quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakje van Agoney moet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
Dat was het na de eerste twee televotepunten alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:55 schreef Cirilico het volgende:
Het was al duidelijk qua punten (35 en 40) dat Agoney niet meer kon winnen.
Het is 50-25-25quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was het na de eerste twee televotepunten al
Trouwens wel gek, van de jury kan je dus 90+ punten krijgen, van de demoskopische jury en televote maximaal 80, dan is het toch niet echt 50/50?
Is het volgens mij ook niet, dus dat klopt nog welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was het na de eerste twee televotepunten al
Trouwens wel gek, van de jury kan je dus 90+ punten krijgen, van de demoskopische jury en televote maximaal 80, dan is het toch niet echt 50/50?
Ja, maar de som van die twee keer 25% levert minder punten op dan de jury, de jury heeft meer range in de punten zitten zeg maar. Dan is het toch niet echt eerlijk verdeeld?quote:
Ik zou het hoofd er niet over breken, want als je dan naar de Belgische voorronde kijkt, explodeer je nog.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar de som van die twee keer 25% levert minder punten op dan de jury, de jury heeft meer range in de punten zitten zeg maar. Dan is het toch niet echt eerlijk verdeeld?
Niet dat het heel veel uitmaakt verder, maar ik zat er m'n hoofd bij de semi's al over te breken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |