quote:
ok, doeiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Geen honten
1/10
*gaat klaverjassen
Hufflepuffquote:
Tuurlijk wel, dark mongrels. Alleen zijn die wat moeilijk te aaien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Geen honten
1/10
*gaat klaverjassen
Achgossie...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit vast bij de troll in HogsmeadeHet vechten vind ik moeilijk.
basic action game mechanics eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:35 schreef Morri2 het volgende:
Ik hoor van meer mensen dat ze combat best lastig vinden. Ik had me al schrap gezet, maar ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee. Maar ik snap wel waarom het voor sommigen lastig is, zo met die combo's.
Hij is eindelijk verslagen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:18 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Achgossie...Moeilijkheidsgraad aanpassen misschien?
Met het verschil dat je in een basic action game bijvoorbeeld een sniper pakt voor lange afstand en een shotgun voor dichtbij. En je hebt 1 knop richten en 1 knop schieten. Dit is totaal anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
basic action game mechanics eigenlijk
maar als die games je niet liggen of je er niet bekend mee bent, zou ik gewoon op de makkelijkste moeilijkheid spelen voorlopig
heb het niet gecheckt, maar ik neem aan dat ze de game ook noob friendly hebben gemaakt met bepaalde settings
uh, okequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met het verschil dat je in een basic action game bijvoorbeeld een sniper pakt voor lange afstand en een shotgun voor dichtbij. En je hebt 1 knop richten en 1 knop schieten. Dit is totaal anders.
Je kunt er sowieso maar 4 slotten, toch? Anders vervang je Lumos of Reparo toch met iets anders? Ik denk dat je later in het spel meer moet gaan nadenken over welke spells je moet slotten.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:01 schreef Starhopper het volgende:
En nu heb ik een stuk of 6 spreuken. Wat als je alles hebt vrijgespeeld?![]()
Ik gebruik nu al veel te vaak lumos of reparo
Jah!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Beter had men een soort weaponwheel/spellwheel onder R1 gemaakt: indrukken, spell selecteren, loslaten, voila.
Dat was beter en minder omslachtig geweest, vooral in-combat.
Zullen zich wel heel stoer voelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnt trouwens dat overal op internet (oa Reddit en YouTube) de jankers overal spoilers neerzetten.
In willekeurige topics en in de comments bij willekeurige YouTube filmpjes.
Dus wees gewaarschuwd en probeer comments te vermijden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:01 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht dat dat aan de pc versie ligt en/of je monitor.
Op mijn PS5 en OLED televisie het HDMI 2.1 (120Hz) en VRR ziet het er geweldig uit.
Dat is heel fijn voor jullie (niet sarcastisch)!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:02 schreef Starhopper het volgende:
PS5+4K OLED HDR scherm hier. Ziet er waanzinnig uit! Wel even de settings aan moeten passen in het begin.
Heb je een voorbeeld van een video waar het slecht is?
Die mensen zouden gewoon een ban moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnt trouwens dat overal op internet (oa Reddit en YouTube) de jankers overal spoilers neerzetten.
avada kedavraquote:
Ik ben op het punt dat ik Incendio ga lerenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Due heb ik nog niet, en ik durf het ook niet op te zoeken
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
Rowlings uitspraak over transgendersquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hun probleem, dat er een transgender in de game zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |