Ja ze zei dat k sowieso terug moet thuis of hier. Maar goed hopen dat dit het voor nu isquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad na een wortelkanaalbehandeling die niet helemaal compleet bleek, geloof dat het uit voorzorg was. (Eerste wortelkanaal gedaan, paar jaar later merkte ik een bultje op, bleek nog een mini restje wortel overgebleven te zijn, dus twee wortelkanaalbehandeling en tijdelijke vulling, want tandarts wilde eerst even zeker weten dat alles weg was om te voorkomen dat 'ie twee keer door een permanente vulling heen moest.)
Een beetje een zeurend gevoel herken ik wel, maar dat was vooral de nawee van dat er iemand in m'n bakkes bezig was geweest, gelukkig nooit naar een tandarts gemoeten met kiespijn. Hopelijk was dit het gewoon.
Ik zag dus laatst een filmpje dat je in Thailand in een bus kan eten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh lekker jongens. Krijg er ook een soepje bij. Soort bouillon denk k. Ligt ook iets op mijn bord wat denk k orgaan vlees is 🤔
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een filmpje dat je in Thailand in een bus kan eten.
Dus ik dacht leuk! Totdat je soep met varkensbloed kreeg.
Ok, laat maar.
Er is zo'n Maleisisch (?) kookkanaal op YouTube, daar maken ze ook de meest exotische dingen met organen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja k was gisteren in de supermarkt en daar kon je varkens eileiders kopen geloof k
Plaatje van een verrekke erbij en dan aanwijzenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg ze net wat het was maar denk dat ze het Engelse woord niet kennen
Knorgeluiden maken op handen en voeten en dan met een sierlijke krulbeweging naar je bipsje wijzen, dit snappen ze zelfs bij de Eskimo's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaatje van een verrekke erbij en dan aanwijzen
Ja ze zei wel pork maar wel onderdeel begreep ze niet :pquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt hun allemaal niet uit, eten is etenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zei wel pork maar wel onderdeel begreep ze niet :p
Ja eigenlijk ook wel logisch. Denk dat Nederlanders echt super selectief zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt hun allemaal niet uit, eten is eten
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daar tegen verzekerd?
Hoe is het met de nieuwe caaf?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaaaaa ,nieuwe neus met pootjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de nieuwe caaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |