Vanaf het begin aan het lezen, geen idee of de oplossing al is gegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit vast bij de troll in HogsmeadeHet vechten vind ik moeilijk.
Je moet toch watquote:
Tot daar was ik gisteravond gekomenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben gisteravond met Professor Fig met het boek weer in de Map Chamber gearriveerd.
Vanmiddag of vanavond verder.
Mijn oplossing was opnieuw beginnen in n00b modequote:Op maandag 13 februari 2023 10:27 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Vanaf het begin aan het lezen, geen idee of de oplossing al is gegeven.
Heb nu twee trolls verslagen, door tactisch in het veld te gaan staan. Bij deze stond ik volgens mij onder een soort van doorgang. Troll kan er niet doorheen en blijft er dus voor staan, zo kun je makkelijk op hem blijven vuren zonder zelf geraakt te worden door iets. Bij een andere troll verder door in het spel, stond ik achter een hek en wat bomen die mij beschermde tegen alles.
Die chomping cabbages zijn best OPquote:Op maandag 13 februari 2023 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond in Room of Requirements een zooi Healing Potions gebrouwen.
Lijkt mij voorlopig genoeg.
Ook wat van die Combat Plants
Swowieso is het wel een beetje vreemd dat je in de school ook gewoon de verboden spells kan gebruiken, zonder consequenties haha.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef aTypisch het volgende:
ik vraag mij wel af waarom mensen bevriezen en uit elkaar laten spatten wel okay is, maar een snelle pijnloze (?) dood met avada kedavra dan ineens forbidden magic is
maar misschien komt dat ook nog voor in het verhaal
Beste gear aantrekken en de rest verkopen. Je behoud altijd de optie om cosmetisch je oude gear aan te trekken zelfs als je het verkocht heb. Laten in de game kan je meer gear slots unlocken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, nog een dingetje waar ik gisteren tegenaan liep. Mijn gear zit vol. Hoe leeg ik die? Moet je een kast neerzitten in de room of requirement ofzo?
Wat de anderen dus zeggen....quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, nog een dingetje waar ik gisteren tegenaan liep. Mijn gear zit vol. Hoe leeg ik die? Moet je een kast neerzitten in de room of requirement ofzo?
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beste gear aantrekken en de rest verkopen. Je behoud altijd de optie om cosmetisch je oude gear aan te trekken zelfs als je het verkocht heb. Laten in de game kan je meer gear slots unlocken.
Thnx! Dan ga ik alles gewoon verpatsenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat de anderen dus zeggen....
En niet bang zijn dat je iets verkoopt wat je er eigenlijk heel tof uit vindt zien. Zodra je het item in bezit hebt gehad, behoud je de cosmetics. Dus je kan je character nog altijd zo er uit laten zien.
Iedere keer als ik maar bij een vendor kom, bijv in Hogsmeade...verkoop ik altijd alles wat ik niet meer nodig heb. Ook al heb ik op dat moment nog plek voor 8 items ofzo. Toch verkopen Je wilt niet dat je een lange missie speelt en dan ineens 10 items krijgt en zo dus gold/items mist. Als je een kist opent, of quest afrond, waarvoor je gear krijgt en je zit vol, ben je de gear kwijt. Je kan niet later nog even uit de chest halen, of nogmaals claimen.
Je kan ook eventueel je gear destroyen...maar dan krijg je geen gold. Wel handig als je toch vol zit en een chest wil openen, zonder naar verkoper te moeten...dan kan je zo ruimte maken
Ik heb er nu 9 gedaan. Dus dan heb ik 8 slots extra?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
En Merlin Trails doen, die vergroten je inventory.
Na 2 Trials heb je al 4 slots extra.
Vergeet ze niet te claimen in je collections.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Dan ga ik alles gewoon verpatsen![]()
Ik was bang het kwijt te raken maar dat is dus niet zo. Waar kan je de dingen aantrekken die verkocht hebt? Bij de kledingwinkel?
[..]
Ik heb er nu 9 gedaan. Dus dan heb ik 8 slots extra?
Dat moet ik dan nog even doen ja! Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom de boel vol blijft zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vergeet ze niet te claimen in je collections.
Vol zitten gaat sowieso snel hoor. Volgens mij is 20 standaard, dus dan zou je 28 moeten hebben nu, Je kan het zien door naar je gear te gaan en dan op een item te drukkenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat moet ik dan nog even doen ja! Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom de boel vol blijft zitten
Als ik vanmiddag thuis ben ga ik direct kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vol zitten gaat sowieso snel hoor. Volgens mij is 20 standaard, dus dan zou je 28 moeten hebben nu, Je kan het zien door naar je gear te gaan en dan op een item te drukken
Ik heel de tijd revelio als ik een bestelling niet kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
Stond net in de keuken Carpaccio te schreeuwen
Spreuk werkt niet, dan maar pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |