/70 werd aangelegd was het natuurlijk een wat ander soort tijd, en een grote chemiefabriek van Shell is natuurlijk wel een leuk doelwitjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |