Wanda: 'Nu je het zegt, heb een leuk verhaal over Ivor...' *luidop*quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:48 schreef puzziepie het volgende:
Essie lekker friemelen
[ afbeelding ]
Het is weer wakkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:48 schreef puzziepie het volgende:
Essie lekker friemelen
[ afbeelding ]
Alles van Wanda probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda: 'Nu je het zegt, heb een leuk verhaal over Ivor...' *luidop*
Jappie: 'Moet ik dit weer allemaal meemaken...' *mopperend in zichzelf*
Dat Ivor zo Romantisch is toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda: 'Nu je het zegt, heb een leuk verhaal over Ivor...' *luidop*
Jappie: 'Moet ik dit weer allemaal meemaken...' *mopperend in zichzelf*
Niet omdat we het niet wisten maar je zag die woordelijke bevestiging nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles van Wanda probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden
Maar ik heb het gehoord
Ojee en ze moest het tegen iedereen schreeuwen, helemaal geshockeerd , wat een wijfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Wanda loopt het toilet in, maar JW had de deur niet op slot gedaan
Hystericaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ojee en ze moest het tegen iedereen schreeuwen, helemaal geshockeerd , wat een wijf
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeg er dan eens wat van lamstraal!!
Het ging me om de pure reactie van Jappie want die viel werkelijk niet te missenquote:
En verliefd geworden op een bitch die een kerel thuis heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
aangesloten bij de verkeerde groep
En vertelt met droge ogen dat ze eigenlijk nooit boos isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Wanda heeft een biertje opengetrokken voor zichzelf en is bij Jw en esther gaan zitten
Best wel ziekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vertelt met droge ogen dat ze eigenlijk nooit boos is
En toch als een hondje achter haar aan blijft lopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En verliefd geworden op een bitch die een kerel thuis heeft
hij kan het niet goed doen bij haarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar als ie nou wegloopt is ze ook niet blij
Wanda kikt daar ook wel opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch als een hondje achter haar aan blijft lopen.
Volgens mij ligt die Mirthe te likkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Er is een feestje gaande en Erik staat wederom in z'n eentje te basketballen
Een goeie manager loopt dan naar buiten en gaat eens even een praatje maken
Er heeft nooit een gele kaart gestaan op praten tijdens het rokenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
Wendy zegt iets wat we niet mogen horen
het ging om iets wat Babs tegen GJ heeft gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er heeft nooit een gele kaart gestaan op praten tijdens het roken
Dat bandje spelen ze af omdat ze het anders niet kunnen uitzenden
Dat eerste heeft niets met het programma te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Het doel van Kim D is puistloos en er minstens een half jaar zitten.
KimD zou eens moeten weten dat Jappie op haar gestemd heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:09 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft ook aan dat Jappie teveel heeft gedronken
maar op een hele andere manier
Ze had het erover met Jappie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Het doel van Kim D is puistloos en er minstens een half jaar zitten.
tjaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD zou eens moeten weten dat Jappie op haar gestemd heeft
Adrenan adrenaninequote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan het woord adrenaline niet zeggen
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:07 schreef Harry het volgende:
Wanda vindt JW, Erik en Esther leuke mensen
JEFFFFFFquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:11 schreef Was-beer het volgende:
Wanda is moeilijk op de kast te jagen
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de wereld draait niet, de wereld staat stil
ik ben gefocust
'Mijn streef'quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Mijn streef'
'Emilidatie'
KimD ook maar dat komt niet door de drank
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
dit is toch een gesprek dat nergens over gaat![]()
goed veel drank in Jappiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag
Grenzeloos verliefdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef puzziepie het volgende:
Jappie over grenzen bereiken en grenzen laten zien , nou bij Wanda iig niet
Dan ben je echt wel heel erg triestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
Wanda legt uit dat ze uit "medeleven" met Jasper omgaat.
wtf .... meent ze dat echt !?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
Wat een Kutwijf telkens zegt ze dat ze de beste vrienden zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
Kutwijfquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
zei ze dat ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
die gaat echt geen kampioen meer wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Mentaal mentaal ,mentaal is Jappie een wrak
Maar wel beschaafder dan sommige daar...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Mentaal mentaal ,mentaal is Jappie een wrak
dronken mensen vertellen de waarheidquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim : Wanda is mentaal heel sterk in opdrachten
WTF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dit jaar er tussenuit is geen slimme keus geweest voor zijn sportcarrièrequote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat echt geen kampioen meer worden
die heeft een jaar hierna nodig om er weer bovenop te komen
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar wel beschaafder dan sommige daar...
Tuurlijk...Geen vriendje van Jeff, dus ...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat echt geen kampioen meer worden
die heeft een jaar hierna nodig om er weer bovenop te komen
Kim praat of ze een ouwe lul isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Mexx mentaal jonger dan Kim
KimD zegt ook dat ze van Mexx houdt en ze meent het ook nogquote:
Grapjasquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
FittieGlazen door de lucht
Alarm !
![]()
grapje![]()
![]()
zoe is zo gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim hoopt dat Mexx op Martin wacht, maar ze voelt dat Mexx verkeerde keuzes gaat maken en heel veel spijt gaat hebben.
Uit Jappie komt niet meer echt een zinnig woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, WTF .......![]()
[ afbeelding ]
Marciano knalt er een paar af - 10 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Babs heeft Tiano doorquote:
Als je KimK bent dan heb je denk ik toch de neiging om naar die streams te kijkenquote:
Die snapt nu pas hoe ze in zijn vragen is getraptquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je KimK bent dan heb je denk ik toch de neiging om naar die streams te kijken
![]()
Altijd van die vluchtige zoentjes en bewegingloos samen in bed, maar wel gezellig douchen op de streams.quote:
De slimste van allemaal in het tactische spel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano heeft iets weg van een teddybeer
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
De slimste van allemaal in het tactische spel.
Spreekt met een groep af op wie ze moeten stemmen, en roept daarna heel hard dat hij anders heeft gestemd.
Met het idee dat als de genomineerde het overleeft, hij niet naar huis wordt gestuurd
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, WTF .......![]()
[ afbeelding ]
Marciano knalt er een paar af - 10 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TeddybeerThinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
onze wandelende SLquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die hopen dat Erik gauw naar bed zal gaan, dan kunnen ze het afsluiten
nee nu mogen we wel wanda en jappie zienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:21 schreef Flow3r het volgende:
Hoop gelach en gedoe op de achtergrond maar JW en Erik gaan naar bed,eens zien of die laffe regie hun gaat volgen en dan is het klaar op deze vrijdagavond
ja, veiliger stel om te volgen ipv al die druktemakersquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nu mogen we wel wanda en jappie zien
oh nee toch niet
of wel
Een terechte klachtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, veiliger stel om te volgen ipv al die druktemakers
Die vriend van haar moet wel een sulletje zijn als ie hier intraptquote:
en nu moeten wij naar een bijna slapende jappie kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Ze laat hem elke keer barsten, maar manipuleert net zo lang dat hij niet eens beneden bij de gezelligheid durft te gaan zitten
dat doet hij elke avond dusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:29 schreef Flow3r het volgende:
Nu blijft ze heel lang in de badkamer om te checken wat hij doet![]()
Denk dat ze nog wel even bij hem terug komt
Hoop dat ie bij Wendy gaat liggen
Terwijl in het midden van de huiskamer er tig mensen de grootste lol met mekaar hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu moeten wij naar een bijna slapende jappie kijken![]()
![]()
En terecht. Hij is harstikke lam.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:25 schreef Flow3r het volgende:
ze heeft er nu geen zin in
[ afbeelding ]
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:32 schreef greysbones het volgende:
waardeloos
als we toch 1 keer mogen stemmen
direct
eruit
Beter trekt Erik zich even af want dan moeten ze wel switchen van streamquote:
ja echt wel, Erik verpest het kijkplezier voor onsquote:
precies datquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou het rond 12 uur wisseling vd wacht zijn bij de regie?
Maar dan kan degene die het overneemt toch wel leukere streams geven met zoveel bewoners wakker als je er toch voor betaald wordt ?
Denk eerder dat ze er geen zin in hebben
ja betaalt krijgen ze toch dus ik snap het niet, is gewoon luiheidquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat
lekker makkelijk
niemand die ergens op moet letten
want het geluid krijg je nu ook via de kamer
hoor je ook geen bal meer
En dan Wendy steeds Wanda noemen zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Jappie weer bij Wendy in bed gaat belanden ....![]()
En haar dan een flinke veeg geeft ....
Denk het welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha? Eunice? Liggen die al in bed?
Best een rare gedachte als vrouw zijndequote:
stop hou opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Best een rare gedachte als vrouw zijnde
Iemand tegenover jou die over jou fantaseert
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op verzoek ......![]()
[ afbeelding ]
Gesprek Isaac en Martin - 10 februari 2023.ik ga eens even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er werden nog al vreemde dingen gezegd
door Isaak
dat alles bij hem Mentaal wasThinking is difficult, that’s why most people judge
De nachtdienst moet niet op werken gaan lijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat
lekker makkelijk
niemand die ergens op moet letten
want het geluid krijg je nu ook via de kamer
hoor je ook geen bal meer
gespierde spijkerquote:
Wel apart hoe dat werkt ja. Jeff vindt die kutlach van Kenzy vreselijk maar die van KimD niet want strontverliefd. Maar dat had dus net zo goed andersom geweest kunnen zijn want bijv. Mirthe zal het waarschijnlijk weer als heel erg aantrekkelijk ervaren.quote:
'Misschien heeft Nederland wel van Argentinië verloren'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:10 schreef Flow3r het volgende:
Rot op met je voetbalgesprekken , ik wil Babs en Marciano zien
'Ga na Babette'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
"Slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy ? "![]()
Sta gewoon op en ga naar bed
Wanda wil snel een kamerwissel denk ik want zodra Jappie K1 (of zijzelf K3) binnenstapt is ze de controle telkens kwijtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:17 schreef Flow3r het volgende:
Wanda : ik voel me net een babysitter
doe je toch echt zelf meid omdat je bang bent dat Jappie bij Wendy gaat slapen
Wanda : "ben je uitgeplast? dan breng ik je naar bed "
Jappie "serieus ? "
"slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy "quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:22 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is werkelijk waar hopeloos verliefd en laat zich door Wanda behandelen als een kleuter
Het is wederzijds en dat weten ze allebei maar ze heeft een vriend die meekijkt waardoor ze niet erin mee kan gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy "
zegt ook genoeg![]()
Ze manipuleert net zo lang tot hij doet wat ze wil
Maar iemand kan je alleen manipuleren als je het zelf toelaat
ja precies, ze let ook niet op camera's als ze met iemand anders in gesprek isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wederzijds en dat weten ze allebei maar ze heeft een vriend die meekijkt waardoor ze niet erin mee kan gaan
Als je niets te verbergen hebt en je bent vrienden dan gedraag je je niet zo puberaal en let je niet telkens op camera's
5 euro van welk geldquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:41 schreef Flow3r het volgende:
Babs wil dat degene die drinken ieder 5 euro inleggen om een voorraadje bier aan te schaffen
wat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:51 schreef cinsan het volgende:
ik ben benieuwd naar gesprek martin sasha
esther met nominatie eruit , voegt niks toe , zwak ziek misselijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Martin en Wanda denken dat als JW weg zou zijn er voor Esther niets meer is, die gaat dan lekkerlijk haar tijd uitzitten.
Stoor me nog niet zo aan haar. Kan stiekem wel om haar lachen met dat ziekelijke gedrag naar JWquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
esther met nominatie eruit , voegt niks toe , zwak ziek misselijk
Hij zat als een lulletje rozenwater op die stoelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is maar weer op bed gaan liggen.
jef heeft niet zulk lang haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen wel Jeff en Kim zijn ... ik ben niet zo goed in het herkennen van haardossen...
[ afbeelding ]
Zo lelijk is ze niet, voor haar leeftijd ook nog wel een goed figuurtjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
spook van de loods zit al op de blauwe stoeltjes alles in het oog te houden
Is dat Imadiddin niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen wel Jeff en Kim zijn ... ik ben niet zo goed in het herkennen van haardossen...
[ afbeelding ]
spook is niet bedoeld om haar figuur hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze niet, voor haar leeftijd ook nog wel een goed figuurtje
Volgens mij Jappie en Wendyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Esther wil een viering doen, of JW liedjes voor haar op wil zetten?
Neeeeee ik keek zo naar de peepshow uit!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:54 schreef puzziepie het volgende:
Peepshow gaat niet door , Esther gaat nu 'Liefdevol in de loods maken/doen ,. wilde ze eigenlijk voor de 14e doen ,maar dat zit vol begrijp ik
Snappikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeeeee ik keek zo naar de peepshow uit!
aub niet jw moet esther geen valse hoop gevenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:09 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat JW en Eunice iets leuks gaan doen op Valentijnsdag
Lees mijn post nog eensquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub niet jw moet esther geen valse hoop geven
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:09 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat JW en Eunice iets leuks gaan doen op Valentijnsdag
ok , sorry mijn ogen nog in halve slaapmodusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub niet jw moet esther geen valse hoop geven
Je reageert op jezelfquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok , sorry mijn ogen nog in halve slaapmodus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |