Zo lelijk is ze niet, voor haar leeftijd ook nog wel een goed figuurtjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
spook van de loods zit al op de blauwe stoeltjes alles in het oog te houden
Is dat Imadiddin niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen wel Jeff en Kim zijn ... ik ben niet zo goed in het herkennen van haardossen...
[ afbeelding ]
spook is niet bedoeld om haar figuur hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze niet, voor haar leeftijd ook nog wel een goed figuurtje
Volgens mij Jappie en Wendyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen wel Jeff en Kim zijn ... ik ben niet zo goed in het herkennen van haardossen...
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Esther wil een viering doen, of JW liedjes voor haar op wil zetten?
Neeeeee ik keek zo naar de peepshow uit!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:54 schreef puzziepie het volgende:
Peepshow gaat niet door , Esther gaat nu 'Liefdevol in de loods maken/doen ,. wilde ze eigenlijk voor de 14e doen ,maar dat zit vol begrijp ik
Snappikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeeeee ik keek zo naar de peepshow uit!
aub niet jw moet esther geen valse hoop gevenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:09 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat JW en Eunice iets leuks gaan doen op Valentijnsdag
Lees mijn post nog eensquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub niet jw moet esther geen valse hoop geven
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:09 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat JW en Eunice iets leuks gaan doen op Valentijnsdag
ok , sorry mijn ogen nog in halve slaapmodusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub niet jw moet esther geen valse hoop geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |