Die gaan nog genoeg punten verspelen met dit middelmatige elftal + waardeloze keeper.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:49 schreef KingRoland het volgende:
Aan de andere kant voordeel voor PSV en Ajax. Anders hadden onze feyenoordvrienden extra rust gehad.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan nog genoeg punten verspelen met dit middelmatige elftal deze voorhoede + waardeloze keeper.
@Heubachquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Heubach heeft ook wel wat bitterballen naar binnen gegooid na zijn carriere
Dit is wel de grootste test tot nu toe, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:25 schreef Adames het volgende:
Ik gun Heitinga opnieuw een succes vanavond
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het verstandig om op Ajax in te zetten?
Al je spaargeld, dit gaat Twente onmogelijk winnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
All-inquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leo heeft een lichte voorkeur voor een bepaalde club.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan Leo Driessen deze wedstrijd weer krijgen.
Het is toch godvergeten onbegrijpelijk
Leo mag een KIA krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Leo heeft een lichte voorkeur voor een bepaalde club.
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
Dit is gepost onder de minuut stilte, respectloosquote:
Zij is al heel lang voor Ajax heequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gevraagd voor wie @:Jojoortje juicht. Tot op heden geen reactie
Tiktak is nog niet afgelopen hé. Dat alleenstaande moedertje moet zometeeen eerst der kroost op bed gooien.quote:
Krijg lekker de tyfus Paulquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Dit is gepost onder de minuut stilte, respectloos
ohquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tiktak is nog niet afgelopen hé. Dat alleenstaande moedertje moet zometeeen eerst der kroost op bed gooien.
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens user Caland veel plezier op zijn date.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
Die mag ook uit de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gevraagd voor wie @:Jojoortje juicht. Tot op heden geen reactie
Dat mag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt de wedstrijd hier besproken?
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt de wedstrijd hier besproken?
Of het wordt gewoon heel laat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja geen idee
dan is het of heel kort of het wordt logeren
ja dat wordt nog leuk de komende jarenquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Rijden de treinen nog wel na afloop
Ik heb gewoon weekend nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja geen idee
dan is het of heel kort of het wordt logeren
Meestal minderquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah ja. En dan toch elke dag 8u werken genot
Galant dat hij haar niet laat zitten. Precies het stukje mannelijkheid dat ik van @Caland gewend ben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.
@:Pisces29
Zo dan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @Caland een streepje voor op @Skedquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Galant dat hij haar niet laat zitten. Precies het stukje mannelijkheid dat ik van @:Caland gewend ben.
Ik reken op FC Twente.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:04 schreef RICK262 het volgende:
Vanavond de eerste echte beproeving voor Heitinga als trainer.
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.
@:Pisces29
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.
Ik zie het niet als een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @:Caland een streepje voor op @:Sked
Hij is nu niet in het Oostblok dus dat is vast geen zorg.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.
* behalve bij Feyenoord, dan post @onlogisch hier alleen als Feyenoord op een veilige voorsprong staat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.
Ik ben heel benieuwd of de date van @Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @:Caland een streepje voor op @:Sked
Ken je matsu matsu nog?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Nee, kijk dat soort series niet.quote:
Misschien hebben ze tegen haar gezegd dat ze uit moet kijken naar Matsoe Matsoe uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Godverdomme klootzak.quote:
Dan mist hij de trein met liefde.quote:
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ook nog voorlopig, ouderschapsverlofgenot
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?
Van harte maat!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazeker
Ze is al 9 maanden, maar bedankt
Die behandelaar had er ook niet echt kijk op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ARof5Dceh6-20INF344E
Henkgod.
quote:Hij kreeg drie jaar celstraf en daarna begon de tbs-behandeling. Die duurt nu al 36 jaar.
De laatste jaren ging het best goed. Een behandelaar noemde hem zelfs een 'succesnummer'.
Maar de 70-jarige Henk uit Breda kon zijn handen niet thuis houden: na wat biertjes betastte hij de buurvrouw. Zijn geplande vrijlating werd daardoor onmogelijk. De rechtbank zette er een dikke streep door.
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.quote:
Wanneer was de laatste keer dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dan?
Waarvoor moeten we wel bij jou zijn Nelis?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.
Ik dacht eigenlijk dat hij officieel voor Telstar was.quote:
Onzin, veel meer kan ik zo snel niet bedenken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarvoor moeten we wel bij jou zijn Nelis?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazeker
Ze is al 9 maanden, maar bedankt
Klap in het gezicht van Kökcü.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:26 schreef Caland het volgende:
Die Kudus was wel de enige in de Kuip waar de klasse zo nu en dan vanaf droop
Ter info
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die behandelaar had er ook niet echt kijk op.
[..]
Beetje flauw van die buurvrouw.quote:Het gebeurde tijdens oud en nieuw. Samen met de buurvrouw zat hij gezellig op de bank, drankje er bij. Terwijl Henk had beloofd om nooit meer te drinken. Hij steekt vier vingers op naar de rechters: "Vier pilsjes. En ik heb haar een bord friet gegeven. Ze was aan het vertellen over dat ze verkracht is vroeger. Ik gaf haar een klopje op haar dijbeen."
Dat was ongewenst en dus aanranding. Een paar uur voor de rechtszaak heeft de buurvrouw aangifte gedaan zegt de rechtbankvoorzitter. "Nou lekker dan", zegt Henk. Maar hij snapt zelf ook wel dat het niet kon. "Verschrikkelijk dom, ik voel m'n eigen zo klein", zegt Henk dinsdag in de rechtbank van Breda.
Op een paar spelers na ook niet zo’n bijzonder elftal eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:26 schreef Caland het volgende:
Die Kudus was wel de enige in de Kuip waar de klasse zo nu en dan vanaf droop
Ter info
Is Heitinga ooit analist geweest?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Hoe denkt Analist Heitinga trouwens dat dit middenveld gaat werken in wedstrijden waar je zelf niet constant aan de bal bent?
Weet hij zelf waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Heitinga ooit analist geweest?
Ja een blauwe maandag maar dat was zo lachwekkend dat ze er snel mee ophielden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Heitinga ooit analist geweest?
Waar in Nederland is dat anders?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Op een paar spelers na ook niet zo’n bijzonder elftal eigenlijk.
Nergens.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar in Nederland is dat anders?
@3rr0rquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:35 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is matig. Twente speelt een beetje alsof het bang is voor Ajax terwijl dat helemaal niet hoeft.
Leuke pot wel.
Klopt, maar Salah-Eddine niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Salah Edin, is dat niet een rapper?
Dan doen die anderen het dus fout.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Zorro het volgende:
Makkelie
Typisch weer. Hij heeft gelijk maar NIEMAND fluit dan ooit.
Waaronder hijzelf anders altijd. Dat maakt het hypocriet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dan doen die anderen het dus fout.
Potten expert.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de beste man en waarom tag je hem? Verklaar je nader, Coco.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:35 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is matig. Twente speelt een beetje alsof het bang is voor Ajax terwijl dat helemaal niet hoeft.
Leuke pot wel.
Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de beste man en waarom tag je hem? Verklaar je nader, Coco.
Zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.
Die is goed, ik was hem helemaal vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/analistheitinga?s=21&t=C3qt5iaHaQVQLclPbtZM2Q
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moet zijn eigen smaak weer reflecteren op de rest van Nederland.
Wat een ongekende zelfingenomen lul is het toch ook
Gast, excuus. Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Leo schrijft liedjes van Marco Borsato.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo, wil je met hem daten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:11 schreef Moody het volgende:
Vraagje. Komt Leo Driessen uit Amsterdam ofzo?
Net als die keer dat hij een zelfgemaakt plaatje voor de OP had gemaakt en dat werd afgewezen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:09 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r steekt zijn nek uit om een mooie UI te fixen en wordt vervolgens als oud vuil behandeld.
wat is daar mis mee als hij dat graag wilquote:
Ajacied hier een grondige hekel aan Leo als commentator.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Scorpie het volgende:
De volledig terechte voorsprong voor Ajax is daar.
Dit laat ik aan user Caland zelf overquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Ze hebben gewoon een ontzettend matige spits.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente choked echt alles weg he de laatste weken.
Wordt er al geneukt of krijgen we eerst verlenging? @Calandquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Leuke analyse moet je vaker doenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
Misschien is het wel opzet, dan kan hij vaker laten zien hoe goed hij ballen tegen kan houden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
RIP aan de nabestaandequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
Jojoortje is al 3 maanden niet op fok geweest
Ik zou dit een constatering noemen eigenlijk.quote:
Erg boze meneer gespot.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef Fretwork het volgende:
Hopen dat Ajax zich verslikt in dit laffe spel
:p nee hoor,quote:
Twente - jxquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
A. Er liggen 100 ballen hier op het veld
Als er geen B volgt, zeg dan geen A.
Daarna pakte hij een taxi naar de Bonairestraat. Hij wist dat daar een meisje alleen woonde. Gewapend met een aardappelschilmesje drong hij haar huis binnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ARof5Dceh6-20INF344E
Henkgod.
Volgens mij ben jij geen fan van Leo Driessen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:39 schreef GGMM het volgende:
4 minuten komt erbij
Oh 5 minuten
Leo, stop gewoon.
IK SCHREEUW HELEMAAL NIETquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM schreeuwt om een penalty
Hier denkt Leo Driessen toch heel anders over.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:40 schreef GGMM het volgende:
Penalty Ajax onthouden
Even de vaatwasser uitruimen.
Doe niet zo overdreven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn ajax vrienden @:GGMM @:Maxi-mus @:Tarado @:AFCNiels met de overwinning feliciteren.
Ik gun Dickie een mooie overwinning.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu kijken naar het ADO van Dick Advocaat.
Vind je het erg dat ik wat anders ga doen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu kijken naar het ADO van Dick Advocaat.
Wie gaat dit topic dan modden?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik wat anders ga doen?
Niet per se erg. Wel jammerquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan passie.quote:
Als je iets niet kan zeggen over mod Coco is dat hij geen passie heeft.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je iets niet kan zeggen over mod Coco is dat hij geen passie heeft.
Een andere mod in VBL heeft dit mankement wel!
Ja!quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal hij nu wel op uitloggen klikken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja!
@:onlogisch uitkijken, er wordt geprobeerd om je aan het werk te zetten!
quote:
Ik kijk nog.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen is echt wat anders gaan doen.
Jammer.
Het Dickie-effect.quote:
Loting in het Bingoal Stadion Studio Jan Jood op zaterdagavond.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daarna pakte hij een taxi naar de Bonairestraat. Hij wist dat daar een meisje alleen woonde. Gewapend met een aardappelschilmesje drong hij haar huis binnen.
Dit is geil. @:Wereldgozer
Wat vreemdquote:
Ik dacht dat hands altijd rood was als het schot er anders in was gegaan.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat hands altijd rood was als het schot er anders in was gegaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dat het onbewust was geloof ik ook wel verder
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geelquote:Opvallend is dat de KNVB op de website meldt dat 'naar het oordeel van de tuchtcommissie er geen sprake is geweest van strafbaar hands'. Dan was de strafschop van Feyenoord dus ook niet terecht.
Daar snap ik niets van nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geel
Dat is heel raar jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Deze tweet uit het artikel lijkt me wel bullshit toch? Het was sowieso minstens een penalty en geel
Het staat ook zo op de officiële site van de KNVBquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Niks daarvan doe dan Utrecht thuis tegen Ajax, dan heb je nog spanningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SC Heerenveen - De Graafschap
PSV - Spakenburg
ADO Den Haag - Feyenoord
Ajax - FC Utrecht
Er hoeft niet meer geloot te worden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat ook zo op de officiële site van de KNVB
Dan snap ik er niks meer van
De KNVB schiet dus weer eens tekort in de communicatiequote:
Het was toch ontnemen van een scoringskans? Dus terecht rood en penalty.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB schiet dus weer eens tekort in de communicatie
Verrassend
Niet eens een scoringskans maar gewoon een goal, keeper lag al in de andere hoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was toch ontnemen van een scoringskans? Dus terecht rood en penalty.
Ik denk dat dat altijd al zo was maar dat dat nu extra opvalt omdat we gewend zijn geraakt aan de VARquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
Wat me verder opvalt is dat die scheidsen eigenlijk niet meer zonder var kunnen, zijn toch wel enorm veel dingen die ze niet zien of laten gaan.
https://www.knvb.nl/downl(...)--versie-1-juli-2022quote:Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft
Een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden indien hij één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
• de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door door middel van een overtreding
m.b.t. hands (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
Al met al; wat een stom gelul, het hangt af van het woordje strafbaar. Dat acht men niet bewezen begrijp ik, maar, wederom KNVB zelf:quote:Het ontnemen van een doelpunt of een duidelijke scoringskans
Als een speler de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontneemt door strafbaar hands te maken, dan wordt de speler van het speelveld verwijderd, ongeacht de plaats van de overtreding (dit geldt niet als dit gebeurt door de doelverdediger in het eigen strafschopgebied).
Spakenburg naar de finale!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn droomscenario:
Feyenoord* - PSV
Utrecht* - Ajax
Heerenveen - ADO*
Graafschap* - Spakenburg
Utrecht* - Feyenoord
Graafschap* - ADO
Utrecht - Graafschap*
Maar dat zal het vast niet worden.
Zal het zelfde Europese effect hebben inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|