Ik ben hier ook gebleven na deze questquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
In de verboden sectie van de Library geweest
Ik heb incendio en de onzichtbaarheidsspreuk geleerd. Lekker onzichtbaar door het kasteel sluipen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:39 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe je gifje toevoegd
Revelio, Revelio, Revelio..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
De meesten zullen het inmiddels wel weten, maar als je niet té snel overleveled wil raken dan kun je beter die Field Pages laten voor wat ze zijn.
Je krijgt per keer maar 80xp, maar doordat die echt overal en nergens te vinden zijn gast dat heel hard en ben je zo overleveled.
elke keer als ik niks meer zie dan is het Revelioquote:
Vier main quests gedaan en level 9quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
De meesten zullen het inmiddels wel weten, maar als je niet té snel overleveled wil raken dan kun je beter die Field Pages laten voor wat ze zijn.
Je krijgt per keer maar 80xp, maar doordat die echt overal en nergens te vinden zijn gast dat heel hard en ben je zo overleveled.
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan hadquote:
Ik zag net die garden, wow echt deze game is echt ongelofelijk vet en wat ik jaren wilquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan had
Toen maar even rustiger aan gedaan met die pages.
Zit op 86% field pages overallquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was de eerste uren vooral bezig met met exploren en een hoop van die Field Pages gevonden en was al level 11 voordat ik überhaupt een quest gedaan had
Toen maar even rustiger aan gedaan met die pages.
Die vond ik nog meevallen, heb meer moeite met een bergtrol.quote:
Dat heb ik dus intussen. Level 16, maar mijn main quest is level 8 nu, geloof ik. Ik ben al een tijdje opgehouden met die extra XP. Ik kan het nog altijd later doen, die Field Pages.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Zeg, hoe noemde je mijn zusjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vond ik nog meevallen, heb meer moeite met een bergtrol.
Ja! Is ineens heel makkelijk nuquote:
Wat heb je gepakt? Story Mode of Easy Mode?quote:Op zondag 12 februari 2023 09:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Is ineens heel makkelijk nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |