ohquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tiktak is nog niet afgelopen hé. Dat alleenstaande moedertje moet zometeeen eerst der kroost op bed gooien.
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens user Caland veel plezier op zijn date.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo mag een KIA krijgen.
Die mag ook uit de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gevraagd voor wie @:Jojoortje juicht. Tot op heden geen reactie
Dat mag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt de wedstrijd hier besproken?
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt de wedstrijd hier besproken?
Of het wordt gewoon heel laat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja geen idee
dan is het of heel kort of het wordt logeren
ja dat wordt nog leuk de komende jarenquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Rijden de treinen nog wel na afloop
Ik heb gewoon weekend nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja geen idee
dan is het of heel kort of het wordt logeren
Meestal minderquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah ja. En dan toch elke dag 8u werken genot
Galant dat hij haar niet laat zitten. Precies het stukje mannelijkheid dat ik van @Caland gewend ben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.
@:Pisces29
Zo dan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @Caland een streepje voor op @Skedquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Galant dat hij haar niet laat zitten. Precies het stukje mannelijkheid dat ik van @:Caland gewend ben.
Ik reken op FC Twente.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:04 schreef RICK262 het volgende:
Vanavond de eerste echte beproeving voor Heitinga als trainer.
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idem. We zijn morgen uiteraard erg benieuwd naar de details.
@:Pisces29
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.
Ik zie het niet als een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @:Caland een streepje voor op @:Sked
Hij is nu niet in het Oostblok dus dat is vast geen zorg.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of zijn airpods er nog zijn.
* behalve bij Feyenoord, dan post @onlogisch hier alleen als Feyenoord op een veilige voorsprong staat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We keuvelen hier wat net na etenstijd makker. De wedstrijd is bijzaak.
Ik ben heel benieuwd of de date van @Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt haast een beetje jaloers. Volgens mij heeft @:Caland een streepje voor op @:Sked
Ken je matsu matsu nog?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Nee, kijk dat soort series niet.quote:
Misschien hebben ze tegen haar gezegd dat ze uit moet kijken naar Matsoe Matsoe uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de date van @:Caland al een foto van hem heeft gezien. Daar ben ik dan wel een beetje jaloers op.
Godverdomme klootzak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |