Was het maar bij zingen gebleven, he?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist. Maar goed ze is wel één van Spanje's belangrijkste zangeressen.
Hockeyen kan ze ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het maar bij zingen gebleven, he?
Uitgebracht in 2000. Gaat nét niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk liedje wel! Kunnen ze dit niet insturen?
Blanca Palomaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Megara
Blanca Paloma
Agoney
Fusa Nocta
Vicco
Alice Wonder
Jose Otero
Karmento
Strani had het net over een koopinflatie. Dat zal er wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heeft die ene presentatrice panty's om handen gedaan?
Tja, waarom doen vrouwen de dingen die ze doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom heeft die ene presentatrice panty's om handen gedaan?
Tsja, hebben WIJ weleens iemand van de Waddeneilanden naar het ESF gestuurd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een kleine ode aan Castilla-La Mancha. Karmento zei eerder trouwens dat nog nooit iemand uit die regio deel heeft genomen aan Eurovisie
Was het deze ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een kleine ode aan Castilla-La Mancha. Karmento zei eerder trouwens dat nog nooit iemand uit die regio deel heeft genomen aan Eurovisie
Esther Hart komt er wel eens. Dat komt het dichts in de buurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, hebben WIJ weleens iemand van de Waddeneilanden naar het ESF gestuurd?
Weet ik niet! Hebben we dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, hebben WIJ weleens iemand van de Waddeneilanden naar het ESF gestuurd?
Ik denk het wel want ik ving wel tierra de don Quijote opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het deze ?
http://espagnejumelage.sa(...)-mancha-manchega.pdf
Ik google ff snel jota en la Manchaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel want ik ving wel tierra de don Quijote op
Oh, jij hebt die podcast ook geluisterd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Esther Hart komt er wel eens. Dat komt het dichts in de buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |