Maar zou je dit dan ook op Spotify luisteren? Gewoon benieuwd, ik vind het namelijk meer een performance dan een “lied”quote:Op zondag 5 februari 2023 11:14 schreef Nexum het volgende:
Ik vond het lied al goed maar de live performance maakt het nog 10x beter voor mij. Het zit nu ook in m’n hoofd en ik krijg het er niet uit![]()
Ik gun Spanje zo’n goed resultaat met dit lied gewoon ook voor hun om te laten zien dat ze geen Chanel’s of Agoney’s nodig hebben om te scoren
Het songfestival gaat ook al jaren niet meer alleen om het liedquote:Op zondag 5 februari 2023 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar zou je dit dan ook op Spotify luisteren? Gewoon benieuwd, ik vind het namelijk meer een performance dan een “lied”
Het had echter toch niks uitgemaakt door die jurystemmen die zo veel gewicht in de schaal leggen, daar was het gat al gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Scheelt niets en er wordt ook heel weinig gestemd
Betekent dat een stijging van haar voorspelde winkansen? Ik zag nu trouwens 8.0 staan boven die tweet.quote:
Ja, dat ging dus van 1 op 60 naar 1 op 29. Die 8 was wat overdreven overigens, momenteel staat Spanje op 30.quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Betekend dat een stijging van haar voorspelde winkansen? Ik zag nu trouwens 8.0 staan boven die tweet.
Is dat niet 1 iemand die vol vertrouwen een hoger bedrag inzet of een breder gedragen iets?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat ging dus van 1 op 60 naar 1 op 29. Die 8 was wat overdreven overigens, momenteel staat Spanje op 30.
Nou ja, er gaat nog weinig volume door, maar als iets echt verkeerd geprijsd is, dan corrigeert dat natuurlijk wel weer. Op zich is het ook wel logisch dat Spanje stijgt. Er is nog steeds geen echt winnend lied uitgebracht, en ook Loreen lijkt niet te gaan leveren in Zweden, dus geleidelijk begint de spoeling toch wel dunner te worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat niet 1 iemand die vol vertrouwen een hoger bedrag inzet of een breder gedragen iets?
Ben benieuwd hoe het gaat doen, het is heel erg love or hate it. Dat heb ik zelf ook, ene keer heb ik meer van oh dit is wel heel gaaf he en andere denk ik van nee het is wel heel erg een wall of sound. Weet niet zo goed wat de jury ermee doet. In corpore sano was vorig jaar een flop bij een jury, maar deed het goed in de televote. Suus in 2012, wat denk ik nog het dichts bij komt was juist een hit bij de jury.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:53 schreef koffieleuk het volgende:
Er is wel e(a)ea veranderd bij de bookmakers, inmiddels is Spanje gestegen naar de 4e plek ten koste van Noorwegen
Ja, hier is moeilijk een pijl op te trekken. Zo'n 5e-6e plek la In Corpore Sano en Suus is lijkt wel het meest waarschijnlijke scenario, ik denk zelfs wat hoger.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat doen, het is heel erg love or hate it. Dat heb ik zelf ook, ene keer heb ik meer van oh dit is wel heel gaaf he en andere denk ik van nee het is wel heel erg een wall of sound. Weet niet zo goed wat de jury ermee doet. In corpore sano was vorig jaar een flop bij een jury, maar deed het goed in de televote. Suus in 2012, wat denk ik nog het dichts bij komt was juist een hit bij de jury.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |