2 clowntjes op de tribune om het af te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht-uit zal ook wel weer een treurmars worden komend weekend.
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iemand kaartje kopen voor de return volgende week?
Rechtstreeks ticket voor de conferentie lieg is nog mogelijk dus!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens Rik ligt Hazard er een paar weken uit.
Nog meer tijd voor Saibari en Bakayoko!
Zal wel een saaie 0-0 of 1-1 worden waarna Ramalho en Ruud erg trots zijn dat het TEAM toch echt MENTALITEIT heeft getoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef tja77 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe trots hij zal zijn als PSV thuis ook verliest en tussendoor bij Utrecht ook nog onderuit gaat.
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speeltquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Geblesseerd (of ziek)ja, zat ook niet bij de selectie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Hij heeft eerst toch ook een hele periode op de bank gezeten? Is eentje die je er prima bij kunt hebben maar meer toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Ja lijkt mij het moment om te cashen op Sangare, typisch een speler die qua profiel erg gewild is wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.
Met of zonder dickpic deze keer?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |