Simons was gewoon in een speeltuin. Groningen deed echt niets om het hem moeilijk te maken. Je zou zelfs kunnen stellen dat zijn persoonlijke rendement nog tegen viel gelet op zijn gebrek aan tegenstand.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sinds lange tijd weer genoten van ONS. En man, man, man, die Simons toch.
Zlatangod die als het er echt om gaat gewoon even durft te laten zien dat zijn gewoonlijke egocentrische geneuzel een act is.quote:
Saibari speelt prima. En waarom Hazard niet speelt is gewoon uitgelegd door Ruud.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een bal van Luuk. Dat is direct wisselen neem ik aan?
Te veel middelmaat met Saibari, Teze en Til. Terwijl je oa Mauro en Hazard op de bank hebt.
Waarom komt psv berhaupt opdagen in Europa?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Vrij treurig dat we zelfs in de EL helemaal niets meer te zoeken hebben.
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom komt psv berhaupt opdagen in Europa?
Is al jaren hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.
Gaan we naar conference league als je deze verliest? Idd ons niveau ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Conference League hebben we wellicht nog een kans om eens leuk te spelen, verder kun je het schriftelijk af doen inderdaad. 1 leuke pot tegen Arsenal dit jaar, leuk man.
Nee, hadden we 3de moeten worden in de poule.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan we naar conference league als je deze verliest? Idd ons niveau ja.
Oh pfff kansloos seizoen verder dus. Saai. Europees tenminste altijd nog iets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, hadden we 3de moeten worden in de poule.
Je zou Jeroen zoet bijna gaan missen in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
52:30 Emoties Zlatan
1:01:50 Vallentin emotie
1:10:26 Het ongemakkelijke duo Wes & Andy
1:41:18 Mooie woorden van toekomstige NL cap Gakpo
1:45:00 Mooi optreden Bjorn van de Doelen
2:02:35 Emoties Affelay
2:23:09 Emoties Zoet
2:56:26 Vaderlijke Liefde van Sjon de Bever
Prima uitzendinkje, niks mis mee
2 clowntjes op de tribune om het af te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht-uit zal ook wel weer een treurmars worden komend weekend.
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iemand kaartje kopen voor de return volgende week?
Rechtstreeks ticket voor de conferentie lieg is nog mogelijk dus!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens Rik ligt Hazard er een paar weken uit.
Nog meer tijd voor Saibari en Bakayoko!
Zal wel een saaie 0-0 of 1-1 worden waarna Ramalho en Ruud erg trots zijn dat het TEAM toch echt MENTALITEIT heeft getoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef tja77 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe trots hij zal zijn als PSV thuis ook verliest en tussendoor bij Utrecht ook nog onderuit gaat.
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speeltquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Geblesseerd (of ziek)ja, zat ook niet bij de selectie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
Niet zo heel goed opgelet gisteren maar is Guti geblesseerd?
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Hij heeft eerst toch ook een hele periode op de bank gezeten? Is eentje die je er prima bij kunt hebben maar meer toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft denk ik met de vrouw van Ruud geneukt ofzo, onbegrijpelijk dat die nooit speelt
Ja lijkt mij het moment om te cashen op Sangare, typisch een speler die qua profiel erg gewild is wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel PSV maar denk dat je afscheid moet nemen van Sangare, groot en sterk is hij wel maar voetballend niet enorm opgeschoten, Veerman naast Guti en Xavi op 10 lijkt me al een veel beter middenveld, zeker voor de eredivisie.
Met of zonder dickpic deze keer?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
Denk dat PSV ook achter Zerrouki aan gaat. Die kun je prima naast Veerman posteren en de rest van het geld van Sangare anders besteden.
Ik heb Brands gelijk even een berichtje gestuurd
het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nit, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken ja
misschien kan hij wat tips vragen aan kokcu over het kweken van power
dat zou ook een beetje gek zijn in jouw gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nit, zeg maar.
Misschien kan hij aan z'n Iman vragen hoe het met die aardbeving zit en of dat klopt met zijn gevoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nit, zeg maar.
Uiteraard verkoop ik 'm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.
Groot talent, maar hij zou juist in deze fase van zijn nog zo korte carrire beter gedijen in een goed draaiend elftal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Deze pot heeft alle ingredinten in zich voor puntverlies inderdaad. Maar Twente moet je nog wel voor kunnen blijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Tja, Ajax en Feyenoord gaan nu toch echt wel uitlopen als je vandaag weer punten inlevert. Top 4 is wel realistisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |