dit deden mijn broertje en ik vroeger ook en dat werkte echt!!!! lindsey is ook helemaal verrast dat het werktquote:
Ga zo kijken, zit nog ff aan de telefoon🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
op blauw weer de avondroddelpraat chiara weeeer over charlotte.. zit haar toch echt hoog he
en over ali
bart zegt alleen ja ja
jaq tegen bart , je hebt niks te vrezen.
Tja, ze gaan dingen leren die ze nog nooit op hun mobieltje hebben gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat deden wij toen we een jaar of 8 waren.
Die zal als eerste gesaved worden door de boomersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:43 schreef Hoylei het volgende:
Zitten ze Rob weer positief in beeld te brengen in die aflevering...
Die gaat er nog inblijven
Jacq en Iasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
weer over de vlokken.. ias mag op haar bed om over de vlokken te praten.. jaq zegt hem dat ze denkt dat hij geen sorry kan zeggen.. ias zegt dat hij dacht dat het van ali was en zegt sorry
jaq voelde zich belachelijk gemaakt, ias zegt er zat verder niemand
ias zegt ; je reageerde te fel , te stom om zeiver te maken over paar vlokken
jaw zegt ik kan niet tegen lieven daar houd ik niet van
en dat zegt jaq die lag te nep huilen in de woonkamer.. als grapje..pff
[ afbeelding ]
Als die het huis uitgeknikkerd word kan ze een mooi bundel-boekje uitbrengen met die vercrackte quotesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Cha: "aging always happens you know..it's bullshit"
Doei Ali doet ze wel vakerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
jaq tegen ali: ik mag je graag he maar ik ga je niet extra in de kont kruipen he en dan heksenlach
chichi: niet meer zo vuil kijken he..
ali weer: dat was de zon
proberen heus geen bruine arm te halen.. hoor chichi zeggen nog : doei ali
doet ze anders ook niet. hypocriet
zei hij in het begin al over zichzelfquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we FEBO vragen morgen wat seconden lijm in de kwark van Ias te doen?
Wat een rust zal dat geven.
Wat is die gozer druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |