Ja geen idee hoe ik die open moet makenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna 10.000, zeker die kisten met die ogen leveren veel geld op.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik die open moet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door StateOfMind op 13-02-2023 15:44:07 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik die open moet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Een grote IP zegt nog niks.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van. Echt iets nieuws doet dit spel niet. Het grootste verschil zit hem in dat Hp gewoon 1 van de grootste namen van allemaal is. Maar gameplay doet het niks nieuws.
De sfeer is het grote pluspunt. Maar dat komt dus vooral door het harry universum.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]Ik zou dit even in de spoiler zetten, is wel leuk om zelf uit te vogelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Felagund op 13-02-2023 17:06:26 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat klopt. Die was niet best nee.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een grote IP zegt nog niks.
Kijk maar naar de Avengers game
Een van de grootste IP's die er zijn, met (letterlijk) een enorm universum.
De originele releasedatum was 2021 dus met 2 jaar uitstel mag je wel verwachten dat een game klaar en polished is imo.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nouja laten we beginnen met een spel die af is en lekker speelt
ik zie dat je de game inmiddels hebt gespeeldquote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van. Echt iets nieuws doet dit spel niet. Het grootste verschil zit hem in dat Hp gewoon 1 van de grootste namen van allemaal is. Maar gameplay doet het niks nieuws.
De sfeer is het grote pluspunt. Maar dat komt dus vooral door het harry universum.
moet je het zelf niet in je quote laten staanquote:Op maandag 13 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou dit even in de spoiler zetten, is wel leuk om zelf uit te vogelen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je het zelf niet in je quote laten staan
[ afbeelding ]
Schandaligquote:Op maandag 13 februari 2023 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..], Thanks, was ik zelf ook even vergeten.
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat is te veel...ik kan uren bezig zijn met alleen maar dingen zoeken...rondvliegen...ik heb door heel Hogmeade gelopen om alle vliegende kladjes te zoeken...heerlijk
De vijanden passen zich toch wel aan? Dus ik weet niet of het een echt probleem is.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.
Wat voor level ben jij intussen?
En welk level zijn jouw main quests?
Ik ben ook overleveld. Maar vind het prima zo.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben altijd 'bang' dat ik op een gegeven moment té overleveld ben voor quests.
ik ben level 26, tweede trail mobs zijn 27-29quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een mens kan 3 weken zonder etenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een uurtje gespeeld en bijna vergeten dat ik moet koken en eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |