Vrijdag van 12:45 tot 0:20 gespeeld en gisteren van 9:30 tot 23:00 uur ofzoquote:Op zondag 12 februari 2023 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Jullie hebben mij allemaal ingehaald
Gisteren echt heel veel gespeeld. Vandaag helaas weinig tijd. Lange wandeling met hondje in het verschiet, en koffie drinken bij vrienden. Vanavond weer!quote:Op zondag 12 februari 2023 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Jullie hebben mij allemaal ingehaald
Teringjantjequote:Op zondag 12 februari 2023 10:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vrijdag van 12:45 tot 0:20 gespeeld en gisteren van 9:30 tot 23:00 uur ofzo
Nu eerst even boodschappen doen en dan ga ik weer verder
De wereld is al een pareltje.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:17 schreef Sjemmert het volgende:
Hij staat te downloaden hier ondanks dat ik niks met HP heb toch overstag gegaan na alle goede berichten
Storymodequote:Op zondag 12 februari 2023 09:58 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Wat heb je gepakt? Story Mode of Easy Mode?
prima om de game te lerenquote:
Balanced, fps cap off, film grain/motion blur/chromatic abberation off.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:18 schreef Sjemmert het volgende:
Welke graphics mode spelen jullie ? Normaal ga ik altijd voor performance mode en zet ik motionblur uit maar zag dat performance mode maar 1080p is. Ben nu begonnen met balanced voor 4K 40fps, met motion blur aan wel te doen op zich.
Als ik dat allemaal uit moet gaan typen heb ik geen tijd om te gamenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Welke Talent hebben jullie?
Ik heb 2 points in Stealth (die onderste 2), en 5 points in Core (waaronder 2 extra spell sets).
De overige 6 punten hou ik nog even open.
Watquote:Op zondag 12 februari 2023 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Net Depulso geleerd en nu mag ik zo Depulso gaan leren.
Daarna vliegles
1 van de sterkste spreuken icm Glacius, heerlijke combo's mee kunnen doen.quote:
Stealth helemaal volquote:Op zondag 12 februari 2023 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Welke Talent hebben jullie?
Ik heb 2 points in Stealth (die onderste 2), en 5 points in Core (waaronder 2 extra spell sets).
De overige 6 punten hou ik nog even open.
je moet die talent nemen dat Glacius explodeert.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de sterkste spreuken icm Glacius, heerlijke combo's mee kunnen doen.
Zodra je die quest onder de bibliotheek hebt afgerond.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:16 schreef Felagund het volgende:
Wanneer krijg je toegang tot de Talents?
Die heb ik al afgerond, dus dit klopt niet helemaal. Ik heb even gegoogeld en ik moet nog een main quest afronden en dan krijg ik toegang.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra je die quest onder de bibliotheek hebt afgerond.
Mijn eerste playthrough is ook een good guy playthrough.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:20 schreef Questular het volgende:
Merk wel dat ik een pussy ben. Iedereen helpen, aardig zijn etc etc.
Die vind ik ook wel leuk om te doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste Merlin trial gedaan op level 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja dat was wel bekend. Dat was namelijk een van de features waarvan ze zeiden dat het zo fijn is (en ja dat klopt). Heerlijk om in mijn Dark kleding te blijven lopen, en toch steeds sterker te worden door alle gear die ik vind!quote:Op zondag 12 februari 2023 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mochten er meer mensen zijn die het niet wisten, maar je kunt het uiterlijk van je outfits veranderen. Daar kom ik namelijk nu pas achter, terwijl ik al uren baalde dat ik elke keer naar zo'n lelijke hoed en de meest belachelijke brilletjes zit te kijken.
Die zijn bij mij locked en ik geniet van het spel.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Room of Requirement
Die House Elves
Ik heb zo het idee dat de game pas écht begint zodra je je bezem hebt en de Room of Requirements hebt unlocked.
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf het zeggen, wát een verschrikkelijk toffe game is dit![]()
![]()
En dat uit het toetsenbord van iemand die niks met Harry Potter heeft.
tip: de boeken lezen met je nichtjequote:Op zondag 12 februari 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.
Het is 'gewoon' het totaalplaatje.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet ook met volle teugen. Ik ben ook geen fan ofzo, vond de films wel erg tof maar boeken nooit gelezen. Ontzettend gaaf om door Hogwarts te lopen, de muziek is geweldig, het toveren voelt gewoon lekker aan. En het ziet er ook nog eens prachtig uit.
Jaaa! Die heb ik net unlockedquote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef StateOfMind het volgende:
Room of Requirement
Die House Elves
Ik heb zo het idee dat de game pas écht begint zodra je je bezem hebt en de Room of Requirements hebt unlocked.
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:38 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb whomping willow nog niet gevonden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]ahh daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |