Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt sowieso wie al zeker veilig is dus aan dit tempo gaan we het binnen 10 minuten wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:28 schreef 36Chambers het volgende:
Ali weet het nog niet. Hij moet nog een parcours afleggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.
Trouwens, in de youtube show van Liese / Naomi met Danny wel leuke info over Ali.
Blijkbaar meest 'neppe' persoon in het huis.Iedereen heeft zijn eigen favos in het huis en hij laat me elke dag lachen dus ja hij mag van mij winnen Dat betekent niet dat ik andere mensen die een favo hebben niet respecteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet over de kijkers maar over de bewonersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:32 schreef Lillfex het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen favos in het huis en hij laat me elke dag lachen dus ja hij mag van mij winnen Dat betekent niet dat ik andere mensen die een favo hebben niet respecteer
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is al wel vanaf dag 1, die is geen kontekruiper. Maar denk dat iedereen ineens flink fan van Ali word nu.
Trouwens, in de youtube show van Liese / Naomi met Danny wel leuke info over Ali.
Blijkbaar meest 'neppe' persoon in het huis.Als danny het zegt is het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:35 schreef ben34567 het volgende:
Ja shit Ali gaat dus Jolien en Chiara nomineren
nee hij zegt juist tegen Bart : de nominatie van Danny heeft mijn ogen geopend. Dus hij doelt op Chiara en Jolien want Charlotte ging hij niet nominerenquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:20 schreef ben34567 het volgende:
Gisteren in bed : Chiara wou Ali niet nomineren maar Jolien wel. Jolien dus in danger zone. Zou Chiara Jolien backstabben door dit aan Ali door te geven ?
Eerst maar eens afwachten, ik ben bang voor 2e PONquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef ben34567 het volgende:
Indien Rob; Chiara en Jolien op nominatielijst : stemmen zullen verdeeld worden tussen Jolien en Chiara en zo wordt Rob toch nog als eerste gered; en exit Chiara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |