Ja en ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie eten toch ook tapas of ben ik nou gek
Sowieso heeft tante Annie niks meer te zeggen sinds haar dochters Petra en Janneke hebben besloten haar mobiele telefoon in te nemen als gevolg van een onfortuinlijk incident tussen Annie en zwager Willem op Facebook.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook niet voor Tante Annie. Het is voor Tante Jeanette die graag naar theater voorstellingen gaat en kunst thuis heeft hangen.
Konstrakta had nog een ‘hook’ waar je op mee kon zingen, bitti zdrava lukte makkelijk. Eaea is meer een drie minutenlang durende noot zonder herkenbare melodie om in vast te bijten.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel iets positiever zitten, meer zoals Konstakta in 2022.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Miki Nunez bij die aftertalk?
Dat semi-blonde haar moet ie maar niet meer doenquote:
Klinkt als oom Cornaldquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook niet voor Tante Annie. Het is voor Tante Jeanette die graag naar theater voorstellingen gaat en kunst thuis heeft hangen.
Zie het als een Noord Afrikaanse Flamenco met wat andere vleugjes van muziek en zangquote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie: ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met dit nummer moet.
en faut spellenquote:Op zondag 5 februari 2023 01:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]Jammer dat ze mozzarella gebruiken ipv Gouda.
Daar hoor ik nog altijd "Bratislava" in.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Konstrakta had nog een ‘hook’ waar je op mee kon zingen, bitti zdrava lukte makkelijk. Eaea is meer een drie minutenlang durende noot zonder herkenbare melodie om in vast te bijten.
Dacht het niequote:Op zondag 5 februari 2023 01:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dat de Spaanse spelwijze was.
Ik kan ook niet één zin of melodie onthouden van dit lied.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef grazz het volgende:
Opnieuw naar haar optreden gekeken. Het lied doet me nog niet veel. Ik herken er ook nog steeds geen melodie in en dat vind ik zelf wel belangrijk. Het optreden daarentegen vind ik wel ijzersterk. Mooi in beeld, perfect gestyled, Blanca heel gepassioneerd zien zingen voegt nog een extra laag toe aan het geheel. Ik lees hier en daar al dat het kan winnen. Ben nog niet overtuigd. Het is ze wel gegund met deze bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |