zo een sleutel vliegt altijd naar het slot toe, sommige kamers zijn te groot om te onderzoeken dan gewoon de room velaten en later terugkomen maar bij kleinee kamers kan je ook naar het slot zoeken en daar zal de sleutel zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Tips voor die sleutels? Ik heb de eerste gevonden omdat ik er naar toe werd gewezen, maar ik moet er dus nog 16 vinden. Heb er twee gezien, maar dan vliegen ze weg en ze zijn te snel voor mij om te volgen, of ben ik gewoon te traag en is dat het spelletje?
Ja maandagquote:Op zondag 12 februari 2023 23:24 schreef Starhopper het volgende:
Fuck waarom is het zondagavond half 12. Waarom is het morgen maandag
Ik heb de meppende armor gevonden. Ik moest wel lachen dat hij die andere een mep verkochtquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik moet steeds lachen om die armor grappen als ik langsloop in hogwarts
Herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2023 06:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maandag
Werken en sporten. Daarna wel weer spelen
Work, sport, game and sleep de komende 5 dagen
Soms slaat ie de ander zelfs helemaal kapotquote:Op maandag 13 februari 2023 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de meppende armor gevonden. Ik moest wel lachen dat hij die andere een mep verkocht
De gesloten kast waar ze bijhoren is nooit ver weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Tips voor die sleutels? Ik heb de eerste gevonden omdat ik er naar toe werd gewezen, maar ik moet er dus nog 16 vinden. Heb er twee gezien, maar dan vliegen ze weg en ze zijn te snel voor mij om te volgen, of ben ik gewoon te traag en is dat het spelletje?
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.
Die vliegen normaliter helemaal niet weg?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Dat probleem heb ik ook met de vliegende kladjes. Dan zie je ze met revelio in een klaslokaal of bij een standbeeld maar ze vliegen weg voordat je de kans krijgt ze te pakken.
Ja, maar dat lukt niet met alle? Zoals eentje die in een klaslokaal verscheen. Ik zag wat glimmetjes en met revelio zag ik een kladje die ook direct weer verdween. Ik kreeg niet de kans om hem te pakken met accio.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vliegen normaliter helemaal niet weg?Doe je wel een Revelio als je er vlakbij staat? Dat je die gouden glinstering ziet en die verdwijnt kan wel
Je moet er vrij letterlijk voor gaan staanquote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.
Hier 85 ekkies voor de deluxequote:Op maandag 13 februari 2023 10:11 schreef streamjohan het volgende:
Waarom kost deze game 65 piek.... En waarom 61 op Eneba![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi op GamePass dan![]()
Dat heb ik gedaan volgens mij. Nog maar een keer proberen. Al moet ik nu wel zoeken waar ik ze gezien hebquote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet er vrij letterlijk voor gaan staan
Idd, ongeacht de afstand.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet Accio? Die kladjes kan je daarmee gewoon naar je toe trekken hoor?
Als je Revelio doet hoor je vroeg of laat een *ping* Des te sneller en harder je die hoort des te dichterbij je bentquote:Op maandag 13 februari 2023 10:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan volgens mij. Nog maar een keer proberen. Al moet ik nu wel zoeken waar ik ze gezien heb
Extra goed luisteren dusquote:Op maandag 13 februari 2023 10:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je Revelio doet hoor je vroeg of laat een *ping* Des te sneller en harder je die hoort des te dichterbij je bent
Kladjes die bij een object zijn...en dus niet verplaatsen, die moet je van dichtbij met Revelio nog een keer tonen...dan worden ze zichtbaar en kan je deze pakken...vliegende kladjes die door de lucht gaan, met accio naar je toe halen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, misschien was het dan wat anders hoor. Ja, ik heb revelio gedaan en zag een kladje. Maar deze verdween direct. Met een 2e keer revelio was er geen kladje meer te zien.
Zo ga ook een kladje vliegen en ik bleef staan totdat hij weer terugkwam en dan de accio spreuk gebruikenquote:
Dit gaat om vliegende kladjes bij objecten. Niet om vliegende kladjes die rondvliegen. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Thnx!quote:Op maandag 13 februari 2023 10:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kladjes die bij een object zijn...en dus niet verplaatsen, die moet je van dichtbij met Revelio nog een keer tonen...dan worden ze zichtbaar en kan je deze pakken...vliegende kladjes die door de lucht gaan, met accio naar je toe halen.
Als je Revelio doet en er is een kladje in je buurt hoor je een ping geluid...daarmee kan je ook bepalen welke kant je op moet...je hoort waar het kladje is (links of rechts) en je hoort een hard (dichtbij) of zacht (ver weg) geluidje.
Daarom speel ik met koptelefoon. Dan kan je heel goed horen waar je heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |