'Misschien heeft Nederland wel van Argentinië verloren'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:10 schreef Flow3r het volgende:
Rot op met je voetbalgesprekken , ik wil Babs en Marciano zien
'Ga na Babette'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
"Slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy ? "![]()
Sta gewoon op en ga naar bed
Wanda wil snel een kamerwissel denk ik want zodra Jappie K1 (of zijzelf K3) binnenstapt is ze de controle telkens kwijtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:17 schreef Flow3r het volgende:
Wanda : ik voel me net een babysitter
doe je toch echt zelf meid omdat je bang bent dat Jappie bij Wendy gaat slapen
Wanda : "ben je uitgeplast? dan breng ik je naar bed "
Jappie "serieus ? "
"slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy "quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:22 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is werkelijk waar hopeloos verliefd en laat zich door Wanda behandelen als een kleuter
Het is wederzijds en dat weten ze allebei maar ze heeft een vriend die meekijkt waardoor ze niet erin mee kan gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"slaap je in je eigen bed of ga je naar Wendy "
zegt ook genoeg![]()
Ze manipuleert net zo lang tot hij doet wat ze wil
Maar iemand kan je alleen manipuleren als je het zelf toelaat
ja precies, ze let ook niet op camera's als ze met iemand anders in gesprek isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wederzijds en dat weten ze allebei maar ze heeft een vriend die meekijkt waardoor ze niet erin mee kan gaan
Als je niets te verbergen hebt en je bent vrienden dan gedraag je je niet zo puberaal en let je niet telkens op camera's
5 euro van welk geldquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:41 schreef Flow3r het volgende:
Babs wil dat degene die drinken ieder 5 euro inleggen om een voorraadje bier aan te schaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |