Ik denk dat in veel gevallen een gok is. Waarbij hoe verder je in het seizoen bent die gok steeds beter te nemen is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef jogy het volgende:
Godver, hoe wisten de niemand stemmers dat het niemand was in de promo.
Ik heb wel eens gewoon elke aflevering 'niemand' ingevuld omdat er (bijna) altijd wel een aflevering in zit waarin er niemand uit gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef jogy het volgende:
Godver, hoe wisten de niemand stemmers dat het niemand was in de promo.
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gewoon elke aflevering 'niemand' ingevuld omdat er (bijna) altijd wel een aflevering in zit waarin er niemand uit gaatEn de kans op afvallerspronopuntjes dan groter is dan per ongeluk een keertje goed te gokken op een individu
Nee, daar vind ik echt niks meer aan. DAt stomme opsommen van domme theorieen...quote:
Dit seizoen niet meer nee. Na de aflevering zelf heb ik wel gehadquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, leuk, een portemonnee, maar niks komt meer aan dat roze (?) kistje wat toen nog nieuw en tof was
Van iemand, ergens in de afgelopen vijf jaar ofzo. Geen idee wie.
Splinter was datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenwas dat niet in het seizoen met Klaas en Ellie enzo?
Die zijn nu een halfuur eerder tegen wil en dank van straat gepluktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:15 schreef zorro28 het volgende:
Overigens, wel fijn om een opdracht met locals te hebben die niet tegen wil en dank van straat geplukt werden, dat ergerde ik me altijd enorm aan.
Splinter Chabot had dat volgens mij bij zichquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenwas dat niet in het seizoen met Klaas en Ellie enzo?
Vaak ergens halverwege gaat er een keer niemand uit. Dus ook een beetje logisch nadenkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.
Gegarandeerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
Het verdelen van het geld met het risico op het verdwijnen door verkeerd te gokken zou al voldoende moeten zijn. Maar nee ze moesten per se ook nog een opdracht eraan toevoegen waardoor er per persoon al gegarandeerd geld uit de pot zou gaan.
Vind je?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de sfeer dit seizoen zo serieus. Jurre leek oprecht boos op Soy en vorige aflevering met de koffers was de sfeer ook grimmig. Het is maar een spel hoor
Ooohja das veel recenterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Splinter Chabot had dat volgens mij bij zich
Beste tactiekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf komend seizoen vult iedereen elke aflevering Niemand in.
Dat was vorig seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Beste tactiekmaar ik deed het een keertje in een seizoen met 11 mensen geloof ik en dan kun je dus wachten tot je een ons weegt
Sinds Chris Zeegers het niet meer doet kijk ik niet meer. Die Marlijn en Rop zijn me veel te chaotisch en druk. Chris was ook druk maar enthousiast druk. Dat was nog aandoenlijk.quote:
Ranomi had weinig te kiezen hè? Die was haar geld al kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gegarandeerd?
Hoezo?
Als iedereen gewoon het geld koos was er 100% geld binnen
Jep, dus we zitten tot het einde vast aan Soy.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Te dik bovenop of niet. Dit viel ook niet anders te monteren in de aflevering. Gewoon de Mol aan het werk gezien.
Wat Mexicankbakker al zegt. Zodra de karaktereigenschap niet goed was ging het geld sowieso al uit de pot .quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gegarandeerd?
Hoezo?
Als iedereen gewoon het geld koos was er 100% geld binnen gekomen en verdubbeld.
[..]
Vind je?
Merk ik echt totaal niet.
Sure, er zit niet zo'n domme clown tussen. Maar verder?
Als het Jurre is dan wist hij het al voor ze die eerste dag dat telefoontje kregen of ze wel of niet de mol waren en dan is hij ook nog eens een schijtvervelende mol.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Jurre komt wel meer en meer in het vizier, maar het ligt er te dik bovenop. Ik blijf vooralsnog even in mijn Nabil-tunnel
Goh....quote:Op zondag 5 februari 2023 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ranomi had weinig te kiezen hè? Die was haar geld al kwijt
Wat snap jij niet aan het woord ''gegarandeerd''?quote:Op zondag 5 februari 2023 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Mexicankbakker al zegt. Zodra de karaktereigenschap niet goed was ging het geld sowieso al uit de pot .
Lezen is niet jouw sterkste kant he?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord ''gegarandeerd''?
Volgens jouw definitie is elke opdracht dan ''gegarandeerd''.
Dat woord houdt in dat het 100% zeker is dat het fout gaat, dat je het niet kunt voorkomen.
Dat is natuurlijk onzin. En het was ook geen onmogelijke opdracht, dus ook daarin is het lastig zeggen dat het daarom gegarandeerd was dat er wel wat verloren ging.
Vanuit Ranomi, niet in totaal. Ook zonder Ranomi hadden ze winst kunnen makenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
Ergo zodra het dus fout was ging er dus gegarandeerd geld uit de pot.
Ik heb het dan ook niet over het totaal hè. Waarbij sowieso de kans klein was dat er per saldo geld in de pot zit komen.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanuit Ranomi, niet in totaal. Ook zonder Ranomi hadden ze winst kunnen maken
Lezen is niet jouw sterkste kant he?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw sterkste kant he?
Maar nogmaals heel simpel misschien begrijp je het dan wel. Zodra de karaktereigenschap fout is kan diegene geen keuze meer maken en kon dus ook niet het geld gekozen worden. Ergo zodra het dus fout was ging er dus gegarandeerd geld uit de pot.
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw sterkste kant he?
Misschien heel simpel omschreven, misschien dat je het dan wel snapt:
De opdracht ging verder dan alleen maar een envelop kiezen. Dat Ranomi niets mocht uitkiezen had een oorzaak. Oftewel er was helemaal niets gegarandeerd, pas later in het spel.
Ja dat dusquote:Op zondag 5 februari 2023 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
Dat gaat bij de finale wel weer gebeuren. Maar 5000 euro in de pot waar dat 49000 had kunnen zijn. Wat een geweldige mol!
Sowieso, het zijn vaak van die alles-of-bijna-niks-opdrachten, dan gaat het niet zo hard nee. Zeker met opdrachten die bijna niet te doen zijn om helemaal perfect af te ronden.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat dusWaarbij de mol dan vaak zelfs nog minder heeft hoeven doen dan ze vooraf dachten. Vrij vaak dat de grote bedragen er nog uit gaan door keuzes van kandidaten buiten de mol om.
Ja. En als ze dan ook nog het geld kunnen weggeven voor een joker gaat het niet zo hard met het geld.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, het zijn vaak van die alles-of-bijna-niks-opdrachten, dan gaat het niet zo hard nee. Zeker met opdrachten die bijna niet te doen zijn om helemaal perfect af te ronden.
Maar ja, er doen ook wel veel serieuze kandidaten mee dit jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de sfeer dit seizoen zo serieus. Jurre leek oprecht boos op Soy en vorige aflevering met de koffers was de sfeer ook grimmig. Het is maar een spel hoor
Je kunt (te) serieus zijn met zo’n spel spelen, maar deze groep is oprecht cringe-irritant om naar te kijken, met vooral Soy en die Jurre die iets teveel op de apenrots zitten.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja, er doen ook wel veel serieuze kandidaten mee dit jaar.
Is Daniël ook zo'n apenrotsfiguur?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kunt (te) serieus zijn met zo’n spel spelen, maar deze groep is oprecht cringe-irritant om naar te kijken, met vooral Soy en die Jurre die iets teveel op de apenrots zitten.
Vond het echt heel zielig dit allemaal voor Ranomi. Kan een molactie zijn geweest van Jurre/Daniël, maar had vooral het gevoel dat het persoonlijk was, puur omdat Ranomi niet zoveel op sociaal vlak met die apenrotsfiguren lijkt te hebben (en terecht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |