Ow?quote:
Nee dit is deel 2.quote:
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:02 schreef streamjohan het volgende:
Is het wat deze game? Las dat alle npc's etc gewoon wazige figuren zonder emotie en allemaal hetzelfde zijn.
Ja, papaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dit is deel 2.
Ik had de LaPo.
Ah nu ik het ook.
Horen toch flink bij de immersion imho. Net filmpje gekeken en zien er uit als PS2 materiaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.
Gisteren net die 'quest' voor een professor afgerond waardoor ik straks ook die Expelliamus kan gaan leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Pff ik kan nog niet vliegen haha...zo irritant...kan nog niet sloten openen...kan nog niet vliegen... kan nog niet enzzzz... net expiliamus ofzo geleerd en door forbidden forest aan het gaan
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
wellicht filmgrain en motion blur uitzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:28 schreef Forbry het volgende:
Nou, ik kon het niet laten om de game in ieder geval al te proberen. Op Steam gekocht en 1,5 uur gespeeld met het idee het geld nog terug te kunnen vragen. Vooral ook omdat ik wilde weten of mijn inmiddels toch wat verouderde hardware het spel nog wel goed genoeg (inclusief behoorlijke graphics) zou aankunnen.Dat lijkt gelukkig wel het geval.
Ik weet nog niet of ik de game ga houden om vanaf nu al verder te spelen, maar ik ga dit spel zeker leuk vinden, daar is geen twijfel (meer) over.
Toch twee algehele puntjes van kritiek:
1) Hoewel het spel er op zich fantastisch uitziet en dan vooral wat onwijs mooie details betreft, vind ik dat er een best irritante/jammerlijke algehele waas over de graphics hangt. Ik zag dit ook al wel een beetje op de filmpjes die ik heb bekeken, maar nu viel het nog meer op. Ter info: ik heb de benchmark gedaan en alles staat nu op "high". Valt hier iets aan te doen?
2) Ik vind het lopen best wel traag en "zwaar" aanvoelen. Sprinten gaat voor veel situaties dan weer te snel. Ben ik de enige die dit vind of...? Valt daar nog iets aan te doen?
Die twee had ik meteen al uitgezet, dat doe ik bijna altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
wellicht filmgrain en motion blur uitzetten
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenDie heb ik ook nog/al mee kunnen pikken en was idd prachtig! (Vraagt om een VR-versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok).
Tails tell tales
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenIk bij dat stuk continue wauw zitten roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik speel op de PC, maar dit neem ik iig mee, dank je wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat gaat standaard uit idd.
Qua controls heb ik, op de PS5 althans, de volgende settings voor een soepelere beweging:
Camera sensitivity 1,5
Aiming sensitivity 1
Camera acceleration 0
Aiming acceleration 0
Follow camera soeed 0
Eventueel camera-relative targeting uitzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan ¤12,50quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik speel op de PC, maar dit neem ik iig mee, dank je wel!
Dat ligt er maar net aan hoe hard je rijdtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
Het is omdat de mediamarkt een half uur rijden is, want anders
Game-changer dit. Speelt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat gaat standaard uit idd.
Qua controls heb ik, op de PS5 althans, de volgende settings voor een soepelere beweging:
Camera sensitivity 1,5
Aiming sensitivity 1
Camera acceleration 0
Aiming acceleration 0
Follow camera soeed 0
Eventueel camera-relative targeting uitzetten.
Hij lag dus al vanaf 10:30 bij PostNL puntquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe hard je rijdt
En anders gewoon Accio gebruiken, dan komt de game naar je toe
Ach dan zie je gelijk wel goed van wie je het pak rammel krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Divje het volgende:
Heb dus wel vaak dat ik R2 net iets te lang ingedrukt hou als ik een Protego wil doen, sta je daar ineens met een Lumos en krijg je me een pak slaag
Trage vingertjes
@:Scrummie Al aan het spelen?
Niet leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach dan zie je gelijk wel goed van wie je het pak rammel krijgt.
In het kort:quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:07 schreef Sked het volgende:
Al dat politiek geneuzel eromheen zal me aan m'n reet roesten, maar ben zeer benieuwd hoe de mensen hier de game ervaren
quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij lag dus al vanaf 10:30 bij PostNL punt
Maar ik heb hem! Nu installeren
Ik wilde Hufflepuff en de hoed koos ook Huffelpuff. Ravenclaw heeft daarna mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
De hoed laten kiezen en het is ravenclaw geworden
Had je de vragen geantwoord of heb je account gekoppeld aan de game?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
De hoed laten kiezen en het is ravenclaw geworden
Teringquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:31 schreef Divje het volgende:
Om Platinum te halen op PS5 zal je met alle 4 houses moeten spelen, leuk
Gelukkig lijkt het spel je genoeg mogelijkheden voor verschillende builds te geven
Wel tot een bepaald punt in het spel voor de trophy, dus opzich zal het niet te veel moeite zijn (denk ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering
Gelukkig geef ik niks om trophies.
Ik heb nog niet gekeken naar mijn uren haha. Denk ongeveer zelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren net die 'quest' voor een professor afgerond waardoor ik straks ook die Expelliamus kan gaan leren.
Tot gisteravond had ik er 11 uur inzitten en was net level 15 geworden.
Ik geef daar ook helemaal niks om en speel games eigenlijk nooit 2x (zelfs niet gedaan in het geval van Mass Effect, toch nog steeds mijn favoriete game (series) aller tijden). Maar in dit geval lijkt elk huis best wel een andere ervaring op te leveren, dus om volop van dit spel te genieten is het in dit geval eigenlijk bijna een 'moetje' om alle 4 huizen eens te spelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering
Gelukkig geef ik niks om trophies.
Over een paar misschien een nieuwe playthrough, maar geen 4 en al helemaal niet achter elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel tot een bepaald punt in het spel voor de trophy, dus opzich zal het niet te veel moeite zijn (denk ik)
Red Fall heeft ook mijn interesse en begreep uit het Steam-topic dat deze idd meteen via Game Pass te spelen is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Over een paar misschien een nieuwe playthrough, maar geen 4 en al helemaal niet achter elkaar
Over een paar weken komt Atomic Hearts uit, in maart Wo Long Fallen Dynasty en daarna Redfall (en die komen allemaal op day one naar Game Pass).
Dus daar gaat ook weet tijd in zitten
Vragen geantwoordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had je de vragen geantwoord of heb je account gekoppeld aan de game?
quote:
ok, doeiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Geen honten
1/10
*gaat klaverjassen
Hufflepuffquote:
Tuurlijk wel, dark mongrels. Alleen zijn die wat moeilijk te aaien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Geen honten
1/10
*gaat klaverjassen
Achgossie...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit vast bij de troll in HogsmeadeHet vechten vind ik moeilijk.
basic action game mechanics eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:35 schreef Morri2 het volgende:
Ik hoor van meer mensen dat ze combat best lastig vinden. Ik had me al schrap gezet, maar ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee. Maar ik snap wel waarom het voor sommigen lastig is, zo met die combo's.
Hij is eindelijk verslagen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:18 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Achgossie...Moeilijkheidsgraad aanpassen misschien?
Met het verschil dat je in een basic action game bijvoorbeeld een sniper pakt voor lange afstand en een shotgun voor dichtbij. En je hebt 1 knop richten en 1 knop schieten. Dit is totaal anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
basic action game mechanics eigenlijk
maar als die games je niet liggen of je er niet bekend mee bent, zou ik gewoon op de makkelijkste moeilijkheid spelen voorlopig
heb het niet gecheckt, maar ik neem aan dat ze de game ook noob friendly hebben gemaakt met bepaalde settings
uh, okequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met het verschil dat je in een basic action game bijvoorbeeld een sniper pakt voor lange afstand en een shotgun voor dichtbij. En je hebt 1 knop richten en 1 knop schieten. Dit is totaal anders.
Je kunt er sowieso maar 4 slotten, toch? Anders vervang je Lumos of Reparo toch met iets anders? Ik denk dat je later in het spel meer moet gaan nadenken over welke spells je moet slotten.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:01 schreef Starhopper het volgende:
En nu heb ik een stuk of 6 spreuken. Wat als je alles hebt vrijgespeeld?![]()
Ik gebruik nu al veel te vaak lumos of reparo
Jah!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Beter had men een soort weaponwheel/spellwheel onder R1 gemaakt: indrukken, spell selecteren, loslaten, voila.
Dat was beter en minder omslachtig geweest, vooral in-combat.
Zullen zich wel heel stoer voelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnt trouwens dat overal op internet (oa Reddit en YouTube) de jankers overal spoilers neerzetten.
In willekeurige topics en in de comments bij willekeurige YouTube filmpjes.
Dus wees gewaarschuwd en probeer comments te vermijden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:01 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht dat dat aan de pc versie ligt en/of je monitor.
Op mijn PS5 en OLED televisie het HDMI 2.1 (120Hz) en VRR ziet het er geweldig uit.
Dat is heel fijn voor jullie (niet sarcastisch)!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:02 schreef Starhopper het volgende:
PS5+4K OLED HDR scherm hier. Ziet er waanzinnig uit! Wel even de settings aan moeten passen in het begin.
Heb je een voorbeeld van een video waar het slecht is?
Die mensen zouden gewoon een ban moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnt trouwens dat overal op internet (oa Reddit en YouTube) de jankers overal spoilers neerzetten.
avada kedavraquote:
Ik ben op het punt dat ik Incendio ga lerenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Due heb ik nog niet, en ik durf het ook niet op te zoeken
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Rowlings uitspraak over transgendersquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?
Ik vind de transgender in het spel goed geluktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Die heb ik gisteren gehaald, en Expellarium of zoiets.
Due sneak spel vind ik het tofst, lekker die oogkisten om de tuin lijden
Kwam gisteren ook toeterende bloemen tegen![]()
![]()
Ik pak ook wel alle missies die ik pakken kan. Ook de kleine.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:54 schreef Divje het volgende:
Er zit dus wel degelijk verschil in veel quests afhankelijk van welk house je hebt gekozenreplay value x4
Ik heb dat met dungeons en je hebt unlock 3 nodig ofzo, geen idee wat en waar ik alles gemist hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee dat vraag ok mezelf ook af.
Komt vanzelf wel.
Was gisteren in Forbidden Forrest in de kelder van een ruïne beland, maar had blijkbaar nog niet spell om eruit te komen
Had gelukkig vantevoren gesaved.
Net terug met de hond, nu eten en dan gaaaaaaan
Lukt n00b mode een beetje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:
Ik was weer vastgelopen dus ik ben opnieuw begonnen in de n00b mode
Dat is dan wel wat vreemd omdat er juist een transgender in de game zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juist niet.
Het is juist die transgender groep die boos is vanwege wat uitspraken van Rowling.
Die helemaal niks met de game te maken heeft.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind die schilderijen met die vlinders? Kut
vind ik leuke puzzels, probeer Lumosquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind die schilderijen met die vlinders? Kut
Ja maar de locaties van de schilderijen zoeken vind ik een beetje lastigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
vind ik leuke puzzels, probeer Lumos
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar de locaties van de schilderijen zoeken vind ik een beetje lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]Thx dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat niet alleen, kwam ook wat artikelen tegen waar andere dingen genoemd werden om over te zaniken; dat Sirona begint met "Sir", en de achternaam is "Ryan". Alsof iedereen met de achternaam Ryan een man is en iedere transgender een man naar vrouw is of zo. Zeuren om te zeuren dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juist niet.
Het is juist die transgender groep die boos is vanwege wat uitspraken van Rowling.
Die helemaal niks met de game te maken heeft.
Iets verder in het spel, en ik zie nu dat ik meerdere sets van 4 mag maken. Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:29 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Je kunt er sowieso maar 4 slotten, toch? Anders vervang je Lumos of Reparo toch met iets anders? Ik denk dat je later in het spel meer moet gaan nadenken over welke spells je moet slotten.
Volgens mij bij tomes and scrollsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom ik aan grotere potten voor in de Greenhouse?
Ik wil die Chinese Cabbages en die Venomous Tentacles gaan kweken, maar daar heb ik grotere potten voor nodig.
tome en scrolls kopen in hogsmeathquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom ik aan grotere potten voor in de Greenhouse?
Ik wil die Chinese Cabbages en die Venomous Tentacles gaan kweken, maar daar heb ik grotere potten voor nodig.
Ik ben hier ook gebleven na deze questquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
In de verboden sectie van de Library geweest
Ik heb incendio en de onzichtbaarheidsspreuk geleerd. Lekker onzichtbaar door het kasteel sluipen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:39 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe je gifje toevoegd
Revelio, Revelio, Revelio..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
De meesten zullen het inmiddels wel weten, maar als je niet té snel overleveled wil raken dan kun je beter die Field Pages laten voor wat ze zijn.
Je krijgt per keer maar 80xp, maar doordat die echt overal en nergens te vinden zijn gast dat heel hard en ben je zo overleveled.
elke keer als ik niks meer zie dan is het Revelioquote:
Vier main quests gedaan en level 9quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
De meesten zullen het inmiddels wel weten, maar als je niet té snel overleveled wil raken dan kun je beter die Field Pages laten voor wat ze zijn.
Je krijgt per keer maar 80xp, maar doordat die echt overal en nergens te vinden zijn gast dat heel hard en ben je zo overleveled.
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan hadquote:
Ik zag net die garden, wow echt deze game is echt ongelofelijk vet en wat ik jaren wilquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan had
Toen maar even rustiger aan gedaan met die pages.
Zit op 86% field pages overallquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan had
Toen maar even rustiger aan gedaan met die pages.
Die vond ik nog meevallen, heb meer moeite met een bergtrol.quote:
Dat heb ik dus intussen. Level 16, maar mijn main quest is level 8 nu, geloof ik. Ik ben al een tijdje opgehouden met die extra XP. Ik kan het nog altijd later doen, die Field Pages.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Zeg, hoe noemde je mijn zusjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vond ik nog meevallen, heb meer moeite met een bergtrol.
Ja! Is ineens heel makkelijk nuquote:
Wat heb je gepakt? Story Mode of Easy Mode?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Is ineens heel makkelijk nu![]()
Vrijdag van 12:45 tot 0:20 gespeeld en gisteren van 9:30 tot 23:00 uur ofzoquote:Op zondag 12 februari 2023 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Jullie hebben mij allemaal ingehaald
Gisteren echt heel veel gespeeld. Vandaag helaas weinig tijd. Lange wandeling met hondje in het verschiet, en koffie drinken bij vrienden. Vanavond weer!quote:Op zondag 12 februari 2023 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Jullie hebben mij allemaal ingehaald
Teringjantjequote:Op zondag 12 februari 2023 10:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vrijdag van 12:45 tot 0:20 gespeeld en gisteren van 9:30 tot 23:00 uur ofzo
Nu eerst even boodschappen doen en dan ga ik weer verder
De wereld is al een pareltje.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:17 schreef Sjemmert het volgende:
Hij staat te downloaden hier ondanks dat ik niks met HP heb toch overstag gegaan na alle goede berichten
Storymodequote:Op zondag 12 februari 2023 09:58 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Wat heb je gepakt? Story Mode of Easy Mode?
prima om de game te lerenquote:
Balanced, fps cap off, film grain/motion blur/chromatic abberation off.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:18 schreef Sjemmert het volgende:
Welke graphics mode spelen jullie ? Normaal ga ik altijd voor performance mode en zet ik motionblur uit maar zag dat performance mode maar 1080p is. Ben nu begonnen met balanced voor 4K 40fps, met motion blur aan wel te doen op zich.
Als ik dat allemaal uit moet gaan typen heb ik geen tijd om te gamenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Welke Talent hebben jullie?
Ik heb 2 points in Stealth (die onderste 2), en 5 points in Core (waaronder 2 extra spell sets).
De overige 6 punten hou ik nog even open.
Watquote:Op zondag 12 februari 2023 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Net Depulso geleerd en nu mag ik zo Depulso gaan leren.
Daarna vliegles
1 van de sterkste spreuken icm Glacius, heerlijke combo's mee kunnen doen.quote:
Stealth helemaal volquote:Op zondag 12 februari 2023 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Welke Talent hebben jullie?
Ik heb 2 points in Stealth (die onderste 2), en 5 points in Core (waaronder 2 extra spell sets).
De overige 6 punten hou ik nog even open.
je moet die talent nemen dat Glacius explodeert.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de sterkste spreuken icm Glacius, heerlijke combo's mee kunnen doen.
Zodra je die quest onder de bibliotheek hebt afgerond.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:16 schreef Felagund het volgende:
Wanneer krijg je toegang tot de Talents?
Die heb ik al afgerond, dus dit klopt niet helemaal. Ik heb even gegoogeld en ik moet nog een main quest afronden en dan krijg ik toegang.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra je die quest onder de bibliotheek hebt afgerond.
Mijn eerste playthrough is ook een good guy playthrough.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:20 schreef Questular het volgende:
Merk wel dat ik een pussy ben. Iedereen helpen, aardig zijn etc etc.
Die vind ik ook wel leuk om te doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste Merlin trial gedaan op level 7
Haha ja dat was wel bekend. Dat was namelijk een van de features waarvan ze zeiden dat het zo fijn is (en ja dat klopt). Heerlijk om in mijn Dark kleding te blijven lopen, en toch steeds sterker te worden door alle gear die ik vind!quote:Op zondag 12 februari 2023 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mochten er meer mensen zijn die het niet wisten, maar je kunt het uiterlijk van je outfits veranderen. Daar kom ik namelijk nu pas achter, terwijl ik al uren baalde dat ik elke keer naar zo'n lelijke hoed en de meest belachelijke brilletjes zit te kijken.
Die zijn bij mij locked en ik geniet van het spel.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Room of Requirement
Die House Elves
Ik heb zo het idee dat de game pas écht begint zodra je je bezem hebt en de Room of Requirements hebt unlocked.
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf het zeggen, wát een verschrikkelijk toffe game is dit![]()
![]()
En dat uit het toetsenbord van iemand die niks met Harry Potter heeft.
tip: de boeken lezen met je nichtjequote:Op zondag 12 februari 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.
Het is 'gewoon' het totaalplaatje.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.
Jaaa! Die heb ik net unlockedquote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Room of Requirement
Die House Elves
Ik heb zo het idee dat de game pas écht begint zodra je je bezem hebt en de Room of Requirements hebt unlocked.
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:38 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb whomping willow nog niet gevonden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]ahh daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
zo een sleutel vliegt altijd naar het slot toe, sommige kamers zijn te groot om te onderzoeken dan gewoon de room velaten en later terugkomen maar bij kleinee kamers kan je ook naar het slot zoeken en daar zal de sleutel zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Tips voor die sleutels? Ik heb de eerste gevonden omdat ik er naar toe werd gewezen, maar ik moet er dus nog 16 vinden. Heb er twee gezien, maar dan vliegen ze weg en ze zijn te snel voor mij om te volgen, of ben ik gewoon te traag en is dat het spelletje?
Ja maandagquote:Op zondag 12 februari 2023 23:24 schreef Starhopper het volgende:
Fuck waarom is het zondagavond half 12. Waarom is het morgen maandag
Ik heb de meppende armor gevonden. Ik moest wel lachen dat hij die andere een mep verkochtquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik moet steeds lachen om die armor grappen als ik langsloop in hogwarts
Herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2023 06:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maandag
Werken en sporten. Daarna wel weer spelen
Work, sport, game and sleep de komende 5 dagen
Soms slaat ie de ander zelfs helemaal kapotquote:Op maandag 13 februari 2023 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de meppende armor gevonden. Ik moest wel lachen dat hij die andere een mep verkocht
De gesloten kast waar ze bijhoren is nooit ver weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Tips voor die sleutels? Ik heb de eerste gevonden omdat ik er naar toe werd gewezen, maar ik moet er dus nog 16 vinden. Heb er twee gezien, maar dan vliegen ze weg en ze zijn te snel voor mij om te volgen, of ben ik gewoon te traag en is dat het spelletje?
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.
Die vliegen normaliter helemaal niet weg?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.
Ja, maar dat lukt niet met alle? Zoals eentje die in een klaslokaal verscheen. Ik zag wat glimmetjes en met revelio zag ik een kladje die ook direct weer verdween. Ik kreeg niet de kans om hem te pakken met accio.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vliegen normaliter helemaal niet weg?Doe je wel een Revelio als je er vlakbij staat? Dat je die gouden glinstering ziet en die verdwijnt kan wel
Je moet er vrij letterlijk voor gaan staanquote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.
Hier 85 ekkies voor de deluxequote:Op maandag 13 februari 2023 10:11 schreef streamjohan het volgende:
Waarom kost deze game 65 piek.... En waarom 61 op Eneba![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi op GamePass dan![]()
Dat heb ik gedaan volgens mij. Nog maar een keer proberen. Al moet ik nu wel zoeken waar ik ze gezien hebquote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet er vrij letterlijk voor gaan staan
Idd, ongeacht de afstand.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?
Als je Revelio doet hoor je vroeg of laat een *ping* Des te sneller en harder je die hoort des te dichterbij je bentquote:Op maandag 13 februari 2023 10:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan volgens mij. Nog maar een keer proberen. Al moet ik nu wel zoeken waar ik ze gezien heb
Extra goed luisteren dusquote:Op maandag 13 februari 2023 10:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je Revelio doet hoor je vroeg of laat een *ping* Des te sneller en harder je die hoort des te dichterbij je bent
Kladjes die bij een object zijn...en dus niet verplaatsen, die moet je van dichtbij met Revelio nog een keer tonen...dan worden ze zichtbaar en kan je deze pakken...vliegende kladjes die door de lucht gaan, met accio naar je toe halen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.
Zo ga ook een kladje vliegen en ik bleef staan totdat hij weer terugkwam en dan de accio spreuk gebruikenquote:
Dit gaat om vliegende kladjes bij objecten. Niet om vliegende kladjes die rondvliegen. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Thnx!quote:Op maandag 13 februari 2023 10:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kladjes die bij een object zijn...en dus niet verplaatsen, die moet je van dichtbij met Revelio nog een keer tonen...dan worden ze zichtbaar en kan je deze pakken...vliegende kladjes die door de lucht gaan, met accio naar je toe halen.
Als je Revelio doet en er is een kladje in je buurt hoor je een ping geluid...daarmee kan je ook bepalen welke kant je op moet...je hoort waar het kladje is (links of rechts) en je hoort een hard (dichtbij) of zacht (ver weg) geluidje.
Daarom speel ik met koptelefoon. Dan kan je heel goed horen waar je heen moet
Vanaf het begin aan het lezen, geen idee of de oplossing al is gegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit vast bij de troll in HogsmeadeHet vechten vind ik moeilijk.
Je moet toch watquote:
Tot daar was ik gisteravond gekomenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben gisteravond met Professor Fig met het boek weer in de Map Chamber gearriveerd.
Vanmiddag of vanavond verder.
Mijn oplossing was opnieuw beginnen in n00b modequote:Op maandag 13 februari 2023 10:27 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Vanaf het begin aan het lezen, geen idee of de oplossing al is gegeven.
Heb nu twee trolls verslagen, door tactisch in het veld te gaan staan. Bij deze stond ik volgens mij onder een soort van doorgang. Troll kan er niet doorheen en blijft er dus voor staan, zo kun je makkelijk op hem blijven vuren zonder zelf geraakt te worden door iets. Bij een andere troll verder door in het spel, stond ik achter een hek en wat bomen die mij beschermde tegen alles.
Die chomping cabbages zijn best OPquote:Op maandag 13 februari 2023 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond in Room of Requirements een zooi Healing Potions gebrouwen.
Lijkt mij voorlopig genoeg.
Ook wat van die Combat Plants
Swowieso is het wel een beetje vreemd dat je in de school ook gewoon de verboden spells kan gebruiken, zonder consequenties haha.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef aTypisch het volgende:
ik vraag mij wel af waarom mensen bevriezen en uit elkaar laten spatten wel okay is, maar een snelle pijnloze (?) dood met avada kedavra dan ineens forbidden magic is
maar misschien komt dat ook nog voor in het verhaal
Beste gear aantrekken en de rest verkopen. Je behoud altijd de optie om cosmetisch je oude gear aan te trekken zelfs als je het verkocht heb. Laten in de game kan je meer gear slots unlocken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, nog een dingetje waar ik gisteren tegenaan liep. Mijn gear zit vol. Hoe leeg ik die? Moet je een kast neerzitten in de room of requirement ofzo?
Wat de anderen dus zeggen....quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, nog een dingetje waar ik gisteren tegenaan liep. Mijn gear zit vol. Hoe leeg ik die? Moet je een kast neerzitten in de room of requirement ofzo?
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beste gear aantrekken en de rest verkopen. Je behoud altijd de optie om cosmetisch je oude gear aan te trekken zelfs als je het verkocht heb. Laten in de game kan je meer gear slots unlocken.
Thnx! Dan ga ik alles gewoon verpatsenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat de anderen dus zeggen....
En niet bang zijn dat je iets verkoopt wat je er eigenlijk heel tof uit vindt zien. Zodra je het item in bezit hebt gehad, behoud je de cosmetics. Dus je kan je character nog altijd zo er uit laten zien.
Iedere keer als ik maar bij een vendor kom, bijv in Hogsmeade...verkoop ik altijd alles wat ik niet meer nodig heb. Ook al heb ik op dat moment nog plek voor 8 items ofzo. Toch verkopen Je wilt niet dat je een lange missie speelt en dan ineens 10 items krijgt en zo dus gold/items mist. Als je een kist opent, of quest afrond, waarvoor je gear krijgt en je zit vol, ben je de gear kwijt. Je kan niet later nog even uit de chest halen, of nogmaals claimen.
Je kan ook eventueel je gear destroyen...maar dan krijg je geen gold. Wel handig als je toch vol zit en een chest wil openen, zonder naar verkoper te moeten...dan kan je zo ruimte maken
Ik heb er nu 9 gedaan. Dus dan heb ik 8 slots extra?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
En Merlin Trails doen, die vergroten je inventory.
Na 2 Trials heb je al 4 slots extra.
Vergeet ze niet te claimen in je collections.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Dan ga ik alles gewoon verpatsen![]()
Ik was bang het kwijt te raken maar dat is dus niet zo. Waar kan je de dingen aantrekken die verkocht hebt? Bij de kledingwinkel?
[..]
Ik heb er nu 9 gedaan. Dus dan heb ik 8 slots extra?
Dat moet ik dan nog even doen ja! Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom de boel vol blijft zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vergeet ze niet te claimen in je collections.
Vol zitten gaat sowieso snel hoor. Volgens mij is 20 standaard, dus dan zou je 28 moeten hebben nu, Je kan het zien door naar je gear te gaan en dan op een item te drukkenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat moet ik dan nog even doen ja! Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom de boel vol blijft zitten
Als ik vanmiddag thuis ben ga ik direct kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vol zitten gaat sowieso snel hoor. Volgens mij is 20 standaard, dus dan zou je 28 moeten hebben nu, Je kan het zien door naar je gear te gaan en dan op een item te drukken
Ik heel de tijd revelio als ik een bestelling niet kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
Stond net in de keuken Carpaccio te schreeuwen
Spreuk werkt niet, dan maar pindakaas
Reparo werkt ook niet?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en het wc licht was stuk. Lumos werkte niet
Wat hebben jullie nog onschuldige toepassingen van magie zeg...:)quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en het wc licht was stuk. Lumos werkte niet
Uit mijn hoofd in gear menu ipv kruisje vierkantje drukken als je een gear item selecteerd.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef Starhopper het volgende:
Waar kan je de dingen aantrekken die verkocht hebt? Bij de kledingwinkel?
Correctquote:Op maandag 13 februari 2023 14:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In gear menu ipv kruisje vierkantje drukken uit mijn hoofd als je een gear item selecteerd.
Wat is te veel...ik kan uren bezig zijn met alleen maar dingen zoeken...rondvliegen...ik heb door heel Hogmeade gelopen om alle vliegende kladjes te zoeken...heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2023 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij ben ik teveel met zij dingetjes bezig. Level 14 inmiddels maar mijn quests zijn level 4
Of op de PC door F ingedrukt te houden indien je met je muis op de gear staatquote:
Helaesquote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
Spreuk werkt niet, dan maar pindakaas
Press F to pay respectsquote:Op maandag 13 februari 2023 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Of op de PC door F ingedrukt te houden indien je met je muis op de gear staat
Thnxquote:Op maandag 13 februari 2023 14:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd in gear menu ipv kruisje vierkantje drukken als je een gear item selecteerd.
Hoe kom je aan zoveel centenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef CoExist het volgende:
Ik gebruik Disllusioment als mijn vrouw mij roept voor een vervelend huishoudelijk klusje en ik achter mijn Hogwarts Legacy game weg moet.
Zonder succes tot nu toe. Dus dan gooi ik maar een paar Knoeten en Sikkels naar d’r toe zodat ze een Chocokikker kan kopen.
Maar ff serieus, Jezus wat is dit een magisch goede game!
Level 32 hier.
Gebruik alleen Legendary gear en heb deze tot 40 items nu.
Verder beschik ik over 35.000 Galjoenen.
Moet nog een paar Spells kopen bij die Vader Abraham tovenaar van de boekwinkel.
Erg veel sidequests gedaan en gewoon de wereld verkend.
Zojuist de 2e trial gedaan en ben inderdaad wat overpowered nu.
Ik heb volgens mij bijna 10.000, zeker die kisten met die ogen leveren veel geld op.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel centenik moet steeds dingen verkopen en dan heb ik net 3500
Mijn Transgender kontje verkocht achter Hogsmeade Station.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel centenik moet steeds dingen verkopen en dan heb ik net 3500
Dat word ook steeds aangevuld met dingen die je hebt, zag m'n Silver Arrow hangenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Gaaf dat als je eenmaal de Room of Requirements unlocked hebt, deze je achtergrond is in het startscherm.
Inclusief Deek
500 per kistquote:Op maandag 13 februari 2023 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna 10.000, zeker die kisten met die ogen leveren veel geld op.
Wat precies? Dat harry potter goed verkoopt?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Denk dat andere studio's hier een hoop van kunnen leren.
Nouja laten we beginnen met een spel die af is en lekker speeltquote:Op maandag 13 februari 2023 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat precies? Dat harry potter goed verkoopt?
En dat terwijl het afgezien van de wereld niets met Harry Potter te maken heeftquote:Op maandag 13 februari 2023 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat precies? Dat harry potter goed verkoopt?
Daar zijn er genoeg van. Echt iets nieuws doet dit spel niet. Het grootste verschil zit hem in dat Hp gewoon 1 van de grootste namen van allemaal is. Maar gameplay doet het niks nieuws.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nouja laten we beginnen met een spel die af is en lekker speelt
Ja geen idee hoe ik die open moet makenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna 10.000, zeker die kisten met die ogen leveren veel geld op.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik die open moet maken
[ Bericht 10% gewijzigd door StateOfMind op 13-02-2023 15:44:07 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik die open moet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Een grote IP zegt nog niks.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van. Echt iets nieuws doet dit spel niet. Het grootste verschil zit hem in dat Hp gewoon 1 van de grootste namen van allemaal is. Maar gameplay doet het niks nieuws.
De sfeer is het grote pluspunt. Maar dat komt dus vooral door het harry universum.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]Ik zou dit even in de spoiler zetten, is wel leuk om zelf uit te vogelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Felagund op 13-02-2023 17:06:26 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat klopt. Die was niet best nee.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een grote IP zegt nog niks.
Kijk maar naar de Avengers game
Een van de grootste IP's die er zijn, met (letterlijk) een enorm universum.
De originele releasedatum was 2021 dus met 2 jaar uitstel mag je wel verwachten dat een game klaar en polished is imo.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nouja laten we beginnen met een spel die af is en lekker speelt
ik zie dat je de game inmiddels hebt gespeeldquote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van. Echt iets nieuws doet dit spel niet. Het grootste verschil zit hem in dat Hp gewoon 1 van de grootste namen van allemaal is. Maar gameplay doet het niks nieuws.
De sfeer is het grote pluspunt. Maar dat komt dus vooral door het harry universum.
moet je het zelf niet in je quote laten staanquote:Op maandag 13 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou dit even in de spoiler zetten, is wel leuk om zelf uit te vogelen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je het zelf niet in je quote laten staan
[ afbeelding ]
Schandaligquote:Op maandag 13 februari 2023 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..], Thanks, was ik zelf ook even vergeten.
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat is te veel...ik kan uren bezig zijn met alleen maar dingen zoeken...rondvliegen...ik heb door heel Hogmeade gelopen om alle vliegende kladjes te zoeken...heerlijk
De vijanden passen zich toch wel aan? Dus ik weet niet of het een echt probleem is.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.
Wat voor level ben jij intussen?
En welk level zijn jouw main quests?
Ik ben ook overleveld. Maar vind het prima zo.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.
ik ben level 26, tweede trail mobs zijn 27-29quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een mens kan 3 weken zonder etenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een uurtje gespeeld en bijna vergeten dat ik moet koken en eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |