no biggiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
no biggie toch maar eens gekeken, danny quote wat bewoners over ali maar is zelf ook geen fan van ali.
geeft min of meer sjairon de schuld van het wegspelen mimi![]()
arrogant mannetje had zichzelf in de top 3 zien komen daar![]()
![]()
![]()
aflevering aan het terug kijken tadaa toch echt hondenhaar in haar glaasje![]()
![]()
koekwaus
De arogantie droop er vanaf inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
no biggie toch maar eens gekeken, danny quote wat bewoners over ali maar is zelf ook geen fan van ali.
geeft min of meer sjairon de schuld van het wegspelen mimi![]()
arrogant mannetje had zichzelf in de top 3 zien komen daar![]()
![]()
![]()
aflevering aan het terug kijken tadaa toch echt hondenhaar in haar glaasje![]()
![]()
koekwaus
Vond hem erg gemaakt en hij leek ook gewoon echt jaloers op Jason zn populariteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
De arogantie droop er vanaf inderdaad.
En enige o gemakkelijkheid bij beide dames was ook vrij duidelijk
Vooral hints wie niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:26 schreef Krambo het volgende:
Heeft Ali al wat hints gegeven over wie hij gaat nomineren?
Ik gok sowieso Jolien?
Het zal tussen Mich; Chiara; Jolien en Jacq gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:26 schreef Krambo het volgende:
Heeft Ali al wat hints gegeven over wie hij gaat nomineren?
Ik gok sowieso Jolien?
Blijven er niet veel meer overquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:27 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Vooral hints wie niet.
Ias, Charlotte, Jason, Bart lijken safe.
dat voel je op dat hele waterhoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien even voelen aan de neus van Charlotte
Als je goed voelt dan voel je water
Nooit geweten trouwens dat een neuscorrectie dit soort problemen met zich mee brengt
ja , was een apart sfeertje..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
De arogantie droop er vanaf inderdaad.
En enige o gemakkelijkheid bij beide dames was ook vrij duidelijk
Paar keer gezien wel.quote:
Ik heb moeten werken van 10 tot 6quote:
water in haar neus?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien even voelen aan de neus van Charlotte
Als je goed voelt dan voel je water
Nooit geweten trouwens dat een neuscorrectie dit soort problemen met zich mee brengt
Doe me een lolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:36 schreef suzi1 het volgende:
ireth heeft volgens mij soms late dienst
slaap lekker x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |