@Heubachquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Heubach heeft ook wel wat bitterballen naar binnen gegooid na zijn carriere
Dit is wel de grootste test tot nu toe, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:25 schreef Adames het volgende:
Ik gun Heitinga opnieuw een succes vanavond
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het verstandig om op Ajax in te zetten?
Al je spaargeld, dit gaat Twente onmogelijk winnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
All-inquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leo heeft een lichte voorkeur voor een bepaalde club.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan Leo Driessen deze wedstrijd weer krijgen.
Het is toch godvergeten onbegrijpelijk
Leo mag een KIA krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Leo heeft een lichte voorkeur voor een bepaalde club.
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
Dit is gepost onder de minuut stilte, respectloosquote:
Zij is al heel lang voor Ajax heequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gevraagd voor wie @:Jojoortje juicht. Tot op heden geen reactie
Tiktak is nog niet afgelopen hé. Dat alleenstaande moedertje moet zometeeen eerst der kroost op bed gooien.quote:
Krijg lekker de tyfus Paulquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Dit is gepost onder de minuut stilte, respectloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |