Hoeft niet te winnen, maar is wel heerlijk om erbij te hebbenquote:
Ja leuk, catchyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoeft niet te winnen, maar is wel heerlijk om erbij te hebben
Alloraquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met deze hele voorronde
Strani is hem nu aan het bestellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent dan vast erg blij met dat jurkje?
Ja hoewel die rare hangsels aan de zijkant er ook wel afmogen hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent dan vast erg blij met dat jurkje?
Mooi hè.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan alleen maar naar die sjarretels kijken.
Denk dat ze ook wil dat we naar dat gebied kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan alleen maar naar die sjarretels kijken.
Super.quote:
Slaap ze!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef Sableheart het volgende:
Ik lees de uitslag morgen, heb mijn slaap nodig. Goede nacht, allemaal!
Jaa dat viel me ook al op bij alle drie de presentatoren. Ze praten nogal lastig en de tanden zien er net iets te perfect uit (nep)quote:
Fijne nacht Sable! Ik hoop dat je morgen blij verrast wordt met de winnaarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef Sableheart het volgende:
Ik ook. Adiosquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef Sableheart het volgende:
Was gezellig!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef Sableheart het volgende:
Vanaf dinsdag een aantal dagen geen slaap !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was gezellig!
Hopelijk tot bij Sanremo
Blanca Paloma wat betreft de échte kanshebbers. Persoonlijk geloof ik dat Karmento en Vicco wel een beetje mijn favorieten zijn, en misschien ook Alice Wonder.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:15 schreef Em31 het volgende:
@:Strani @:Chufi wie hopen jullie dat wint, als kenners.
Het maakt mij niet heel veel uit. Blanca Paloma is niet echt mijn smaak, maar zou toch wel willen zien hoe ze het in Liverpool gaat doen. Is toch even wat andersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blanca Paloma wat betreft de échte kanshebbers. Persoonlijk geloof ik dat Karmento en Vicco wel een beetje mijn favorieten zijn, en misschien ook Alice Wonder.
En jij?
Ik zie dat het Spaans leren z'n vruchten afwerptquote:
Dat kan ik er ook wel aan waarderenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit. Blanca Paloma is niet echt mijn smaak, maar zou toch wel willen zien hoe ze het in Liverpool gaat doen. Is toch even wat anders
Juist. Maar goed ze is wel één van Spanje's belangrijkste zangeressen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Is dat die presentatrice waar strani zo fan van is?
Dat was die links.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Is dat die presentatrice waar strani zo fan van is?
Was het maar bij zingen gebleven, he?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist. Maar goed ze is wel één van Spanje's belangrijkste zangeressen.
Hockeyen kan ze ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het maar bij zingen gebleven, he?
Uitgebracht in 2000. Gaat nét niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk liedje wel! Kunnen ze dit niet insturen?
Blanca Palomaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Megara
Blanca Paloma
Agoney
Fusa Nocta
Vicco
Alice Wonder
Jose Otero
Karmento
Strani had het net over een koopinflatie. Dat zal er wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heeft die ene presentatrice panty's om handen gedaan?
Tja, waarom doen vrouwen de dingen die ze doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heeft die ene presentatrice panty's om handen gedaan?
Tsja, hebben WIJ weleens iemand van de Waddeneilanden naar het ESF gestuurd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een kleine ode aan Castilla-La Mancha. Karmento zei eerder trouwens dat nog nooit iemand uit die regio deel heeft genomen aan Eurovisie
Was het deze ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een kleine ode aan Castilla-La Mancha. Karmento zei eerder trouwens dat nog nooit iemand uit die regio deel heeft genomen aan Eurovisie
Esther Hart komt er wel eens. Dat komt het dichts in de buurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, hebben WIJ weleens iemand van de Waddeneilanden naar het ESF gestuurd?
Weet ik niet! Hebben we dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk het wel want ik ving wel tierra de don Quijote opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het deze ?
http://espagnejumelage.sa(...)-mancha-manchega.pdf
Ik google ff snel jota en la Manchaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel want ik ving wel tierra de don Quijote op
Oh, jij hebt die podcast ook geluisterd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Esther Hart komt er wel eens. Dat komt het dichts in de buurt.
Ja maar jij en ik weten alletwee dat je het je nu tóch afvraagt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Het was een retorische vraag eigenlijk)
Tijd dat we @Cyan9 naar het songfestival sturen dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien komt één van De Spelbrekers wel van Terschelling. Je weet het niet hèquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik weten alletwee dat je het je nu tóch afvraagt.
Als zingende gans of eend?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd dat we @:Cyan9 naar het songfestival sturen dan!
Goed hé.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:32 schreef Strani het volgende:
Ik leer nu wel dat Vlieland een festival heeft met de koddige naam 'J'aime la Vlie'.
Ja, daar is volgens mij nog nooit iemand van hier bij geweest?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:32 schreef Strani het volgende:
Ik leer nu wel dat Vlieland een festival heeft met de koddige naam 'J'aime la Vlie'.
En zoveel mensen uit Drente hebben WIJ ook nog niet gehad,. @Cyan9 je weet wat je kan doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Eurovisie-ding in Nederland waar nog niemand van ons bij is geweest!?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar is volgens mij nog nooit iemand van hier bij geweest?
Nee, maar moet toch af en toe m'n trots claimen, gebeurt niet al te vaak, integendeelquote:
Ja, die mods hier worden slapend rijk. Veldwerk doen, ho maarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Eurovisie-ding in Nederland waar nog niemand van ons bij is geweest!?
Woon je op Vlieland?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, maar moet toch af en toe m'n trots claimen, gebeurt niet al te vaak, integendeel
Wil ik weten hoe je aan dat gevoel komt?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Blanca Paloma gaat winnen trouwens. Dat voel ik heel sterk.
Voor dit jaar staat Niamh Kavanagh op de planning. Spannender kan ik het niet makenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar is volgens mij nog nooit iemand van hier bij geweest?
Nee dat wil je niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe je aan dat gevoel komt?
Hij heeft even de televote gehacktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe je aan dat gevoel komt?
Nee, als in de een Fries een keer iets geniaals heeft gedaanquote:
Vraag hoe het met haar honden is, als je ze spreekt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor dit jaar staat Niamh Kavanagh op de planning. Spannender kan ik het niet maken
Ik voorzie problemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is @Strani de kristallen twitter ball?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft even de televote gehackt
Precies. Ik zou er maar snel geld op inzetten als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, oké, dan weet ik hoe serieus ik dat gevoel moet nemen
Overigens zijn Vicco en Fusa Nocta mijn favoriete nummers om zelf te beluisteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Blanca Paloma
Agoney
Fusa Nocta
Vicco
Karmenta
Megara
Jose Otero
Alice Wonder
Op dat de bus niet rijdt vanavond?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik zou er maar snel geld op inzetten als ik jou was.
Ah zoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, als in de een Fries een keer iets geniaals heeft gedaan
Is wel een mooi stukje natuur daar, boh
Ana Menaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:15 schreef Em31 het volgende:
@:Strani @:Chufi wie hopen jullie dat wint, als kenners.
Pareltjes als Tusen Skemer En Ljicht en Hjir Is It Begin werden niet op waarde geschat. Holland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah zodat we zelfs vroeger niet één keer iets in het Fries gestuurd hebben is natuurlijk schandalig!
En Gina heeft nog zo haar best gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah zodat we zelfs vroeger niet één keer iets in het Fries gestuurd hebben is natuurlijk schandalig!
Gewoon niets meer doen aan die zeespiegelstijging, dan zijn we vanzelf van Holland afquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pareltjes als Tusen Skemer En Ljicht en Hjir Is It Begin werden niet op waarde geschat. Holland is een smakeloos land.
Alle mensen met Fries bloed zijn te alle tijden geniale dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, als in de een Fries een keer iets geniaals heeft gedaan
Is wel een mooi stukje natuur daar, boh
Het is schandalig, altijd weer die stad tegen het platteland!!¡1!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pareltjes als Tusen Skemer En Ljicht en Hjir Is It Begin werden niet op waarde geschat. Holland is een smakeloos land.
Ja daar ken ik haar van!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:40 schreef koffieleuk het volgende:
Vorige interval was stukken beter, maar wel weer een goeie reminder dat Sanremo aanstaande is
Ik denk dat we er niet ver vanaf zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Is er al een uitslag op komst trouwens? Want ik lees nu alleen met jullie mee.
Als jullie zo roepen dat Do It For Your Loba gewonnen heeft, geloof ik het meteen.
Volgens Eurovisionworld zou de show tot middernacht duren, dus waarschijnlijk dat ie al vrij snel komtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Is er al een uitslag op komst trouwens? Want ik lees nu alleen met jullie mee.
Als jullie zo roepen dat Do It For Your Loba gewonnen heeft, geloof ik het meteen.
Ik niet, dat wordt geweldig! Heel ESF mag mee in de green room en dan maken we er een mooi feestje van.quote:
Welke persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je persoonlijkheid maakt alles goed
De laagste begon als favoriet deze weekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef koffieleuk het volgende:
Jurypunten:
Fusa Nocta 24
Karmento 35
Jóse Otero 37
Megara 50
Alice Wonder 53
Vicco 59
Agoney 80
Blanca Paloma 94
Maar wat is je gevoel?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Die televote gaat ook naar Blanca, alles wijst die kant op.
Was dat negatief?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Negatief zijn over jezelf is hier verboden Cyan
Denk het niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit wordt weer rechterrij voor spanje
Dan moet Paloma al bij de eerste twee genoemd wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De televote kan nog iets raars doen!
Ja is best een mooie jurkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef Strani het volgende:
Dit is wel de beste jurk tot zo ver voor Monica.
Meestal televote overruled danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat gebeurt er als het gelijkspel is?
Verlenging en eventueel penalties.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
sing offquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Penalty’squote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
You're welcomequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na jouw aanbeveling ál m'n geld!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakje van Agoney moet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
Dat was het na de eerste twee televotepunten alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:55 schreef Cirilico het volgende:
Het was al duidelijk qua punten (35 en 40) dat Agoney niet meer kon winnen.
Het is 50-25-25quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was het na de eerste twee televotepunten al
Trouwens wel gek, van de jury kan je dus 90+ punten krijgen, van de demoskopische jury en televote maximaal 80, dan is het toch niet echt 50/50?
Is het volgens mij ook niet, dus dat klopt nog welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was het na de eerste twee televotepunten al
Trouwens wel gek, van de jury kan je dus 90+ punten krijgen, van de demoskopische jury en televote maximaal 80, dan is het toch niet echt 50/50?
Ja, maar de som van die twee keer 25% levert minder punten op dan de jury, de jury heeft meer range in de punten zitten zeg maar. Dan is het toch niet echt eerlijk verdeeld?quote:
Ik zou het hoofd er niet over breken, want als je dan naar de Belgische voorronde kijkt, explodeer je nog.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar de som van die twee keer 25% levert minder punten op dan de jury, de jury heeft meer range in de punten zitten zeg maar. Dan is het toch niet echt eerlijk verdeeld?
Niet dat het heel veel uitmaakt verder, maar ik zat er m'n hoofd bij de semi's al over te breken
ken je nagaan ... check morgen nog eensquote:Op zondag 5 februari 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hep nog geen Wikipedia pagina
Overdreven of niet, het is wel iets waar de Spanjaarden trots op kunnen zijn. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland een keer heel wat anders inzendt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef koffieleuk het volgende:
Noem het overdreven, maar dit voelt net als Hatari > Dadi of zo. Qua stijlwisseling en kwaliteit.
Jullie eten toch ook tapas of ben ik nou gekquote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:strani wat heeft dit te betekenen?
Met de kanttekening dat Sieneke 'heel wat anders' was.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overdreven of niet, het is wel iets waar de Spanjaarden trots op kunnen zijn. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland een keer heel wat anders inzendt.
Fijne nacht koffieleuk!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef koffieleuk het volgende:
Het was me toch een mooi ESF dagje![]()
Ik ga ervantussen, tot snel!
Nog nooit gehad. Over dat laatste kan ik niet ontkennen noch bevestigen..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie eten toch ook tapas of ben ik nou gek
Die hadden de eerste overwinning van het seizoen te pakken vandaag. Wat een feestdag zoquote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef Strani het volgende:
Oh ja Blanca hoeft niet zo ver naar huis te rijden straks, Elche.
Dat was Jeangu wel toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overdreven of niet, het is wel iets waar de Spanjaarden trots op kunnen zijn. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland een keer heel wat anders inzendt.
Normaal gesproken 8e bij de jury, 15e bij het publiek ofzo. Dus het is de kunst dit televoter-vriendelijk te krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel echt heel nieuwsgierig wat dit in Liverpool gaat doen
Ik ga denk ik wel iets positiever zitten, meer zoals Konstakta in 2022.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Normaal gesproken 8e bij de jury, 15e bij het publiek ofzo. Dus het is de kunst dit televoter-vriendelijk te krijgen.
Het is ook niet voor Tante Annie. Het is voor Tante Jeanette die graag naar theater voorstellingen gaat en kunst thuis heeft hangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf toch het gevoel houden dat Tante Annie uit Schubbekutteveen hierbij gaat checken of er geen kettingbotsing voor de deur is geweest en ze de politie hoort aan komen scheuren...
Ja en ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie eten toch ook tapas of ben ik nou gek
Sowieso heeft tante Annie niks meer te zeggen sinds haar dochters Petra en Janneke hebben besloten haar mobiele telefoon in te nemen als gevolg van een onfortuinlijk incident tussen Annie en zwager Willem op Facebook.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook niet voor Tante Annie. Het is voor Tante Jeanette die graag naar theater voorstellingen gaat en kunst thuis heeft hangen.
Konstrakta had nog een ‘hook’ waar je op mee kon zingen, bitti zdrava lukte makkelijk. Eaea is meer een drie minutenlang durende noot zonder herkenbare melodie om in vast te bijten.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel iets positiever zitten, meer zoals Konstakta in 2022.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Miki Nunez bij die aftertalk?
Dat semi-blonde haar moet ie maar niet meer doenquote:
Klinkt als oom Cornaldquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook niet voor Tante Annie. Het is voor Tante Jeanette die graag naar theater voorstellingen gaat en kunst thuis heeft hangen.
Zie het als een Noord Afrikaanse Flamenco met wat andere vleugjes van muziek en zangquote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie: ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met dit nummer moet.
en faut spellenquote:Op zondag 5 februari 2023 01:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]Jammer dat ze mozzarella gebruiken ipv Gouda.
Daar hoor ik nog altijd "Bratislava" in.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Konstrakta had nog een ‘hook’ waar je op mee kon zingen, bitti zdrava lukte makkelijk. Eaea is meer een drie minutenlang durende noot zonder herkenbare melodie om in vast te bijten.
Dacht het niequote:Op zondag 5 februari 2023 01:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dat de Spaanse spelwijze was.
Ik kan ook niet één zin of melodie onthouden van dit lied.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef grazz het volgende:
Opnieuw naar haar optreden gekeken. Het lied doet me nog niet veel. Ik herken er ook nog steeds geen melodie in en dat vind ik zelf wel belangrijk. Het optreden daarentegen vind ik wel ijzersterk. Mooi in beeld, perfect gestyled, Blanca heel gepassioneerd zien zingen voegt nog een extra laag toe aan het geheel. Ik lees hier en daar al dat het kan winnen. Ben nog niet overtuigd. Het is ze wel gegund met deze bijdrage.
Maar zou je dit dan ook op Spotify luisteren? Gewoon benieuwd, ik vind het namelijk meer een performance dan een “lied”quote:Op zondag 5 februari 2023 11:14 schreef Nexum het volgende:
Ik vond het lied al goed maar de live performance maakt het nog 10x beter voor mij. Het zit nu ook in m’n hoofd en ik krijg het er niet uit![]()
Ik gun Spanje zo’n goed resultaat met dit lied gewoon ook voor hun om te laten zien dat ze geen Chanel’s of Agoney’s nodig hebben om te scoren
Het songfestival gaat ook al jaren niet meer alleen om het liedquote:Op zondag 5 februari 2023 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar zou je dit dan ook op Spotify luisteren? Gewoon benieuwd, ik vind het namelijk meer een performance dan een “lied”
Het had echter toch niks uitgemaakt door die jurystemmen die zo veel gewicht in de schaal leggen, daar was het gat al gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Scheelt niets en er wordt ook heel weinig gestemd
Betekent dat een stijging van haar voorspelde winkansen? Ik zag nu trouwens 8.0 staan boven die tweet.quote:
Ja, dat ging dus van 1 op 60 naar 1 op 29. Die 8 was wat overdreven overigens, momenteel staat Spanje op 30.quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Betekend dat een stijging van haar voorspelde winkansen? Ik zag nu trouwens 8.0 staan boven die tweet.
Is dat niet 1 iemand die vol vertrouwen een hoger bedrag inzet of een breder gedragen iets?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat ging dus van 1 op 60 naar 1 op 29. Die 8 was wat overdreven overigens, momenteel staat Spanje op 30.
Nou ja, er gaat nog weinig volume door, maar als iets echt verkeerd geprijsd is, dan corrigeert dat natuurlijk wel weer. Op zich is het ook wel logisch dat Spanje stijgt. Er is nog steeds geen echt winnend lied uitgebracht, en ook Loreen lijkt niet te gaan leveren in Zweden, dus geleidelijk begint de spoeling toch wel dunner te worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat niet 1 iemand die vol vertrouwen een hoger bedrag inzet of een breder gedragen iets?
Ben benieuwd hoe het gaat doen, het is heel erg love or hate it. Dat heb ik zelf ook, ene keer heb ik meer van oh dit is wel heel gaaf he en andere denk ik van nee het is wel heel erg een wall of sound. Weet niet zo goed wat de jury ermee doet. In corpore sano was vorig jaar een flop bij een jury, maar deed het goed in de televote. Suus in 2012, wat denk ik nog het dichts bij komt was juist een hit bij de jury.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:53 schreef koffieleuk het volgende:
Er is wel e(a)ea veranderd bij de bookmakers, inmiddels is Spanje gestegen naar de 4e plek ten koste van Noorwegen
Ja, hier is moeilijk een pijl op te trekken. Zo'n 5e-6e plek à la In Corpore Sano en Suus is lijkt wel het meest waarschijnlijke scenario, ik denk zelfs wat hoger.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat doen, het is heel erg love or hate it. Dat heb ik zelf ook, ene keer heb ik meer van oh dit is wel heel gaaf he en andere denk ik van nee het is wel heel erg een wall of sound. Weet niet zo goed wat de jury ermee doet. In corpore sano was vorig jaar een flop bij een jury, maar deed het goed in de televote. Suus in 2012, wat denk ik nog het dichts bij komt was juist een hit bij de jury.
quote:04 May 2023 at 18:04 CEST
Spain 🇪🇸 takes to the stage…
After Chanel’s all singing, all dancing performance last year, you’d probably forgive Blanca Paloma for feeling the pressure. But no – she’s bringing her own unique sound, doing it her way, and it’s three minutes of pure passion and power.
Her staging replicates all the magic we saw at Benidorm Fest in January, with two fringed red semi-circular structures in the centre of the stage which create a circle for Blanca Paloma and her five dancers to perform in, backed by black, red and white lighting. It's a really clever and dramatic use of the space, making it feel intimate rather than trying to fill the entire stage. Blanca Paloma's voice has a unique and extraordinary clarity, and we pretty much forgot to breathe for three minutes.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-thursday-4-mayquote:04 May 2023 at 18:13 CEST
Spain 🇪🇸 have added some smoke...💨
For the final rehearsal, Spain has added some low smoke - it adds some extra atmosphere and adds a different quality to the light. Muy bien, España.
Dat was wel vermakelijk geweest.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:11 schreef Fred_B het volgende:
Moet je voorstellen dat ze nog de oude methode van het bekendmaken van de televotingpunten hadden gehad. Dan was er een enorme schokgolf door de zaal gegaan als Spanje het eerste land was geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |