Klopt, had er ook meer van verwachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef Moira het volgende: [..] Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij niet
![]()
Ja als je dan toch dezelfde locatie voor het eerst voor een 2e keer gaat bezoeken moet je er ook voor zorgen dat de 2e keer dan op z'n minst de 1e matchtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Klopt, had er ook meer van verwacht
Wie is Katie nou weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Maar dit vonden ze dus allemaal sowieso wel, want Katie vertelde de locatie gewoon.
wat is er met de shots?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik krijg ook bij lange na niet de fijne Zuid-Afrika vibes die ik in 2013 kreeg, puur door de gebruikte shots/tv-makerij niet
Ik heb 2013 niet gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja als je dan toch dezelfde locatie voor het eerst voor een 2e keer gaat bezoeken moet je er ook voor zorgen dat de 2e keer dan op z'n minst de 1e matcht
Het spook.quote:
Ga 2013 terugkijkenquote:
Heel veel had ook gewoon ergens in Europa kunnen zijn ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel binnenkanten van gebouwen en weinig Zuid-Afrika
ja dat is zeker jammer..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel binnenkanten van gebouwen en weinig Zuid-Afrika
Verkeerde karaktereigenschapquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef jcdragon het volgende:
Ik weet ook niet wat er gebeurd is. Waarom doet Ranomi niet mee?
Was het vorige keer ook in herfst /winter opgenomen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel veel had ook gewoon ergens in Europa kunnen zijn ja.
Hoeven ze niet eens heel veel voor te doen zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Productie zit te juichen, geld van Ranomi uit de pot!
Dat is meestal wel rond dezelfde tijd ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was het vorige keer ook in herfst /winter opgenomen?
Vilein?quote:
Daniel is niet de mol denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Maar dit is juist onverdacht van Daniël dan toch? Als hij de mol was zou hij wel weten juist de andere envelop te openen om dus geen +2500 te krijgen?
Misschien komt er volgende week wel een opdracht waarin het geld eruit gespeeld kan worden!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Maar dit is juist onverdacht van Daniël dan toch? Als hij de mol was zou hij wel weten juist de andere envelop te openen om dus geen +2500 te krijgen?
En anders die daarna welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien komt er volgende week wel een opdracht waarin het geld eruit gespeeld kan worden!
9/10 dat dat gewoon onderdeel is van zijn, laten we zeggen, bijzondere standaardkledingkeuze.quote:
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.quote:
Maar ze is niet significant minder in beeld ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.
Of als mol heeft ie lopen klootviolen met het andere geld en dat zit in het kistje van de uitgeschakelde ranomi. Geldverlies en niet verdacht want wel wat geld binnen gebracht..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Moira het volgende:
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
9/10 dat dat gewoon onderdeel is van zijn, laten we zeggen, bijzondere standaardkledingkeuze.
Annick, maar die was zo dom dat ze vergat dat ze de mol was en toen moest ze vorige week weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar wie dan wel?Ranomi? Of Jurre?
Het is ook gewoon Owen Schumacher.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetje
In beeld misschien niet. Maar wel degene waarvan je het meest denkt oh die doet ook nog mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze is niet significant minder in beeld ofzo.
Stefano Keizers die meedoet aan WIDM zou zo tof zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetje
In de eerste afleveringen juist wel eigk, alles van belang is er lang en breed uitgeknipt om lekker veel focus op de andere non-mollen te kunnen zetten in de eerste paar afleveringenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.
Dat heb ik niet, maar misschien ook omdat ze de enige van de overgeblevenen is die ik vooraf wel kendequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
In beeld misschien niet. Maar wel degene waarvan je het meest denkt oh die doet ook nog mee.
Liever niet, wat een act is dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Stefano Keizers die meedoet aan WIDM zou zo tof zijn![]()
Zeker, eindelijk weer terug naar gewone, onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Deels wel. Maar over het algemeen bleek de mol achteraf in het begin een wel al aanwezig te zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef Moira het volgende:
[..]
In de eerste afleveringen juist wel eigk, alles van belang is er lang en breed uitgeknipt om lekker veel focus op de andere non-mollen te kunnen zetten in de eerste paar afleveringen
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Zo gewoon is die niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, eindelijk weer terug naar gewone, onbekende Nederlanders
Ik ken er wel meer. Maar voor mij is ze ook het meest bekend, dus dan zou ik hetzelfde moeten hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar misschien ook omdat ze de enige van de overgeblevenen is die ik vooraf wel kende
Govertquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.
Maar het moet dit jaar opgenomen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.
Vast niet, tot volgende weekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Qua tijd gaan we geen test en executie meer doen, of wel?
Hmm.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deels wel. Maar over het algemeen bleek de mol achteraf in het begin een wel al aanwezig te zijn geweest.
Had ik toch 'niemand' moeten invullenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Qua tijd gaan we geen test en executie meer doen, of wel?
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, leuk, een portemonnee, maar niks komt meer aan dat roze (?) kistje wat toen nog nieuw en tof was
Van iemand, ergens in de afgelopen vijf jaar ofzo. Geen idee wie.
Die moet toch een keer in het seizoen komen, dan is dit een van de betere manieren om dat te doen, denk ikquote:
Er is elk jaar wel een aflevering waarin er niemand afvalt. Behalve vorig seizoen dan, want toen hadden ze een kandidaat te veelquote:
Ja dat was een grote domperquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Redefine het volgende:
Die beelden van die twee auto's deden mij aan dat seizoen in Italië denken. Waar toen in de vooruitblik heel erg spectaculair gedaan werd dat de achterste auto afsloeg een andere weg in. Wat een week later totaal niet relevant bleek te zijn
Ik denk dat in veel gevallen een gok is. Waarbij hoe verder je in het seizoen bent die gok steeds beter te nemen is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef jogy het volgende:
Godver, hoe wisten de niemand stemmers dat het niemand was in de promo.
Ik heb wel eens gewoon elke aflevering 'niemand' ingevuld omdat er (bijna) altijd wel een aflevering in zit waarin er niemand uit gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef jogy het volgende:
Niet zo veel zin in vrees ikquote:
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewoon elke aflevering 'niemand' ingevuld omdat er (bijna) altijd wel een aflevering in zit waarin er niemand uit gaatEn de kans op afvallerspronopuntjes dan groter is dan per ongeluk een keertje goed te gokken op een individu
Nee, daar vind ik echt niks meer aan. DAt stomme opsommen van domme theorieen...quote:
Dit seizoen niet meer nee. Na de aflevering zelf heb ik wel gehadquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, leuk, een portemonnee, maar niks komt meer aan dat roze (?) kistje wat toen nog nieuw en tof was
Van iemand, ergens in de afgelopen vijf jaar ofzo. Geen idee wie.
Splinter was datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenwas dat niet in het seizoen met Klaas en Ellie enzo?
Die zijn nu een halfuur eerder tegen wil en dank van straat gepluktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:15 schreef zorro28 het volgende:
Overigens, wel fijn om een opdracht met locals te hebben die niet tegen wil en dank van straat geplukt werden, dat ergerde ik me altijd enorm aan.
Splinter Chabot had dat volgens mij bij zichquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenwas dat niet in het seizoen met Klaas en Ellie enzo?
Vaak ergens halverwege gaat er een keer niemand uit. Dus ook een beetje logisch nadenkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.
Gegarandeerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
Het verdelen van het geld met het risico op het verdwijnen door verkeerd te gokken zou al voldoende moeten zijn. Maar nee ze moesten per se ook nog een opdracht eraan toevoegen waardoor er per persoon al gegarandeerd geld uit de pot zou gaan.
Vind je?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de sfeer dit seizoen zo serieus. Jurre leek oprecht boos op Soy en vorige aflevering met de koffers was de sfeer ook grimmig. Het is maar een spel hoor
Ooohja das veel recenterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Splinter Chabot had dat volgens mij bij zich
Beste tactiekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.
Dat was vorig seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Beste tactiekmaar ik deed het een keertje in een seizoen met 11 mensen geloof ik en dan kun je dus wachten tot je een ons weegt
Sinds Chris Zeegers het niet meer doet kijk ik niet meer. Die Marlijn en Rop zijn me veel te chaotisch en druk. Chris was ook druk maar enthousiast druk. Dat was nog aandoenlijk.quote:
Ranomi had weinig te kiezen hè? Die was haar geld al kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gegarandeerd?
Hoezo?
Als iedereen gewoon het geld koos was er 100% geld binnen
Jep, dus we zitten tot het einde vast aan Soy.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Te dik bovenop of niet. Dit viel ook niet anders te monteren in de aflevering. Gewoon de Mol aan het werk gezien.
Wat Mexicankbakker al zegt. Zodra de karaktereigenschap niet goed was ging het geld sowieso al uit de pot .quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gegarandeerd?
Hoezo?
Als iedereen gewoon het geld koos was er 100% geld binnen gekomen en verdubbeld.
[..]
Vind je?
Merk ik echt totaal niet.
Sure, er zit niet zo'n domme clown tussen. Maar verder?
Als het Jurre is dan wist hij het al voor ze die eerste dag dat telefoontje kregen of ze wel of niet de mol waren en dan is hij ook nog eens een schijtvervelende mol.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Jurre komt wel meer en meer in het vizier, maar het ligt er te dik bovenop. Ik blijf vooralsnog even in mijn Nabil-tunnel
Goh....quote:Op zondag 5 februari 2023 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ranomi had weinig te kiezen hè? Die was haar geld al kwijt
Wat snap jij niet aan het woord ''gegarandeerd''?quote:Op zondag 5 februari 2023 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Mexicankbakker al zegt. Zodra de karaktereigenschap niet goed was ging het geld sowieso al uit de pot .
Lezen is niet jouw sterkste kant he?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord ''gegarandeerd''?
Volgens jouw definitie is elke opdracht dan ''gegarandeerd''.
Dat woord houdt in dat het 100% zeker is dat het fout gaat, dat je het niet kunt voorkomen.
Dat is natuurlijk onzin. En het was ook geen onmogelijke opdracht, dus ook daarin is het lastig zeggen dat het daarom gegarandeerd was dat er wel wat verloren ging.
Vanuit Ranomi, niet in totaal. Ook zonder Ranomi hadden ze winst kunnen makenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
Ergo zodra het dus fout was ging er dus gegarandeerd geld uit de pot.
Ik heb het dan ook niet over het totaal hè. Waarbij sowieso de kans klein was dat er per saldo geld in de pot zit komen.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanuit Ranomi, niet in totaal. Ook zonder Ranomi hadden ze winst kunnen maken
Lezen is niet jouw sterkste kant he?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw sterkste kant he?
Maar nogmaals heel simpel misschien begrijp je het dan wel. Zodra de karaktereigenschap fout is kan diegene geen keuze meer maken en kon dus ook niet het geld gekozen worden. Ergo zodra het dus fout was ging er dus gegarandeerd geld uit de pot.
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw sterkste kant he?
Misschien heel simpel omschreven, misschien dat je het dan wel snapt:
De opdracht ging verder dan alleen maar een envelop kiezen. Dat Ranomi niets mocht uitkiezen had een oorzaak. Oftewel er was helemaal niets gegarandeerd, pas later in het spel.
Ja dat dusquote:Op zondag 5 februari 2023 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
Dat gaat bij de finale wel weer gebeuren. Maar 5000 euro in de pot waar dat 49000 had kunnen zijn. Wat een geweldige mol!
Sowieso, het zijn vaak van die alles-of-bijna-niks-opdrachten, dan gaat het niet zo hard nee. Zeker met opdrachten die bijna niet te doen zijn om helemaal perfect af te ronden.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat dusWaarbij de mol dan vaak zelfs nog minder heeft hoeven doen dan ze vooraf dachten. Vrij vaak dat de grote bedragen er nog uit gaan door keuzes van kandidaten buiten de mol om.
Ja. En als ze dan ook nog het geld kunnen weggeven voor een joker gaat het niet zo hard met het geld.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, het zijn vaak van die alles-of-bijna-niks-opdrachten, dan gaat het niet zo hard nee. Zeker met opdrachten die bijna niet te doen zijn om helemaal perfect af te ronden.
Maar ja, er doen ook wel veel serieuze kandidaten mee dit jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de sfeer dit seizoen zo serieus. Jurre leek oprecht boos op Soy en vorige aflevering met de koffers was de sfeer ook grimmig. Het is maar een spel hoor
Je kunt (te) serieus zijn met zo’n spel spelen, maar deze groep is oprecht cringe-irritant om naar te kijken, met vooral Soy en die Jurre die iets teveel op de apenrots zitten.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja, er doen ook wel veel serieuze kandidaten mee dit jaar.
Is Daniël ook zo'n apenrotsfiguur?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kunt (te) serieus zijn met zo’n spel spelen, maar deze groep is oprecht cringe-irritant om naar te kijken, met vooral Soy en die Jurre die iets teveel op de apenrots zitten.
Vond het echt heel zielig dit allemaal voor Ranomi. Kan een molactie zijn geweest van Jurre/Daniël, maar had vooral het gevoel dat het persoonlijk was, puur omdat Ranomi niet zoveel op sociaal vlak met die apenrotsfiguren lijkt te hebben (en terecht).
Linkquote:
Zijn deelname aan De Verraders ging hem niet bepaald goed af.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Oneens. Puur door uitstellend montage niemand eruit laten gaan vind ik stom. Doe op zijn minst een test.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die moet toch een keer in het seizoen komen, dan is dit een van de betere manieren om dat te doen, denk ik
Hoe wist jij de eerste drie afvallers is de echte vraag.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef jogy het volgende:
De kansen blijven gelijk, ervan uitgaande dat het 1x gebeurd per seizoen. Bij 10 deelnemers bijvoorbeeld is de kans 1 op 11 dat je het goed hebt. Of je nou kiest voor een naam of voor niemand.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewoon elke aflevering 'niemand' ingevuld omdat er (bijna) altijd wel een aflevering in zit waarin er niemand uit gaatEn de kans op afvallerspronopuntjes dan groter is dan per ongeluk een keertje goed te gokken op een individu
Die werd toch tegen zijn zin in 'vervangen' toen het van internet naar tv ging, terwijl hij het bedacht had? Ik vond Viviënne en Patrick erg leuk trouwens, iedereen erna niet. Vooral die Rop irriteert me mateloos met zijn kinderkapsel, kinderlijk gedrag en de kinderlijke spelling van zijn naam. Ik zie hem nog altijd (no offense iedereen) als het verstandelijk beperkte broertje van Benjamin uit GTST 20 jaar geleden. In het echt is ie zoals zijn karakter in de serie toen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:02 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik echt niks meer aan. DAt stomme opsommen van domme theorieen...
Het was leuk op het begin, vooral met Arjan. Nu is het vooral een stomme social media show geworden...
Tsja, of hij is de mol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MaJo het volgende:
Anders verzin je ff een verhaal buiten het spel om.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef Keyos het volgende:
Vond het echt heel zielig dit allemaal voor Ranomi. Kan een molactie zijn geweest van Jurre/Daniël, maar had vooral het gevoel dat het persoonlijk was, puur omdat Ranomi niet zoveel op sociaal vlak met die apenrotsfiguren lijkt te hebben (en terecht).
Zelfde antwoord, goed gelukquote:Op maandag 6 februari 2023 14:37 schreef Cirilico het volgende:
Hoe wist jij de eerste drie afvallers is de echte vraag.
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
‘Klein’ in Morse is
Lang kort lang
Kort lang kort kort
Kort
Kort kort
Lang kort
Je zou kunnen kijken of er met 1 andere letter of een andere pauze in de tekens een ander woord gevormd kan worden met deze tekens. Maar daar heb ik geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, kies wat leuks uit![]()
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:41 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, kies wat leuks uit![]()
Nou, daar staat helemaal niets handigs tussen![]()
Sluw, slinks en slim beginnen allemaal met een s, dus misschien dat 3× kort achter elkaar het begin van het woord moest zijn?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
‘Klein’ in Morse is
Lang kort lang
Kort lang kort kort
Kort
Kort kort
Lang kort
Je zou kunnen kijken of er met 1 andere letter of een andere pauze in de tekens een ander woord gevormd kan worden met deze tekens. Maar daar heb ik geen zin in
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:41 schreef Legoblokje het volgende:
[..]Wat is de T?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, kies wat leuks uit
NTAIEF zou naïef geweest kunnen zijn?Wind extinguishes a candle and energizes fire
T = 1 streepje.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat is de T?
NTAIEF zou naïef geweest kunnen zijn?
Het zou op Ranomi kunnen wijzen want zij was een Swemsterquote:Op maandag 6 februari 2023 18:47 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
T = 1 streepje.
Naïef zou kunnen, maar dat past niet echt in het rijtje Sluw-Slinks-Slim
Ik zit niet per se op Nabil als mol. Maar die is al een keer voorbij een kistje gelopen terwijl die er recht opkeek, leek vorige aflevering een schilderij in eerste instantie bewust te negeren en bij die doolhof opdracht bedacht hij dat het handig was om de gevonden pakbonnen bij de ingang te leggen voor de volgende deelnemer i.p.v. die proberen naar het einde te krijgen. Dus er zijn zeker wel wat voorbeelden bij hem te noemen jaquote:Op maandag 6 februari 2023 21:25 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit 100% op Nabil maar vrees dat hij niet de mol is. Wie blijft ook bij Nabil als mol?
Jurre is wel erg verdacht ineens!
Ik denk nog steeds aan Link, zonder de E.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
‘Klein’ in Morse is
Lang kort lang
Kort lang kort kort
Kort
Kort kort
Lang kort
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Nabil. Zie de voorbeelden die opgenoemd worden, plus bepaalde algemene gedragingen van anderen die daardoor voor me afvallen, zoals het fanatisme van Soy en Daniël. Jurre vertoonde de laatste aflevering ook wel raar gedrag, maar hij is volgens mij nogal chaotisch van zichzelf, en Anke straalt een bepaald vertrouwen uit waardoor je haar bijna als mol uitsluit. Blijven Ranomi en Nabil over, waarbij Ranomi imo iets te veel op de achtergrond blijft. Al wordt het programma tegenwoordig zo kapot gemonteerd dat je veel molacties niet echt uit de afleveringen kunt halen, waarna ze pas in de finaleaflevering bekend worden gemaakt door de mol zelf. Maar oké, daar hebben we als kijker verder geen invloed op.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:25 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit 100% op Nabil maar vrees dat hij niet de mol is. Wie blijft ook bij Nabil als mol?
DankU alwetende.quote:
Ah jammer we kunnen stoppen met de serie dit seizoenquote:
Denk inderdaad dat Nabil een mogelijkheid is. Zelf heb ik maar 2 kandidaten echt volledig afgeschreven (en eentje half, vanwege de montage).quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Nabil. Zie de voorbeelden die opgenoemd worden, plus bepaalde algemene gedragingen van anderen die daardoor voor me afvallen, zoals het fanatisme van Soy en Daniël. Jurre vertoonde de laatste aflevering ook wel raar gedrag, maar hij is volgens mij nogal chaotisch van zichzelf, en Anke straalt een bepaald vertrouwen uit waardoor je haar bijna als mol uitsluit. Blijven Ranomi en Nabil over, waarbij Ranomi imo iets te veel op de achtergrond blijft. Al wordt het programma tegenwoordig zo kapot gemonteerd dat je veel molacties niet echt uit de afleveringen kunt halen, waarna ze pas in de finaleaflevering bekend worden gemaakt door de mol zelf. Maar oké, daar hebben we als kijker verder geen invloed op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Juist !quote:
Als het Jurre is dan stop ik met kijken naar de NL WIDM. Wat een flapdrolmol zou dat zijn zeg.quote:
Eens dat Jurre zich raar gedraagt. Maar dusdanig duidelijk in beeld gebracht dat ik niet denk dat het de mol is. Ik blijf bij Nabil, die heeft het spel té goed door en stuurt regelmatig het spel in de goede richting.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:25 schreef RedFever007 het volgende:
Nabilquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef Moira het volgende:
Ik ben gewoon yolo van Daniël naar Jurre overgestapt.
Ben wel benieuwd wie het nou eigk is
Ik ben ook van Soy naar Jurre geswitcht.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef Moira het volgende:
Ik ben gewoon yolo van Daniël naar Jurre overgestapt.
Ben wel benieuwd wie het nou eigk is
ik denk dat 1 van de overgebleven kandidaten de mol isquote:
-Ik denk dat je iets op het spoor bent inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
ik denk dat 1 van de overgebleven kandidaten de mol is
Misschien.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook blind voor kistjes die recht voor zijn neus staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:33 schreef heywoodu het volgende:
"Ik ben paranoia."
Pff. Aanwijzing richting Nabil dus, want hij is blind. Voor grammatica.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mogen ze nu alweer geld uitgeven?
Schuld van de VVD.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mogen ze nu alweer geld uitgeven?
Dat zeker ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
Het is iig wel een originele opdracht.
Ik heb even gemist, wat als die eieren breken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:41 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon al die eieren breken, dan verlies je niet je balans
Ja maar wel eentje waarvan ik me afvraag of de productie 'm al eens foutloos heeft kunnen afronden, of dat het er eentje is die dus ook altijd mis gaat zonder molquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
Het is iig wel een originele opdracht.
Idd. Gewoon de eieren breken en op het plankje blijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Als je gewoon op het plankje blijft staan is er toch niets aan de hand, hij zei niet dat de eieren niet mochten breken
Dan eten ze een vegane maaltijd 's avonds?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb even gemist, wat als die eieren breken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan eten ze een vegane maaltijd 's avonds?
Niks over gehoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef SilverEyes het volgende:
Heb ff uitleg gemist, krijgen ze mingeld/strafgeld voor elk gebroken ei?
Volgens mij is daar niks over gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb even gemist, wat als die eieren breken?
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niks over gezegd.
Zou ik wel doen ja…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?
Genoeg voor drie man/vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn anders ook wel erg grote uitsmijters...
Ja. Wat dus ook mocht. Maar doordat ze er zijn denk je als deelnemer dat zoiets niet mag ook al is dat niet gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch gewoon elke keer gelijk op die eieren stampen?
Ja hij kiest nu eieren voor zijn geld.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Makkelijk man, 500 euro uit de pot trekken. Soy pakt 'm uiteraard gelijk.
Godverquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hij kiest nu eieren voor zijn geld.
Nee joh, ze mogen straks bellen met de Mol oid. Zoiets waar je niets aan hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:49 schreef DaMart het volgende:
Straks hebben ze 1000 euro betaald voor een vrijstelling voor Soy en Ranomi.
Anke probeerde haar kop in het zand te steken door geen kist mee te nemen... erg onmols voor mijn molquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hij kiest nu eieren voor zijn geld.
Struisvogel politiek.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anke probeerde haar kop in het zand te steken door geen kist mee te nemen... erg onmols voor mijn mol.
Lijdensweg?quote:
Jaquote:
Dat is grotendeels water.quote:
Ik drink de hele dag jasmijn theequote:
Ja, ik verwacht dat de mol zijn kop wel even onder de grond steekt deze opdrachtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:56 schreef Moira het volgende:
Wel leuke opdracht zo, net grote molshopen met de mol ergens erin
Vooral om weer boven de grond te komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat de mol zijn kop wel even onder de grond steekt deze opdracht.
Nee joh, zit een of ander zacht dingetje aan de voorkantquote:
Verkeerde hints geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet Anke bij deze opdracht?
Beetje onder de grond kijken en vervolgens de heren de foute keuze laten maken om vervolgens te zeggen dat zij te gehaast te werk zijn gegaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet Anke bij deze opdracht?
Echt he.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Anke hoeft, zo zegt ze zelf, niet te kijken of het klopt.
Ze maken hun keuze.
Anke: "Wat zitten jullie dit overhaast te doen dan!?!?!"
In principe de juiste strategie. Wat maakt dat geld nou uit. Gaat erom wat de anderen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje onder de grond kijken en vervolgens de heren de foute keuze laten maken om vervolgens te zeggen dat zij te gehaast te werk zijn gegaan.
Of een juiste strategie voor de molquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In principe de juiste strategie. Wat maakt dat geld nou uit. Gaat erom wat de anderen doen
Zou je dan zo opvallend niets doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een juiste strategie voor de mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |