Ow?quote:
Nee dit is deel 2.quote:
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:02 schreef streamjohan het volgende:
Is het wat deze game? Las dat alle npc's etc gewoon wazige figuren zonder emotie en allemaal hetzelfde zijn.
Ja, papaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dit is deel 2.
Ik had de LaPo.
Ah nu ik het ook.
Horen toch flink bij de immersion imho. Net filmpje gekeken en zien er uit als PS2 materiaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.
Gisteren net die 'quest' voor een professor afgerond waardoor ik straks ook die Expelliamus kan gaan leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Pff ik kan nog niet vliegen haha...zo irritant...kan nog niet sloten openen...kan nog niet vliegen... kan nog niet enzzzz... net expiliamus ofzo geleerd en door forbidden forest aan het gaan
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
je speelt deze game niet voor de npc's Die zijn wat van karton, maar je speelt het voor de sfeer. En die is enorm goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
wellicht filmgrain en motion blur uitzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:28 schreef Forbry het volgende:
Nou, ik kon het niet laten om de game in ieder geval al te proberen. Op Steam gekocht en 1,5 uur gespeeld met het idee het geld nog terug te kunnen vragen. Vooral ook omdat ik wilde weten of mijn inmiddels toch wat verouderde hardware het spel nog wel goed genoeg (inclusief behoorlijke graphics) zou aankunnen.Dat lijkt gelukkig wel het geval.
Ik weet nog niet of ik de game ga houden om vanaf nu al verder te spelen, maar ik ga dit spel zeker leuk vinden, daar is geen twijfel (meer) over.
Toch twee algehele puntjes van kritiek:
1) Hoewel het spel er op zich fantastisch uitziet en dan vooral wat onwijs mooie details betreft, vind ik dat er een best irritante/jammerlijke algehele waas over de graphics hangt. Ik zag dit ook al wel een beetje op de filmpjes die ik heb bekeken, maar nu viel het nog meer op. Ter info: ik heb de benchmark gedaan en alles staat nu op "high". Valt hier iets aan te doen?
2) Ik vind het lopen best wel traag en "zwaar" aanvoelen. Sprinten gaat voor veel situaties dan weer te snel. Ben ik de enige die dit vind of...? Valt daar nog iets aan te doen?
Die twee had ik meteen al uitgezet, dat doe ik bijna altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
wellicht filmgrain en motion blur uitzetten
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenDie heb ik ook nog/al mee kunnen pikken en was idd prachtig! (Vraagt om een VR-versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok).
Tails tell tales
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 45 min met open mond zitten spelenIk bij dat stuk continue wauw zitten roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga m'n weekend opdelen in vrijdag Forza Horizon 5 dag, zaterdag Hogwarts dag en zondag ragnarok
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik speel op de PC, maar dit neem ik iig mee, dank je wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat gaat standaard uit idd.
Qua controls heb ik, op de PS5 althans, de volgende settings voor een soepelere beweging:
Camera sensitivity 1,5
Aiming sensitivity 1
Camera acceleration 0
Aiming acceleration 0
Follow camera soeed 0
Eventueel camera-relative targeting uitzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan ¤12,50quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik speel op de PC, maar dit neem ik iig mee, dank je wel!
Dat ligt er maar net aan hoe hard je rijdtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
Het is omdat de mediamarkt een half uur rijden is, want anders
Game-changer dit. Speelt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat gaat standaard uit idd.
Qua controls heb ik, op de PS5 althans, de volgende settings voor een soepelere beweging:
Camera sensitivity 1,5
Aiming sensitivity 1
Camera acceleration 0
Aiming acceleration 0
Follow camera soeed 0
Eventueel camera-relative targeting uitzetten.
Hij lag dus al vanaf 10:30 bij PostNL puntquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe hard je rijdt
En anders gewoon Accio gebruiken, dan komt de game naar je toe
Ach dan zie je gelijk wel goed van wie je het pak rammel krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Divje het volgende:
Heb dus wel vaak dat ik R2 net iets te lang ingedrukt hou als ik een Protego wil doen, sta je daar ineens met een Lumos en krijg je me een pak slaag
Trage vingertjes
@:Scrummie Al aan het spelen?
Niet leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach dan zie je gelijk wel goed van wie je het pak rammel krijgt.
In het kort:quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:07 schreef Sked het volgende:
Al dat politiek geneuzel eromheen zal me aan m'n reet roesten, maar ben zeer benieuwd hoe de mensen hier de game ervaren
quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij lag dus al vanaf 10:30 bij PostNL punt
Maar ik heb hem! Nu installeren
Ik wilde Hufflepuff en de hoed koos ook Huffelpuff. Ravenclaw heeft daarna mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
De hoed laten kiezen en het is ravenclaw geworden
Had je de vragen geantwoord of heb je account gekoppeld aan de game?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
De hoed laten kiezen en het is ravenclaw geworden
Teringquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:31 schreef Divje het volgende:
Om Platinum te halen op PS5 zal je met alle 4 houses moeten spelen, leuk
Gelukkig lijkt het spel je genoeg mogelijkheden voor verschillende builds te geven
Wel tot een bepaald punt in het spel voor de trophy, dus opzich zal het niet te veel moeite zijn (denk ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering
Gelukkig geef ik niks om trophies.
Ik heb nog niet gekeken naar mijn uren haha. Denk ongeveer zelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren net die 'quest' voor een professor afgerond waardoor ik straks ook die Expelliamus kan gaan leren.
Tot gisteravond had ik er 11 uur inzitten en was net level 15 geworden.
Ik geef daar ook helemaal niks om en speel games eigenlijk nooit 2x (zelfs niet gedaan in het geval van Mass Effect, toch nog steeds mijn favoriete game (series) aller tijden). Maar in dit geval lijkt elk huis best wel een andere ervaring op te leveren, dus om volop van dit spel te genieten is het in dit geval eigenlijk bijna een 'moetje' om alle 4 huizen eens te spelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering
Gelukkig geef ik niks om trophies.
Over een paar misschien een nieuwe playthrough, maar geen 4 en al helemaal niet achter elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel tot een bepaald punt in het spel voor de trophy, dus opzich zal het niet te veel moeite zijn (denk ik)
Red Fall heeft ook mijn interesse en begreep uit het Steam-topic dat deze idd meteen via Game Pass te spelen is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Over een paar misschien een nieuwe playthrough, maar geen 4 en al helemaal niet achter elkaar
Over een paar weken komt Atomic Hearts uit, in maart Wo Long Fallen Dynasty en daarna Redfall (en die komen allemaal op day one naar Game Pass).
Dus daar gaat ook weet tijd in zitten
Vragen geantwoordquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had je de vragen geantwoord of heb je account gekoppeld aan de game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |