Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie is de beste man en waarom tag je hem? Verklaar je nader, Coco.
Zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb notabene je UI voor je gefixt ouwe.
Die is goed, ik was hem helemaal vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/analistheitinga?s=21&t=C3qt5iaHaQVQLclPbtZM2Q
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moet zijn eigen smaak weer reflecteren op de rest van Nederland.
Wat een ongekende zelfingenomen lul is het toch ook
Gast, excuus. Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Leo schrijft liedjes van Marco Borsato.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo, wil je met hem daten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:11 schreef Moody het volgende:
Vraagje. Komt Leo Driessen uit Amsterdam ofzo?
Net als die keer dat hij een zelfgemaakt plaatje voor de OP had gemaakt en dat werd afgewezen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:09 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r steekt zijn nek uit om een mooie UI te fixen en wordt vervolgens als oud vuil behandeld.
wat is daar mis mee als hij dat graag wilquote:
Ajacied hier een grondige hekel aan Leo als commentator.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beste verslaggever van Nederland. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je duidelijk geen Ajacied.
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:19 schreef Scorpie het volgende:
De volledig terechte voorsprong voor Ajax is daar.
Dit laat ik aan user Caland zelf overquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Ze hebben gewoon een ontzettend matige spits.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente choked echt alles weg he de laatste weken.
Wordt er al geneukt of krijgen we eerst verlenging? @Calandquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:18 schreef Coco het volgende:
We kunnen ons richten op de date van @:Caland
Leuke analyse moet je vaker doenquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
Misschien is het wel opzet, dan kan hij vaker laten zien hoe goed hij ballen tegen kan houden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is een prima keeper maar levert ook echt heel veel ballen in he, met die waardeloze uittrappen.
RIP aan de nabestaandequote:Op donderdag 9 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
Jojoortje is al 3 maanden niet op fok geweest
Ik zou dit een constatering noemen eigenlijk.quote:
Erg boze meneer gespot.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef Fretwork het volgende:
Hopen dat Ajax zich verslikt in dit laffe spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |