Dan mist hij de trein met liefde.quote:
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ook nog voorlopig, ouderschapsverlofgenot
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Meisje zeker?
Van harte maat!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazeker
Ze is al 9 maanden, maar bedankt
Die behandelaar had er ook niet echt kijk op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ARof5Dceh6-20INF344E
Henkgod.
quote:Hij kreeg drie jaar celstraf en daarna begon de tbs-behandeling. Die duurt nu al 36 jaar.
De laatste jaren ging het best goed. Een behandelaar noemde hem zelfs een 'succesnummer'.
Maar de 70-jarige Henk uit Breda kon zijn handen niet thuis houden: na wat biertjes betastte hij de buurvrouw. Zijn geplande vrijlating werd daardoor onmogelijk. De rechtbank zette er een dikke streep door.
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.quote:
Wanneer was de laatste keer dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een wedstrijd met 5 rode kaarten lijkt me ook wel weer eens leuk.
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dan?
Waarvoor moeten we wel bij jou zijn Nelis?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor dit soort gegevens moet je absoluut niet bij mij zijn.
Ik dacht eigenlijk dat hij officieel voor Telstar was.quote:
Onzin, veel meer kan ik zo snel niet bedenken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarvoor moeten we wel bij jou zijn Nelis?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Jazeker
Ze is al 9 maanden, maar bedankt
Klap in het gezicht van Kökcü.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:26 schreef Caland het volgende:
Die Kudus was wel de enige in de Kuip waar de klasse zo nu en dan vanaf droop
Ter info
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die behandelaar had er ook niet echt kijk op.
[..]
Beetje flauw van die buurvrouw.quote:Het gebeurde tijdens oud en nieuw. Samen met de buurvrouw zat hij gezellig op de bank, drankje er bij. Terwijl Henk had beloofd om nooit meer te drinken. Hij steekt vier vingers op naar de rechters: "Vier pilsjes. En ik heb haar een bord friet gegeven. Ze was aan het vertellen over dat ze verkracht is vroeger. Ik gaf haar een klopje op haar dijbeen."
Dat was ongewenst en dus aanranding. Een paar uur voor de rechtszaak heeft de buurvrouw aangifte gedaan zegt de rechtbankvoorzitter. "Nou lekker dan", zegt Henk. Maar hij snapt zelf ook wel dat het niet kon. "Verschrikkelijk dom, ik voel m'n eigen zo klein", zegt Henk dinsdag in de rechtbank van Breda.
Op een paar spelers na ook niet zo’n bijzonder elftal eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:26 schreef Caland het volgende:
Die Kudus was wel de enige in de Kuip waar de klasse zo nu en dan vanaf droop
Ter info
Is Heitinga ooit analist geweest?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Hoe denkt Analist Heitinga trouwens dat dit middenveld gaat werken in wedstrijden waar je zelf niet constant aan de bal bent?
Weet hij zelf waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Heitinga ooit analist geweest?
Ja een blauwe maandag maar dat was zo lachwekkend dat ze er snel mee ophielden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Heitinga ooit analist geweest?
Waar in Nederland is dat anders?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Op een paar spelers na ook niet zo’n bijzonder elftal eigenlijk.
Nergens.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar in Nederland is dat anders?
@3rr0rquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:35 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is matig. Twente speelt een beetje alsof het bang is voor Ajax terwijl dat helemaal niet hoeft.
Leuke pot wel.
Klopt, maar Salah-Eddine niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Salah Edin, is dat niet een rapper?
Dan doen die anderen het dus fout.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef Zorro het volgende:
Makkelie
Typisch weer. Hij heeft gelijk maar NIEMAND fluit dan ooit.
Waaronder hijzelf anders altijd. Dat maakt het hypocriet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dan doen die anderen het dus fout.
Potten expert.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de beste man en waarom tag je hem? Verklaar je nader, Coco.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:35 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is matig. Twente speelt een beetje alsof het bang is voor Ajax terwijl dat helemaal niet hoeft.
Leuke pot wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |