Ik vind de transgender in het spel goed geluktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?
Juist niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?
Die heb ik al een tijdjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Die heb ik gisteren gehaald, en Expellarium of zoiets.
Due sneak spel vind ik het tofst, lekker die oogkisten om de tuin lijden
Kwam gisteren ook toeterende bloemen tegen![]()
![]()
Ik pak ook wel alle missies die ik pakken kan. Ook de kleine.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:54 schreef Divje het volgende:
Er zit dus wel degelijk verschil in veel quests afhankelijk van welk house je hebt gekozenreplay value x4
Ik heb dat met dungeons en je hebt unlock 3 nodig ofzo, geen idee wat en waar ik alles gemist hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee dat vraag ok mezelf ook af.
Komt vanzelf wel.
Was gisteren in Forbidden Forrest in de kelder van een ruïne beland, maar had blijkbaar nog niet spell om eruit te komen
Had gelukkig vantevoren gesaved.
Net terug met de hond, nu eten en dan gaaaaaaan
Lukt n00b mode een beetje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:
Ik was weer vastgelopen dus ik ben opnieuw begonnen in de n00b mode
Dat is dan wel wat vreemd omdat er juist een transgender in de game zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juist niet.
Het is juist die transgender groep die boos is vanwege wat uitspraken van Rowling.
Die helemaal niks met de game te maken heeft.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind die schilderijen met die vlinders? Kut
vind ik leuke puzzels, probeer Lumosquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind die schilderijen met die vlinders? Kut
Ja maar de locaties van de schilderijen zoeken vind ik een beetje lastigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
vind ik leuke puzzels, probeer Lumos
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar de locaties van de schilderijen zoeken vind ik een beetje lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]Thx dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat niet alleen, kwam ook wat artikelen tegen waar andere dingen genoemd werden om over te zaniken; dat Sirona begint met "Sir", en de achternaam is "Ryan". Alsof iedereen met de achternaam Ryan een man is en iedere transgender een man naar vrouw is of zo. Zeuren om te zeuren dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juist niet.
Het is juist die transgender groep die boos is vanwege wat uitspraken van Rowling.
Die helemaal niks met de game te maken heeft.
Iets verder in het spel, en ik zie nu dat ik meerdere sets van 4 mag maken. Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:29 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Je kunt er sowieso maar 4 slotten, toch? Anders vervang je Lumos of Reparo toch met iets anders? Ik denk dat je later in het spel meer moet gaan nadenken over welke spells je moet slotten.
Volgens mij bij tomes and scrollsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom ik aan grotere potten voor in de Greenhouse?
Ik wil die Chinese Cabbages en die Venomous Tentacles gaan kweken, maar daar heb ik grotere potten voor nodig.
tome en scrolls kopen in hogsmeathquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kom ik aan grotere potten voor in de Greenhouse?
Ik wil die Chinese Cabbages en die Venomous Tentacles gaan kweken, maar daar heb ik grotere potten voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |