Simons was gewoon in een speeltuin. Groningen deed echt niets om het hem moeilijk te maken. Je zou zelfs kunnen stellen dat zijn persoonlijke rendement nog tegen viel gelet op zijn gebrek aan tegenstand.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sinds lange tijd weer genoten van ONS. En man, man, man, die Simons toch.
Zlatangod die als het er echt om gaat gewoon even durft te laten zien dat zijn gewoonlijke egocentrische geneuzel een act is.quote:
Saibari speelt prima. En waarom Hazard niet speelt is gewoon uitgelegd door Ruud.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een bal van Luuk. Dat is direct wisselen neem ik aan?
Te veel middelmaat met Saibari, Teze en Til. Terwijl je oa Mauro en Hazard op de bank hebt.
Waarom komt psv berhaupt opdagen in Europa?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Vrij treurig dat we zelfs in de EL helemaal niets meer te zoeken hebben.
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom komt psv berhaupt opdagen in Europa?
Is al jaren hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.
Gaan we naar conference league als je deze verliest? Idd ons niveau ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.
Nee, hadden we 3de moeten worden in de poule.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan we naar conference league als je deze verliest? Idd ons niveau ja.
Oh pfff kansloos seizoen verder dus. Saai. Europees tenminste altijd nog iets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, hadden we 3de moeten worden in de poule.
Je zou Jeroen zoet bijna gaan missen in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐ | Steun Thijs Slegers: word bloed- en/of stamceldonor!
52:30 Emoties Zlatan
1:01:50 Vallentin emotie
1:10:26 Het ongemakkelijke duo Wes & Andy
1:41:18 Mooie woorden van toekomstige NL cap Gakpo
1:45:00 Mooi optreden Bjorn van de Doelen
2:02:35 Emoties Affelay
2:23:09 Emoties Zoet
2:56:26 Vaderlijke Liefde van Sjon de Bever
Prima uitzendinkje, niks mis mee
2 clowntjes op de tribune om het af te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht-uit zal ook wel weer een treurmars worden komend weekend.
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iemand kaartje kopen voor de return volgende week?
Rechtstreeks ticket voor de conferentie lieg is nog mogelijk dus!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens Rik ligt Hazard er een paar weken uit.
Nog meer tijd voor Saibari en Bakayoko!
Zal wel een saaie 0-0 of 1-1 worden waarna Ramalho en Ruud erg trots zijn dat het TEAM toch echt MENTALITEIT heeft getoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef tja77 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe trots hij zal zijn als PSV thuis ook verliest en tussendoor bij Utrecht ook nog onderuit gaat.
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speeltquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Geblesseerd (of ziek)ja, zat ook niet bij de selectie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Hij heeft eerst toch ook een hele periode op de bank gezeten? Is eentje die je er prima bij kunt hebben maar meer toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Ja lijkt mij het moment om te cashen op Sangare, typisch een speler die qua profiel erg gewild is wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.
Met of zonder dickpic deze keer?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt n๓๓it, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken ja
misschien kan hij wat tips vragen aan kokcu over het kweken van power
dat zou ook een beetje gek zijn in jouw gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt n๓๓it, zeg maar.
Misschien kan hij aan z'n Iman vragen hoe het met die aardbeving zit en of dat klopt met zijn gevoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt n๓๓it, zeg maar.
Uiteraard verkoop ik 'm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.
Groot talent, maar hij zou juist in deze fase van zijn nog zo korte carri่re beter gedijen in een goed draaiend elftal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Deze pot heeft alle ingredi๋nten in zich voor puntverlies inderdaad. Maar Twente moet je nog wel voor kunnen blijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Tja, Ajax en Feyenoord gaan nu toch echt wel uitlopen als je vandaag weer punten inlevert. Top 4 is wel realistisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.
Wat is het tegenovergestelde van het geluk van de kampioen?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ongelofelijk wel.Kans of 7 gemist op de winnende.
De pech van de nummer 4?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van het geluk van de kampioen?
Het is inderdaad niet veel hoor dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Onkunde, dit PSV is gewoon matig en Van Nistelrode bakt er weinig van
saibari scoort nog niet bij xg van 6.0quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 0.65 vs 2.56. Eindstand: 2-2.
Haha binnen 3 dagen. De fiasco's tegen Groningen, Sparta, Fortuna en Emmen vergeten zeker?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef hanns het volgende:
Binnen 3 dagen seizoen door het putje gespoeld. Ook knap..
Nou, dat lijkt me wat kort door de bocht chef.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef hanns het volgende:
Binnen 3 dagen seizoen door het putje gespoeld. Ook knap..
Had er definitief bij moeten vermelden...bij deze dan.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha binnen 3 dagen. De fiasco's tegen Groningen, Sparta, Fortuna en Emmen vergeten zeker?
Je wacht gewoon op de dag dat iemand tegen zo'n ESPN lul zegt dat ze maar beter lelijk kunnen verliezen zodat ze zich geen raad meer weten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoorde net dat PSV vooral lelijk moet winnen.
Til en De Jong moet je beide afscheid van nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja lijkt mij het moment om te cashen op Sangare, typisch een speler die qua profiel erg gewild is wel.
Ik heb even gekeken, en je kunt sowieso beter wat meer voetbal op het middenveld gaan zoeken als PSV. Types als Til (2026) en De Jong (2025) liggen nog lang vast op goede contracten en gaan je 0 voetbal brengen in je elftal. Zo'n Veerman kan het niet vanuit het centrum met die twee voor zich/voorin.
Die tandem kan heel goed zijn als er een soort powervoetbal wordt gespeeld met een aantal creatievelingen. Alleen die zijn zojuist vertrokken.
Ik pak de popcorn voor een vertrek van Simons alvast
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat het kampioenschap voor jullie heel lastig gaat worden
De Jong sowieso net als Sangar้.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Til en De Jong moet je beide afscheid van nemen.
Nagenoeg niks heeft nog een zweem van positiviteit.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb jullie afgelopen zomer nog gewaarschuwd dat Guus nagenoeg niks met een bal kan.
Waarom kom je dat hier vragen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen Fred zo'n geweldige coach vinden trouwens? Wat een ramp was die man weer in zijn interviews gisteren. Nergens echt goed gepresteerd ook.
Hoe weet jij dat mensen Fred een geweldige coach vinden? Misschien moet je dat dan aan die mensen vragen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen Fred zo'n geweldige coach vinden trouwens? Wat een ramp was die man weer in zijn interviews gisteren. Nergens echt goed gepresteerd ook.
Vraag het aan de pers dan.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hoor met enige regelmaat in de pers dat het een geweldige trainer zou zijn.
En dan is Twente nog niet eens op bezoek geweest.quote:
Ze slopen ook alles!quote:
Is de rest op dit moment heel dan?quote:
Heel erg kut ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de rest op dit moment heel dan?
Hij werd vorige week donderdag na rust tactisch volledig afgetroefd.quote:
Simons bakt er vandaag ook niks van anders.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:28 schreef RipCity het volgende:
0 kansen. 0 corners. Luuk de Jong die weer niets kan. Alleen Simons voldoende en wat creativiteit. Niet om aan te gluren zoals gewoonlijk.
Gewoon alle gemiste inkomsten en boetes verhalen op de boosdoener (s). Als dat tenminste kanquote:
Wat ik heb begrepen is dat hij al een stadion- en gebiedsverbod had en hier helemaal niet had mogen komen/zijn. Maakt deel uit van de groep Boys From The South (sfeergroep op Oost). Die hebben hem direct uit de groep gegooid na deze actie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Naam en rugnummer van dat veldlopertje?
Ik mag lijen dat ze 'm de stad uit jagen. Wat een teringmongool.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat hij al een stadion- en gebiedsverbod had en hier helemaal niet had mogen komen/zijn. Maakt deel uit van de groep Boys From The South (sfeergroep op Oost). Die hebben hem direct uit de groep gegooid na deze actie.
Dit is gelukkig nog maar 7000 keer gezegd in dit topic. Waarvan 3000 voordat hij berhaupt zijn contract getekend had.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil graag iets meer van Silva zien. Met Luuk en Til lever je gewoon voetballend teveel in. Als Luuk geen voorzetten krijgt heb je er ook helemaal niets aan.
Ik denk dat ik alleen het al minimaal 6500 keer heb gezegd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is gelukkig nog maar 7000 keer gezegd in dit topic. Waarvan 3000 voordat hij berhaupt zijn contract getekend had.
Ik snap dat dus niet, om juist dat soort shit te bewaken heb je toch een technisch directeur? En Ruud en Fred zijn toch ook niet stekeblind? Die wisten toch ook wel dat toen Luuk gehaald werd wat zijn sterke punten waren? In mindere mate idem voor Guus Til.
Soberso, als je kijkt wat voor scorend vermogen PSV in huis heeft met Luuk, Guus, Veerman en Simons, dan wordt er echt maar bar weinig gebruik van gemaakt.
Ik ook wel 4000 keer, waarvan de helft voordat hij (en Guus) berhaupt een bal aangeraakt hadden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen het al minimaal 6500 keer heb gezegd.
Wat een kneus, wel goed dat ze 'm uitfluiten en ie daarna een paar tikken heeft gehad. Ben benieuwd wat de sanctie wordtquote:
Je mag tegenwoordig ook niet veel meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 03:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat een kneus, wel goed dat ze 'm uitfluiten en ie daarna een paar tikken heeft gehad. Ben benieuwd wat de sanctie wordt
ค50.000- ? Dit komt toch bijna nooit voor in Europa. Gaat sowieso een voorbeeldstraf worden vanuit de UEFA. Zal PSV wel gaan verhalen op de dader uiteindelijk. Kan hij tot z’n 35ste werken om dit af te betalen, slimmerik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 03:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat een kneus, wel goed dat ze 'm uitfluiten en ie daarna een paar tikken heeft gehad. Ben benieuwd wat de sanctie wordt
Ren je het veld op en dan kies je deze 2 meter lange kale Servi๋r uit om ruzie mee te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 03:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
En dan ook al uitglijden voordat die Balkangod berhaupt door had dat hij werd aangevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ren je het veld op en dan kies je deze 2 meter lange kale Servi๋r uit om ruzie mee te maken.
[ afbeelding ]
Dan ben je al een kneus, maar dan ben je ook nog eens een bijzondere domme kneus.
Je kunt ook het kleinste flikkertje op het veld uitkiezen, deze keuze getuigt van een beetje lef.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ren je het veld op en dan kies je deze 2 meter lange kale Servi๋r uit om ruzie mee te maken.
[ afbeelding ]
Dan ben je al een kneus, maar dan ben je ook nog eens een bijzondere domme kneus.
Dat was geen onzichtbaar hek, dat was Eric Gerets.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ook al uitglijden voordat die Balkangod berhaupt door had dat hij werd aangevallen
Die kan in het rijtje met hek openbreken en dan nog een onzichtbaar hek tegenkomen, tegen Duitsers was dat?
Kaiserslauternquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ook al uitglijden voordat die Balkangod berhaupt door had dat hij werd aangevallen
Die kan in het rijtje met hek openbreken en dan nog een onzichtbaar hek tegenkomen, tegen Duitsers was dat?
Daarom mocht ie juist binnenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij had al een stadionverbod, lekker dat je dan gewoon binnen kan komen
Topbeleidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom mocht ie juist binnen
[ afbeelding ]
Dat kan je toch ook nauwelijks tegengaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij had al een stadionverbod, lekker dat je dan gewoon binnen kan komen
Nu dus ook officieel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat hij al een stadion- en gebiedsverbod had en hier helemaal niet had mogen komen/zijn. Maakt deel uit van de groep Boys From The South (sfeergroep op Oost). Die hebben hem direct uit de groep gegooid na deze actie.
Draag jij ook zo’n heuptasje?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
20 jarige man uit Roermond is het. Wel een bekende ja. Die woont hier paar straten vandaan.
ajax en het staafincident was ook maar 1 persoon die dat deed. Al was de immens walgelijke Freek de Jonge ook wat aan te rekenen met zijn opmerkingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht niet direct uitsluiting door een eenmansactie, maar een paar potjes zonder publiek zou zo kunnen.
Vervelend trouwens dat je over 2 wedstrijden gewoon had moeten winnenAl zag dat er tot de 65e minuut totaal niet naar uit. Het heilige xG @:Pietjepukmetcijfers zegt dat PSV gewoon met 3-2 had moeten winnen over 2 potjes!
Maar daar werd de keeper werkelijk geraakt, denk dat je hier de mazzel hebt dat de keeper niet is geraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
ajax en het staafincident was ook maar 1 persoon die dat deed. Al was de immens walgelijke Freek de Jonge ook wat aan te rekenen met zijn opmerkingen.
Maar dat was wel een jaar uitsluiting en 3 thuiswedstrijden op 100km. Na beroep want in eerste instantie 2 jaar uitsluiting.
Zijn voornaam is al een reden voor een stadionverbodquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
20 jarige man uit Roermond is het. Wel een bekende ja. Die woont hier paar straten vandaan.
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zijn voornaam is al een reden voor een stadionverbod
Aan je moeder missen we allemaal wel iets. Wat zou Club Brigitte zijn zonder haar?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:39 schreef Cupfighter het volgende:
Uitsluiting van PSV in Europa, gezien de resultaten zal Nederland daar weinig aan missen
Ik las dat zijn ouders boos waren op Brandsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hun zoon heet Dylano. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:09 schreef TornadoDK het volgende:
Ik las dat zijn ouders boos waren op Brands![]()
Zullen wel tokkies zijn zeker
Victim blaming - Nederlands slachtofferbeschuldiging of schuldvraagomkering - is een vorm van morele ontkoppeling waarbij een dader of omstanders de schuld bij het slachtoffer legt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik las dat zijn ouders boos waren op Brands![]()
Zullen wel tokkies zijn zeker
Want je wil wat gaan doen ? Doe niet zo stoer lieverd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Naam en rugnummer van dat veldlopertje?
Stadionverbod voor alle Limburgers lijkt mij hier de beste oplossing dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Of een verbod op alle Limburgersquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stadionverbod voor alle Limburgers lijkt mij hier de beste oplossing dus.
quote:Ouders veldbestormer PSV hekelen 'opruiende teksten' Brands
De ouders van de twintigjarige Dylano K. hebben uitgehaald naar PSV-directeur Marcel Brands. Hij zou zich te snel en te stellig hebben uitgesproken over hun zoon, die donderdagavond tijdens de Europa League-wedstrijd tegen Sevilla het veld betrad en doelman Marko Dmitrovic aanvloog. Zij deden vrijdag hun beklag via hun advocaat Paul Saris.
Saris vertelde aan De Limburger hoe de ouders na donderdagavond vele vervelende berichten hebben ontvangen. "Zonder daar al te diep op in te gaan; het gaat om heel nare berichten. Dat is niet los te zien van de bijna opruiende teksten van de directeur van PSV." Daarmee doelde hij op de uitspraak die Brands kort na de wedstrijd deed. "Als het aan mij ligt, wordt het een levenslang stadionverbod", werd de directeur geciteerd door het Eindhovens Dagblad.
"Kom op", reageerde de advocaat op die uitspraak. "Je kent niet eens alle feiten en omstandigheden. Deze meneer is volgens mij geen rechter. Het is een kwalijke ontwikkeling dat alles maar vanuit een bepaald standpunt de ether in wordt gegooid. Er verdwijnt nu wel heel veel nuance. Ik vind dat we met z'n allen de verantwoordelijkheid hebben om eerst de feiten maar eens af te wachten. Dat geldt voor iedereen, van de club tot de media. Maar ja, dat is niet meer van deze tijd."
Verhoor
Dylano K. is vrijdagmiddag verhoord, maar daarover wilde Saris niets kwijt. "Maar zoals voor iedere verdachte geldt, moeten we er rekening mee houden dat er allerlei zaken kunnen spelen die van invloed zijn op bepaald gedrag. Het is aan de rechter om daarover te beslissen", stelde de advocaat, die overigens wel ontkrachtte dat Dylano K. 'klappen heeft gehad'. "Dat is door de club de wereld ingebracht en ook dat is een component van opruiing."
quote:"Kom op", reageerde de advocaat op die uitspraak. "Je kent niet eens alle feiten en omstandigheden.
quote:Ik vind dat we met z'n allen de verantwoordelijkheid hebben om eerst de feiten maar eens af te wachten.
Eens wel. Als je ouders je Dylano hebben genoemd dan is dat al een eerste verzachtende omstandigheid.quote:
Doen ze niet want dan is het stadion voor 1/3e leeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stadionverbod voor alle Limburgers lijkt mij hier de beste oplossing dus.
En ongewapend. Dat maakt misschien nog wel meer verschil als ik zo even snel in de geschiedenis kijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar werd de keeper werkelijk geraakt, denk dat je hier de mazzel hebt dat de keeper niet is geraakt
Het maakt natuurlijk vooral ook uit dat ze in die tijd korte metten wilden maken met het supportersgeweld omdat het de spuigaten uitliep en er zowel binnen als buiten de stadions regelmatig doden vielen. Dit is meer een geisoleerd geval.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En ongewapend. Dat maakt misschien nog wel meer verschil als ik zo even snel in de geschiedenis kijk.
Daar staat wel tegenover dat het wel erg lang duurt voor dat de beveiliging in actie komt...
Er zijn wel meer precedenten hoor, maar meestal gaat het dan om wapens of grotere groepen. Dus als je naar het verleden kijkt dan ligt uitsluiting niet direct voor de hand, maar ik heb begrepen dat PSV inmiddels al een aardig strafblad heeft opgebouwd. Dus een aantal wedstrijden zonder publiek moet je wel op rekenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk vooral ook uit dat ze in die tijd korte metten wilden maken met het supportersgeweld omdat het de spuigaten uitliep en er zowel binnen als buiten de stadions regelmatig doden vielen. Dit is meer een geisoleerd geval.
Zonder Europees voetbal wordt PSV een soort Twente, geen idee hoe de straffen waren bij vergelijkbare gevallen als die er zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Paar jaartjes geen Europa en dan sterker terug komen. Misschien mogen dan het we're back filmpje van Ajax lenen.
Alsof PSV iemand een plezier doet door meer wedstrijden te spelen.
Holy shit manquote:
Jullie krijgen nog een paar potjes om ons in te halen. Ik verwacht wel een potje zonder publiek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
PSV heeft zelfs de eerste plek van ons overgenomen
Dat denk ik ook wel, ja. Grote kans dat dat een voorrondewedstrijd is ergens in juli. Mis je niet zoveelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie krijgen nog een paar potjes om ons in te halen. Ik verwacht wel een potje zonder publiek.
Vind ik juist de lekkerste potjes pre-match. Beetje zuipen in de zon.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Grote kans dat dat een voorrondewedstrijd is ergens in juli. Mis je niet zoveel
Tenzij we het bekertje winnen zit dat er dik inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Grote kans dat dat een voorrondewedstrijd is ergens in juli. Mis je niet zoveel
Beker is EL direct?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij we het bekertje winnen zit dat er dik in
Is de laatste weken prima in vorm. Uitstekende voorzet ook weer dit.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd hoeveel kansen Bakayoko vandaag gaat verprutsen
Dribbelen kan die wel, hij moet alleen nooit schieten want dat kunnen jij en ik beter.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is de laatste weken prima in vorm. Uitstekende voorzet ook weer dit.
Jonge talentjes afbranden gebeurt hier in dit topic wel heel snel. Gakpo en Wijnaldum zijn wel de bekendste voorbeelden maar ook Bergwijn en Malen (recht op de keeper).quote:Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd hoeveel kansen Bakayoko vandaag gaat verprutsen
Malen is ook gewoon kut, die had 10 kansen nodig om er 1 in te schieten, hou op zeg. Dat heeft het Nederlands elftal bijvoorbeeld ook gewoon een kwartfinale EK gekost. Als je spits bent bij PSV moet dat gewoon beter.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jonge talentjes afbranden gebeurt hier in dit topic wel heel snel. Gakpo en Wijnaldum zijn wel de bekendste voorbeelden maar ook Bergwijn en Malen (recht op de keeper).
Bakayoko heeft een bak talent en zou normaal gesproken dit seizoen niet in de basis starten. Maar door het vertrek van Gakpo en Madueke, blessures van Hazard en El Ghazi staat hij daar nu al. Geef zo’n jongen ff de kans om in een beroerd draaiend elftal z’n draai te vinden.
Kritiek is prima, maar uit het dan op een de Jong die het hele seizoen al bagger is en VER onder z’n kunnen speelt.
Malen 116 wedstrijden voor PSV, 55 doelpunten en 24 assists. Nee dat soort spelers zijn te min voor PSV.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Malen is ook gewoon kut, die had 10 kansen nodig om er 1 in te schieten, hou op zeg. Dat heeft het Nederlands elftal bijvoorbeeld ook gewoon een kwartfinale EK gekost. Als je spits bent bij PSV moet dat gewoon beter.
Net als zo'n Saibari nu, die gozer heeft meer dan 1000 minuten gespeeld en geen 1 keer gescoord, kost je ook weer 2 punten tegen Utrecht vorige week. Dat soort nobodies hebben geen plaats bij PSV, we lopen allemaal terecht te zeiken op aankopen als Bruma en Baumgartl, maar als de pure middelmaat 20/21 en uit eigen jeugd komt, dan is branden we ze te snel af en moeten we ze de kans geven. In mijn ogen maakt het weinig uit hoe ze in PSV 1 zijn gekomen, maar als je middelmaat bent, moeten ze lekker ergens anders gaan ballen, eventueel op huur basis als de staff er nog echt potentie in ziet.
Bakayoko zie ik de bakken aan talent ook niet in eerlijk gezegd, hard rennen en een leuke dribbel, maar zowel zijn voorzet/pass als schot is ver beneden peil over het algemeen.
Bij Arsenal: https://www.ed.nl/psv/don(...)or-de-goal~abae38df/quote:Op zondag 26 februari 2023 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Malen 116 wedstrijden voor PSV, 55 doelpunten en 24 assists. Nee dat soort spelers zijn te min voor PSV.![]()
Wist trouwens niet dat Malen spits was, ik dacht toch echt een flankspeler. Dat hij in de spits gezet werd is niet zijn schuld natuurlijk.
Waarom kom je op de proppen met Saibari? Die heb ik niet genoemd toch, net als die andere dure aankopen die je opnoemt. Die dure aankopen MOETEN er staan, en daar mag je zeker veel van verwachten. Zo’n joch als Bakayoko had eigenlijk een bankspeler moeten zijn dit seizoen. En mag nu in de basis aantreden, daar mag je niet veel van verwachten vind ik.
Maar Misidjan was nergens meer na die wissel. Aanvallend prima van Bakayoko dat wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef tompsv18 het volgende:
Classic Ruud. Haalt ‘ie de veruit dreigendste speler eruit met Bakayoko. Voor een verdediger..
Volgens transfermarkt:quote:Op zondag 26 februari 2023 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij Arsenal: https://www.ed.nl/psv/don(...)or-de-goal~abae38df/
Bij PSV: https://www.ad.nl/nederla(...)ie-positie~a254971b/
Hij is spits, en hij is niet goed genoeg voor de spits positie bij een top club in Nederland, en al helemaal niet daar buiten, met zijn afrondings capaciteiten. Als je zelf roept vanaf je 18de dat je spits mag je daar echt wel op afgerekend worden, en is het ook zeker je eigen 'schuld' dat je daar speelt.
Waarom ik Saibari noem? Omdat jij aankomt met 'Jonge talentjes afbranden', en volgens mij hebben we er 2 die regelmatig spelen en vrij regelmatig (Bakayoko) tot vrijwel altijd (Saibari) door de mand vallen, dus ging ik er automatisch vanuit dat je meervoud op die 2 huidige spelers zou kunnen slaan. Ik ben het overigens wel met je eens dat die aankopen er moeten staan, maar ik vind het irrelevant of ze gekocht zijn of doorstromen uit de jeugd als ze niet renderen, als je niet goed genoeg bent moet je niet spelen. Dat het een stuk 'erger' is als een aankoop niet goed genoeg is staat buiten kijf natuurlijk.
Misschien verwacht ik inderdaad teveel van Bakayoko, en is dat niet geheel eerlijk. Maar tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie vind ik ook vrij normaal dat je als vleugelspeler bij PSV, zelfs als talent, vaker bij doelpunten betrokken bent dan hij nu is.
Saibari en Bakayoko kun je toch niet op hetzelfde niveau inschalen? Bakayoko heeft veel meer talent, dat jij dat niet in hem ziet, wil niet zeggen dat hij dat niet heeft.quote:Favoriete positie:
Linksbuiten
Nevenpositie:
Centrumspits
Rechtsbuiten
Fijn voor hem dat hij vandaag 2 keer belangrijk was.quote:ja maar die dure speler staat de ontwikkeling van de eigen jeugd in de weg
Ik denk dat interviews met de speler waar het over gaat meer representatief zijn dan transfermarktquote:Op zondag 26 februari 2023 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt:
https://www.transfermarkt.nl/donyell-malen/profil/spieler/326029
[..]
Saibari en Bakayoko kun je toch niet op hetzelfde niveau inschalen? Bakayoko heeft veel meer talent, dat jij dat niet in hem ziet, wil niet zeggen dat hij dat niet heeft.
Die jongen deed het heel behoorlijk bij jong PSV in de KKD, en doet het nu best redelijk in het eerste. Ja hij is druistig maar hij kan een man voorbij en hij kan een assist geven. En nogmaals, dit is je backup speler die dankzij transfers en blessures er nu volledige wedstrijden MOET staan.
Haal je als club een dure speler, dan krijg je weer de klacht
[..]
Fijn voor hem dat hij vandaag 2 keer belangrijk was.
Malen is gewoon een spits die doordat hij zo onrustig voor de goal is maar op de flank zetten.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt:
https://www.transfermarkt.nl/donyell-malen/profil/spieler/326029
[..]
Saibari en Bakayoko kun je toch niet op hetzelfde niveau inschalen? Bakayoko heeft veel meer talent, dat jij dat niet in hem ziet, wil niet zeggen dat hij dat niet heeft.
Die jongen deed het heel behoorlijk bij jong PSV in de KKD, en doet het nu best redelijk in het eerste. Ja hij is druistig maar hij kan een man voorbij en hij kan een assist geven. En nogmaals, dit is je backup speler die dankzij transfers en blessures er nu volledige wedstrijden MOET staan.
Haal je als club een dure speler, dan krijg je weer de klacht
[..]
Fijn voor hem dat hij vandaag 2 keer belangrijk was.
Staat hij open voor een nieuw contract zonder gekke PSG clausule?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Prima goals. Waarbij die laatste wat meer glans verdient. Prima pass van Sangare maar wat Simons er daarna mee doet is buitengewoon knap. Met zijn hoofd meenemen, daarvan rechts met zijn hak, een keer rechts meenemen en daarna met links een stukje naar buiten zodat die verdediger er niet meer bij kan. Prima afgerond. Wat een speler is dat zeg.
Ik denk dat we nog 11 wedstrijden eredivisie van hem mogen genieten want die zie ik niet blijven. Al zegt Rikgod Elfrinkgenot dat die er wel degelijk voor open staat.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Staat hij open voor een nieuw contract zonder gekke PSG clausule?
In ruil voor 25% van zn eigen transferrechten zie ik hem best tekenen.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog 11 wedstrijden eredivisie van hem mogen genieten want die zie ik niet blijven. Al zegt Rikgod Elfrinkgenot dat die er wel degelijk voor open staat.
Maar als PSG 15 miljoen wil vergokken aan Bakayoko, dan tellen ze die 12 voor Simons blind neer. En dan hem in het vooruitzicht stellen dat hij verhuurd gaat met de zekerheid van spelen. Of hem voor het dubbele verkopen. Nee, ik a het de kans zeer klein dat die blijft.
PSV kan hem natuurlijk ook 25% tekengeld beloven bij een transfer na seizoen 2024. Dan kan hij zelf kiezen waar hij gaat spelen en is hij van PSG verlost. Want weet jij waar PSG hem wil gaan stallen? It takes 2 to tango, en als Simons niet verhuurd wil worden maar liever zichzelf een jaartje in de picture speelt, vervolgens een flink aantal miljoenen tekengeld ontvangt EN z’n nieuwe club zelf mag uitkiezen….quote:Op zondag 26 februari 2023 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog 11 wedstrijden eredivisie van hem mogen genieten want die zie ik niet blijven. Al zegt Rikgod Elfrinkgenot dat die er wel degelijk voor open staat.
Maar als PSG 15 miljoen wil vergokken aan Bakayoko, dan tellen ze die 12 voor Simons blind neer. En dan hem in het vooruitzicht stellen dat hij verhuurd gaat met de zekerheid van spelen. Of hem voor het dubbele verkopen. Nee, ik a het de kans zeer klein dat die blijft.
Dat lijkt me vanuit PSV de beste optie. Krijg je waarschijnlijk wel weer gezeik van een groep supporters die niet snappen dat dat soort constructies de enige manier is om zo'n jongen nog een jaartje binnen te houden.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV kan hem natuurlijk ook 25% tekengeld beloven bij een transfer na seizoen 2024. Dan kan hij zelf kiezen waar hij gaat spelen en is hij van PSG verlost. Want weet jij waar PSG hem wil gaan stallen? It takes 2 to tango, en als Simons niet verhuurd wil worden maar liever zichzelf een jaartje in de picture speelt, vervolgens een flink aantal miljoenen tekengeld ontvangt EN z’n nieuwe club zelf mag uitkiezen….
Wat zou jij doen?
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Staat hij open voor een nieuw contract zonder gekke PSG clausule?
Moet PSV ook wel wat te bieden hebben en dan bedoel ik niet salaris maar sportief gezien, leuke taak voor Stewart.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanuit PSV de beste optie. Krijg je waarschijnlijk wel weer gezeik van een groep supporters die niet snappen dat dat soort constructies de enige manier is om zo'n jongen nog een jaartje binnen te houden.
Simons kan als hij nog een jaartje zo ontwikkelt naar elke club ter wereld, daar ben ik echt van overtuigd. En dan gaat hij voor 50+ weg.
En als hij nog een jaar zo speelt als dit jaar gaat hij ook voor 35+, want dat is hij nu ook al wel waard met dit talent op die leeftijd.
Het pleit in elk geval voor hem dat hij gewoon wil voetballen en niet ergens bij een topclub op de bank wil zitten. Die gast komt er wel en sowieso wat Lange al zei hierboven: wat geweldig dat hij bij PSV is komen spelen, zelfs als dat maar een jaartje is geweest in een kutseizoen.
Gaan veel geruchten over die clausule, ik begreep dat alleen Simons zelf deze kan lichten en dan is het tussen hem en PSG wat ze ermee doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef Scrummie het volgende:
PSG mocht Simons toch niet verhuren/verkopen als ze hem terug zouden halen komende zomer? Of was dat niet waar?
Ah oke.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan veel geruchten over die clausule, ik begreep dat alleen Simons zelf deze kan lichten en dan is het tussen hem en PSG wat ze ermee doen.
Simons is een verstandige jongen die ver gaat komen. Die blijft gewoon en wordt straks een hele grote Eindhovense meneerquote:Op maandag 27 februari 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan veel geruchten over die clausule, ik begreep dat alleen Simons zelf deze kan lichten en dan is het tussen hem en PSG wat ze ermee doen.
Zou het iets wezenlijks uitmaken als ze hem ontslaan dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ruud is gewoon nog trainer van PSV!![]()
Dat had ik dus aan het begin van de maand nooit gedacht.
Ja. Dan komt Fred de Verlosser op zijn plekquote:Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het iets wezenlijks uitmaken als ze hem ontslaan dan?
Dat is hij al en dat is nou net het probleem, wat heeft PSV te bieden?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Simons is een verstandige jongen die ver gaat komen. Die blijft gewoon en wordt straks een hele grote Eindhovense meneer
2x per jaar tegen Ajax spelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is hij al en dat is nou net het probleem, wat heeft PSV te bieden?
Dat zijn de hoogtepunten, maar hij is nu al de beste al heeft dat ook met het beleid te maken, vanuit de jeugd verwacht ik geen sterren en grote aankopen gaan niet gedaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2x per jaar tegen Ajax spelen.
Kun je nagaan, met al die zooi en een trainer die er geen kut van kan staan we toch maar drie punten achter Europese topclub Ajax.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn de hoogtepunten, maar hij is nu al de beste al heeft dat ook met het beleid te maken, vanuit de jeugd verwacht ik geen sterren en grote aankopen gaan niet gedaan worden.
Ik bekijk gewoon vanuit zijn standpunt, heeft niets met Ajax te maken, hij is nu al de beste in een zwalkend elftal wat eigenlijk helemaal opnieuw opgebouwd moet worden maar het geld om dat te doen is er niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je nagaan, met al die zooi en een trainer die er geen kut van kan staan we toch maar drie punten achter Europese topclub Ajax.
Ik denk dat je het allemaal zwartgalliger inziet dan het is. Maar ja, dat is natuurlijk ook leuk in het topic van de concurrent. De selectie is echt veel beter dan mensen hier in hun onmacht roepen. Net als wat je bij Ajax zag is dat een trainer die het wel beter neerzet meteen een enorm verschil maakt. Kijk alleen al maar naar de impact die Kudus ineens maakt bij Ajax.
Dat geleur met Simons over het veld, Veerman die steeds een andere opdracht krijgt, Guti die eigenlijk een vaste plek moet hebben en te weinig ritme krijgt. Het helpt allemaal niet mee. Ruud denkt er volgens mij veel te veel over na allemaal en kijkt ondertussen niet goed naar wat er gebeurt op het veld.
Niet met je eens. Met deze selectie moet je eenvoudig minimaal 2e worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bekijk gewoon vanuit zijn standpunt, heeft niets met Ajax te maken, hij is nu al de beste in een zwalkend elftal wat eigenlijk helemaal opnieuw opgebouwd moet worden maar het geld om dat te doen is er niet.
Wel met je eens dat Ruud ook wat vreemde beslissingen neemt maar als je kijkt naar de achterhoede dan is die op iedere positie onvoldoende behalve de keeper, middenveld mits goed neergezet kan wel maar voorin is het ook allemaal net niet.
idd ik vind ons team VEEL sterker qua selectie dan Feyenoord maar itt ons krijgen zij wel het beste uit hun spelers en spelen ze altijd op hun eigen positie itt bij ons. Veel spelers worden opeens bij ons slechter en gaat het om individuele acties terwijl zij echt als team opereren met coach die al veel ervaring heeft opgedaan. Bij ons is de coach nog op stage.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met je eens. Met deze selectie moet je eenvoudig minimaal 2e worden.
Met Gakpo en Madueke er nog bij wel ja en dat Feyenoord bovenaan staat komt ook omdat zowel jouw als mijn club het af laat weten maar PSV is er gewoon niet beter op geworden na de winterstop.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met je eens. Met deze selectie moet je eenvoudig minimaal 2e worden.
Dit dus exact. Met Slot hadden wij fluitend bovenaan gestaan. Of was dan in elk geval voor Janssen van AZ gegaan. Maar nee, het moest iemand uit het PSV-kliekje zijn die er eigenlijk zelf ook nog geen vertrouwen in had.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd ik vind ons team VEEL sterker qua selectie dan Feyenoord maar itt ons krijgen zij wel het beste uit hun spelers en spelen ze altijd op hun eigen positie itt bij ons. Veel spelers worden opeens bij ons slechter en gaat het om individuele acties terwijl zij echt als team opereren met coach die al veel ervaring heeft opgedaan. Bij ons is de coach nog op stage.
Zij staan verdedigend gewoon veel beter en ik denk zelfs dat hun centrale duo het beste is van NL, Timber is een groot talent maar dat is nog wat anders dan een regisseur van een verdediging en bij PSV is geen enkele cv in staat te organiseren.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd ik vind ons team VEEL sterker qua selectie dan Feyenoord maar itt ons krijgen zij wel het beste uit hun spelers en spelen ze altijd op hun eigen positie itt bij ons. Veel spelers worden opeens bij ons slechter en gaat het om individuele acties terwijl zij echt als team opereren met coach die al veel ervaring heeft opgedaan. Bij ons is de coach nog op stage.
Je had met de winterstop met die selectie gewoon 10 punten los van Feyenoord moeten staan. Dat is echt niet te veel gevraagd als je ziet hoe de punten tegen de laagvliegers werden weggegeven.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Gakpo en Madueke er nog bij wel ja en dat Feyenoord bovenaan staat komt ook omdat zowel jouw als mijn club het af laat weten maar PSV is er gewoon niet beter op geworden na de winterstop.
Het is ook echt complete nonsens. Achterin en op het middenveld staat er mits iedereen fit gewoon een heel erg sterk elftal bij Feyenoord. Voorin laat het alleen wel te wensen over.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij staan verdedigend gewoon veel beter en ik denk zelfs dat hun centrale duo het beste is van NL, Timber is een groot talent maar dat is nog wat anders dan een regisseur van een verdediging en bij PSV is geen enkele cv in staat te organiseren.
Middenveld valt toch ook wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook echt complete nonsens. Achterin en op het middenveld staat er mits iedereen fit gewoon een heel erg sterk elftal bij Feyenoord. Voorin laat het alleen wel te wensen over.
Kokcu - Wieffer - Szymanski vind ik best een sterk middenveld. Het is jammer dat ze nog niet veel samen hebben kunnen spelen. Vind het in ieder geval nogal vreemd te stellen dat PSV een veel sterkere selectie heeft. Op basis van wat in godsnaam.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Middenveld valt toch ook wel mee.
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu - Wieffer - Szymanski vind ik best een sterk middenveld. Het is jammer dat ze nog niet veel samen hebben kunnen spelen. Vind het in ieder geval nogal vreemd te stellen dat PSV een veel sterkere selectie heeft. Op basis van wat in godsnaam.
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord berhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook echt complete nonsens. Achterin en op het middenveld staat er mits iedereen fit gewoon een heel erg sterk elftal bij Feyenoord. Voorin laat het alleen wel te wensen over.
Ik heb het over nu.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.
Ik denk dat die dalen bij hun wel meevallen door de goede organisatie maar de piek ligt niet zo hoog.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord berhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.
Individueel zijn het vooral wisselvallige spelers. Hoge pieken en diepe dalen.
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer, maar voor de winterstop had PSV echt wel meer kwaliteit.
Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdedigend is het best aardig, maar je krijgt toch gemiddeld gewoon een goal tegen per wedstrijd, net als vorig seizoen. Zoals eigenlijk statistisch Feyenoord berhaupt hetzelfde presteert als vorig seizoen. Het lijkt allemaal heel leuk omdat je bovenaan staat, maar het is gewoon nog steeds net zo matig.
Individueel zijn het vooral wisselvallige spelers. Hoge pieken en diepe dalen.
12 is wel heel veel maar een punt of 8 toch wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, we hadden voor de winterstop met die selectie minimaal 12 punten meer moeten halen dan we gedaan hebben. Dan hadden we ruim eerste gestaan. Voor Ajax geldt overigens hetzelfde, die hebben hun sterkere selectie ook niet weten uit te buiten.
Had PSV voor de winter wel naar verwachting gepresteerd, dan hadden we 10 punten los gestaan. Ik weet vrij zeker dat Gakpo dan niet verkocht was. Omdat Gakpo dan dolgraag kampioen wilde worden en de RVC de gok op rechtstreekse CL kwalificatie wel had durven nemen.
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen al best wat onnodig punten laten liggen en dat is met name omdat het voorin kwaliteit mist. Jouw laatste zin geldt ook met name voor die linie. Het middenveld en achterin is Feyenoord zeker niet matig en behoorlijk constant al vond ik de achterste linie gisteren dan wel tegenvallen. Bovendien ook by far het lastigste programma gehad natuurlijk.
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat jullie het materiaal wat overschatten. Want zelfs nu kon er niet gewonnen worden van een ontzettend matig Ajax en PSV. Geen schande verder, maar als het zo goed was mag je dat in de Kuip wel verwachten.
Ja daar ben ik het ook niet mee eens. Feyenoord en PSV ontdoen elkaar nu niet veel meer. Feyenoord iets degelijker en vooral een veel betere trainer. Dus die PSV fans overschatten hun selectie nu ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat we van PSV niet wonnen was vrij bijzonder te noemen ja gezien de kansen die daar gemist zijn en hoe effectief PSV was.
En jij draait het nu om. Er wordt hier gesteld dat de selectie van PSV veel beter zou zijn dan die van Feyenoord terwijl daar weinig aanleiding voor is om dat nu te denken dus wie doet er nou aan overschatting?
Dylano wordt aardig aangepaktquote:PSV-supporter die keeper Sevilla aanviel, blijft vastzitten
De 20-jarige man uit Roermond die donderdagavond tijdens PSV - Sevilla de doelman van de Spaanse club aanviel, blijft vastzitten. De rechter-commissaris van de rechtbank in Den Bosch heeft zijn voorarrest vandaag met veertien dagen verlengd.
Dylano K. wordt verdacht van mishandeling en het overtreden van het gebiedsverbod, dat eerder door de gemeente was opgelegd. In 2021 en 2022 kreeg hij al twee keer een taakstraf voor overtredingen rond voetbalwedstrijden. Na zijn arrestatie bleek dat de man te veel had gedronken. Hij had een alcoholpromillage van ruim 1,6.
De zaak wordt op woensdag 8 maart via snelrecht afgehandeld. Het OM zegt dat daarbij nadrukkelijk rekening wordt gehouden met de ernst en impact van het feit en het strafrechtelijk verleden van de verdachte.
Nope, een schokeffect eventjes.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het iets wezenlijks uitmaken als ze hem ontslaan dan?
#WaterminInquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wordt geen PSV meer kijken dus. Ik trek dat echt niet met de grabbelaar in de goal.
Emmengodenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de FC Emmen trein.
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
Zo'n geweldenaar was die Benitez toch ook niet.
(ok้, Drommels is wel echt een bak slechter)
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.
niet eens de beste geblesseerde keeperquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.
Dan gaat ‘ie wel heel vaak als een mongooltje naar de hoek. De beste keeper van Nederland heeft die 2-2 van Feyenoord altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1. Unnerstalquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik schat hem toch wat hoger in dan Benitez, de bondscoach van Argentini๋ ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1. Unnerstal
2. Bijlow
3. Benitez
Die Argentijn van Ajax heeft wel goeie reflexes maar oogt heel onzeker. Kan ook niet meevoetballen.
Leef je nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1. Unnerstal
2. Bijlow
3. Benitez
Die Argentijn van Ajax heeft wel goeie reflexes maar oogt heel onzeker. Kan ook niet meevoetballen.
Ontloopt elkaar niet zoveel. Benitez had meer punten moeten pakken voor PSV, Rulli wisselt mooie reddingen af met fouten. Beide geen toplevel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat hem toch wat hoger in dan Benitez, de bondscoach van Argentini๋ ook.
Jazeker maat, kan weer inloggenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leef je nog![]()
Geen Noppert noemen
En Bijlow is gewoon niet geschikt voor topsport, die is nog meer van glas dan Robben ooit was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet zoveel. Benitez had meer punten moeten pakken voor PSV, Rulli wisselt mooie reddingen af met fouten. Beide geen toplevel.
Is in potentie wel de beste keeper, alleen heb je er idd niks aan als ie om de paar maanden geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Bijlow is gewoon niet geschikt voor topsport, die is nog meer van glas dan Robben ooit was.
Unnerstal is een goeie lijnkeeper maar Twente is geen top dus ontbreekt die druk ook.
Daar is iemand creatief met paint bezig geweest.quote:
Simons is ook wel echt een mongooltje dus dat valt wel te begrijpen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat weer lekker met de blessures
Wat een sneu volk daar overigens op de tribune bij RKC met dat gefluit bij Xavi.
Gewoon iemand die hard voor elke bal gaat, snel is en steeds onderuit getrapt wordt. Kijkt hoogstens een beetje moeilijk, maar zo is ie nu eenmaal geboren.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Simons is ook wel echt een mongooltje dus dat valt wel te begrijpen.
En hoe!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Eindelijk weer eens gewonnen in een uitwedstrijd..
Ik waardeer je optimisme, maar voor dit PSV is iedere uitwedstrijd erg zwaar. We moeten binnenkort op bezoek bij Vitesse en NEC. Dat kan zomaar weer 2x puntenverlies worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat ajax van Feyenoord wint en het ligt weer helemaal open bovenin. Ajax komt op bezoek in Eindhoven, zijn meestal 3 punten. Zeker met publiek. En feyenoord heeft straks een dubbel programma en dat geluk moet een keer ophouden.
AZ-PSV kan zomaar de kampioenswedstrijd worden (de laatste speeldag)
Als je dit een maand geleden had gezegd, met obispo en teze in het elftal had ik je gelijk gegeven. Nu is het een stuk stabieler allemaal, geven ook weinig weg. Daarnaast zijn ajax en feyenoord ook gewoon wisselvallig.. alles is nog mogelijk met 10 wedstrijden spelen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik waardeer je optimisme, maar voor dit PSV is iedere uitwedstrijd erg zwaar. We moeten binnenkort op bezoek bij Vitesse en NEC. Dat kan zomaar weer 2x puntenverlies worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |