de 3 zijn niet fix nog?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mario, neem even diep adem, pilletje erin en door. Het is nog geen nominatiedag
Zou wel mooi zijn een 2e PONquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee nog niet, misschien nog een 2e PON?, we weten het niet dus afwachten
don't push itquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
hahahaha nog ene reep
dan nomi ik joun
das goed.
maar dan ga ik u wel later pakken in lommel
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Lux069 het volgende:
Die heroïsche worp van Ali, nou ik ben benieuwd.
Hoevaak gaat hij dit nog vertellen.
"Toen ik hem wierp, keek ik, en WIST ik dat het goed was."
Dacht ook al lekker man, dit vertellenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
Rob die even meldt dat zijn jongste dochter geregeld verstopping heeft en dan een klysma moet![]()
En bedankt pa!![]()
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
Rob die even meldt dat zijn jongste dochter geregeld verstopping heeft en dan een klysma moet![]()
En bedankt pa!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣
Je zou je toch met terugwerkende kracht opgeven ter adoptie??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen bij de koffie automaat op werk. "Zeg jouw vader deed toch mee met dat programma?" 🤣
Denk morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Wanneer moet Ali nomineren?
Want heel de tijd het erover hebben en dat gehang rond hem ook door ias daar word je toch gek van
staan er nog 300 in mijn bibliotheek bij gyazoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Fikkert2 het volgende:
iemand cap van zure gezichten sjakelien en jolien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |