Dat weet ik niet meer, tegenwoordig val ik eigenlijk altijd wel in slaapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie als je niet in slaap kunt komen?
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als het een keer echt mis gaat dan zullen die bomen niet heel veel doen gok ik
biem.gifquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dat er gebeurt?
Ligt er beetje aan wat de oorzaak is. Soms sta ik even op, drink even wat en dan kan ik wel weer wat rust vinden om te slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Alle acteurs uit friends afgaan in m'n hoofd. Alle bijrollen dus niet alleen de zes hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Of die munitieopslag in cyprus, dat was ook een flinke biem.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals die kunstmest opslag in Beiroet?
Daar stonden ook geen bomen omheen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is wel iets meer fout gegaan
Dat weet ik niet, toen het in de jaren 60/70 werd aangelegd was het natuurlijk een wat ander soort tijd, en een grote chemiefabriek van Shell is natuurlijk wel een leuk doelwitjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet ver komen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle acteurs uit friends afgaan in m'n hoofd. Alle bijrollen dus niet alleen de zes hoofdrolspelers.
We hebben wel Chemie Pack gehad hier, gaf ook een teringzooiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of die munitieopslag in cyprus, dat was ook een flinke biem.
Dat heb ik dagelijksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb zin om 2k uit te geven aan iets wat ik niet nodig heb
Chemelot hier is eigenlijk al jaren best goed gegaan. Maar daar zitten ook wel fabrieken bij waar ik niet de buurt wil zijn als het fout gaatquote:
Nja, dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ik ook
gevaar van het ook zo makkelijk uit te kunnen geven
Ja ik vind het hier ook al te verdacht lang goed gaan eigenlijk ...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chemelot hier is eigenlijk al jaren best goed gegaan. Maar daar zitten ook wel fabrieken bij waar ik niet de buurt wil zijn als het fout gaat
ja ik wacht ook op een productlancering dit jaar om ook gelijk full kim Kardashian te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat heb ik niet.
Alhoewel, als het straks eens allemaal met het geld van de erfenis geregeld is denk ik dat er ook wel een paar duizend aan niet heel verstandige uitgaven wordt gespendeerd
Je gaat gelijk voor de buttlift en botox?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik wacht ook op een productlancering dit jaar om ook gelijk full kim Kardashian te gaan
minstensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat gelijk voor de buttlift en botox?
Las piemelmeeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het piemelmeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |