Ja, die had hij toen ook al genomineerd toen Jason erop kwam. Omdat hij hem niet te vertrouwen vindt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:18 schreef ben34567 het volgende:
Ali maakt zijn ronde en zegt al wie hij zeker niet gaat nomineren (Ias; Jason en Bart). Tegen Mich zei hij niets dus denk Mich er misschien op
Ali is geen fan van MA die bom die hij heft gegooid zal hem bijblijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:18 schreef ben34567 het volgende:
Ali maakt zijn ronde en zegt al wie hij zeker niet gaat nomineren (Ias; Jason en Bart). Tegen Mich zei hij niets dus denk Mich er misschien op
MA heeft toch vrijstelling gekocht net als Chayron, of heb ik weer wat gemist?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali is geen fan van MA die bom die hij heft gegooid zal hem bijblijven
Blijkbaar niet (aflevering).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
MA heeft toch vrijstelling gekocht net als Chayron, of heb ik weer wat gemist?
Hopelijk stopt hij met zijn rondje, misschien komt er nog wel een PON uit de ? doosquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:22 schreef Lux069 het volgende:
Dit gaat Ali nooit lang geheim houden. Ben benieuwd, popcorn erbij.
Nee dat klopt niet, hij een boodschap van thuis gekochtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
MA heeft toch vrijstelling gekocht net als Chayron, of heb ik weer wat gemist?
En een fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, hij een boodschap van thuis gekocht
Ja dat kwam door chiara die zei dat MA hetzelfde had gedaan als chayron, wat dus niet kloptequote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En een foto
Er was wel misverstand over dat MA pon had
niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:26 schreef Stargazing het volgende:
Als Chiara eruit ligt, dan denk ik wel dat we veel leukere beelden gaan krijgen van Jolien en Charlotte samen.
Die twee hebben altijd plezier als Chichi er eens niet bij is.
Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt sowieso wie al zeker veilig is dus aan dit tempo gaan we het binnen 10 minuten wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:28 schreef 36Chambers het volgende:
Ali weet het nog niet. Hij moet nog een parcours afleggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.
Trouwens, in de youtube show van Liese / Naomi met Danny wel leuke info over Ali.
Blijkbaar meest 'neppe' persoon in het huis.Iedereen heeft zijn eigen favos in het huis en hij laat me elke dag lachen dus ja hij mag van mij winnen Dat betekent niet dat ik andere mensen die een favo hebben niet respecteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet over de kijkers maar over de bewonersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:32 schreef Lillfex het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen favos in het huis en hij laat me elke dag lachen dus ja hij mag van mij winnen Dat betekent niet dat ik andere mensen die een favo hebben niet respecteer
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.
Trouwens, in de youtube show van Liese / Naomi met Danny wel leuke info over Ali.
Blijkbaar meest 'neppe' persoon in het huis.Als danny het zegt is het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:35 schreef ben34567 het volgende:
Ja shit Ali gaat dus Jolien en Chiara nomineren
nee hij zegt juist tegen Bart : de nominatie van Danny heeft mijn ogen geopend. Dus hij doelt op Chiara en Jolien want Charlotte ging hij niet nominerenquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:20 schreef ben34567 het volgende:
Gisteren in bed : Chiara wou Ali niet nomineren maar Jolien wel. Jolien dus in danger zone. Zou Chiara Jolien backstabben door dit aan Ali door te geven ?
Eerst maar eens afwachten, ik ben bang voor 2e PONquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef ben34567 het volgende:
Indien Rob; Chiara en Jolien op nominatielijst : stemmen zullen verdeeld worden tussen Jolien en Chiara en zo wordt Rob toch nog als eerste gered; en exit Chiara
de 3 zijn niet fix nog?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mario, neem even diep adem, pilletje erin en door. Het is nog geen nominatiedag
Zou wel mooi zijn een 2e PONquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee nog niet, misschien nog een 2e PON?, we weten het niet dus afwachten
don't push itquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
hahahaha nog ene reep
dan nomi ik joun
das goed.
maar dan ga ik u wel later pakken in lommel
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Lux069 het volgende:
Die heroïsche worp van Ali, nou ik ben benieuwd.
Hoevaak gaat hij dit nog vertellen.
"Toen ik hem wierp, keek ik, en WIST ik dat het goed was."
Dacht ook al lekker man, dit vertellenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
Rob die even meldt dat zijn jongste dochter geregeld verstopping heeft en dan een klysma moet![]()
En bedankt pa!![]()
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
Rob die even meldt dat zijn jongste dochter geregeld verstopping heeft en dan een klysma moet![]()
En bedankt pa!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣
Je zou je toch met terugwerkende kracht opgeven ter adoptie??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣
Denk morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Wanneer moet Ali nomineren?
Want heel de tijd het erover hebben en dat gehang rond hem ook door ias daar word je toch gek van
staan er nog 300 in mijn bibliotheek bij gyazoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Fikkert2 het volgende:
iemand cap van zure gezichten sjakelien en jolien?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Fikkert2 het volgende:
Echt bedankt paps... leuk beeld dat je me nu geeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
En bedankt pa!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Fikkert2 het volgende:
Jolien wint van Rob en Chiara in pollsquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja jolien je houdbaarheidsdatum komt in zicht
Kwam net tot dezelfde conclusies.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
no biggie toch maar eens gekeken, danny quote wat bewoners over ali maar is zelf ook geen fan van ali.
geeft min of meer sjairon de schuld van het wegspelen mimi![]()
arrogant mannetje had zichzelf in de top 3 zien komen daar![]()
![]()
![]()
aflevering aan het terug kijken tadaa toch echt hondenhaar in haar glaasje![]()
![]()
koekwaus
sociaal en tactisch wordt hij met de minuut slechterquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:17 schreef TheLuckyman het volgende:
Chayron wilde toch niks meer zeggen over het spel?
Hij is echt goud vanavond🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:19 schreef suzi1 het volgende:
maar echt hoor. zit in tuinhuisje met me koptellie op en stik nog zowat in mn peuk doordat ik zo moet lachen om ias
no biggiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
no biggie toch maar eens gekeken, danny quote wat bewoners over ali maar is zelf ook geen fan van ali.
![]()
![]()
![]()
koekwaus
De arogantie droop er vanaf inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
koekwaus
Vond hem erg gemaakt en hij leek ook gewoon echt jaloers op Jason zn populariteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
De arogantie droop er vanaf inderdaad.
En enige o gemakkelijkheid bij beide dames was ook vrij duidelijk
Vooral hints wie niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:26 schreef Krambo het volgende:
Heeft Ali al wat hints gegeven over wie hij gaat nomineren?
Ik gok sowieso Jolien?
Het zal tussen Mich; Chiara; Jolien en Jacq gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:26 schreef Krambo het volgende:
Heeft Ali al wat hints gegeven over wie hij gaat nomineren?
Ik gok sowieso Jolien?
Blijven er niet veel meer overquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:27 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Vooral hints wie niet.
Ias, Charlotte, Jason, Bart lijken safe.
dat voel je op dat hele waterhoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien even voelen aan de neus van Charlotte
Als je goed voelt dan voel je water
Nooit geweten trouwens dat een neuscorrectie dit soort problemen met zich mee brengt
ja , was een apart sfeertje..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
De arogantie droop er vanaf inderdaad.
En enige o gemakkelijkheid bij beide dames was ook vrij duidelijk
Paar keer gezien wel.quote:
Ik heb moeten werken van 10 tot 6quote:
water in haar neus?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien even voelen aan de neus van Charlotte
Als je goed voelt dan voel je water
Nooit geweten trouwens dat een neuscorrectie dit soort problemen met zich mee brengt
Doe me een lolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:36 schreef suzi1 het volgende:
ireth heeft volgens mij soms late dienst
slaap lekker x
Blijkbaar nog steeds van de neuscorrectie vandaar de tape op de neusquote:
dit deden mijn broertje en ik vroeger ook en dat werkte echt!!!! lindsey is ook helemaal verrast dat het werktquote:
Ga zo kijken, zit nog ff aan de telefoon🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
op blauw weer de avondroddelpraat chiara weeeer over charlotte.. zit haar toch echt hoog he
en over ali
bart zegt alleen ja ja
jaq tegen bart , je hebt niks te vrezen.
Tja, ze gaan dingen leren die ze nog nooit op hun mobieltje hebben gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat deden wij toen we een jaar of 8 waren.
Die zal als eerste gesaved worden door de boomersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:43 schreef Hoylei het volgende:
Zitten ze Rob weer positief in beeld te brengen in die aflevering...
Die gaat er nog inblijven
Jacq en Iasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
weer over de vlokken.. ias mag op haar bed om over de vlokken te praten.. jaq zegt hem dat ze denkt dat hij geen sorry kan zeggen.. ias zegt dat hij dacht dat het van ali was en zegt sorry
jaq voelde zich belachelijk gemaakt, ias zegt er zat verder niemand
ias zegt ; je reageerde te fel , te stom om zeiver te maken over paar vlokken
jaw zegt ik kan niet tegen lieven daar houd ik niet van
en dat zegt jaq die lag te nep huilen in de woonkamer.. als grapje..pff
[ afbeelding ]
Als die het huis uitgeknikkerd word kan ze een mooi bundel-boekje uitbrengen met die vercrackte quotesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Cha: "aging always happens you know..it's bullshit"
Doei Ali doet ze wel vakerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
jaq tegen ali: ik mag je graag he maar ik ga je niet extra in de kont kruipen he en dan heksenlach
chichi: niet meer zo vuil kijken he..
ali weer: dat was de zon
proberen heus geen bruine arm te halen.. hoor chichi zeggen nog : doei ali
doet ze anders ook niet. hypocriet
zei hij in het begin al over zichzelfquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we FEBO vragen morgen wat seconden lijm in de kwark van Ias te doen?
Wat een rust zal dat geven.
Wat is die gozer druk
Chiara gok ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
waarover zijn Charlotte en Rapunzel bezig?
ets wat chi gezegd heeft maar geen idee wat... iemand?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
chiara heeft iets gezegd, en char zegt dat ze chiara nu door heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Charlotte heeft het dus weeral door, da's ook nog maar de 45ste keerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
chiara heeft iets gezegd, en char zegt dat ze chiara nu door heeft
Ja maar wat heeft ze gezegt.Jo is gekwetstquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
chiara heeft iets gezegd, en char zegt dat ze chiara nu door heeft
oeh, klinkt goedquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:07 schreef suzi1 het volgende:
sharon zweert iets op zn kinderen
jol zegt dat t de schuld is van chi dat danny weg is
5 poll van vanmiddag rinardo in BB / [BB '23 COS #185] Zemelen in de zetelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt een van de enige fans bent van Chiara.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien twijfelt of Chiara oprecht is
de 65+ kamer ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:09 schreef engine het volgende:
Het gepraat op de andere slaapkamer is gezelliger
Dat halen mimi en jason bij elkaar niet eens.quote:
wie is zij?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zielig dit voor jolientje
opa en witch halen het gemiddelde aardig omhoogquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat halen mimi en jason bij elkaar niet eens.
Dat ze dom is geweest?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Puzzelstukjes vallen ik elkaar voor haar
Die 65+ lijkt maar nog niet isquote:
ze heeft hier toch meer fans dan ik dacht dan. Maar Jason veruit op kop en terechtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
5 poll van vanmiddag rinardo in BB / [BB '23 COS #185] Zemelen in de zetel
veel valentijnskaartjes sturen danquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:13 schreef suzi1 het volgende:
nou ze komt shok denk niet te boven hoor odie
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat Ali best nog wel eens voor een bom zou kunnen zorgen. Iedereen denkt daar dat hij dom is maar Ali heeft het allemaal wel beter door dan ze beseffen lijkt me
Jason niet? Die was toch niet te vertrouwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:24 schreef suzi1 het volgende:
chi
bart
jak
mi
dat is volgorde hoe sharon ze eruit wil
Hij vertrout niemand meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jason niet? Die was toch niet te vertrouwen?
ali denkt met zijn l*l bij chichiquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali gelooft ook in Chiara denkt Charlotte
Dit lult ze morgen gewoon weer doorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:27 schreef suzi1 het volgende:
hahaa en jol zei toch zo vaak dat ze mensen doorziet en wat al niet meer
Over opmerkingen van jacq over oa de vlokkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:30 schreef engine het volgende:
Ik luister maar toch geen idee waar Ias over bezig is.
Ik zou het ook niet leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:32 schreef odie22 het volgende:
ali vindt het niks die pon, door hem moet er iemand weg het weekend en dat vindt hij niet leuk
Ik ook niet....quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:32 schreef Hoylei het volgende:
Ali vindt dit echt niet leuk volgens mij
"stay out of the kitchen ....... "quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden
Hij doet niks verkeerdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:32 schreef suzi1 het volgende:
maar we vergeten ons eigen gedrag maar even, of wah sharon
Ja, dat is zeker 1 van de betere dingen die ze nu hebben. Maakt elke week nomineren weer een verrassing.quote:
Dat vergeten ze helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
pfffffff wat zit iedereen toch met danny dit , danny dat , hij is er door de kijkers uitgestemt hoor, wij motten hem niet ( op 1 cosser na dan )
Hij is de Messias hè, ik zeg je eerlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
pfffffff wat zit iedereen toch met danny dit , danny dat , hij is er door de kijkers uitgestemt hoor, wij motten hem niet ( op 1 cosser na dan )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |