Stefano Keizers die meedoet aan WIDM zou zo tof zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Jurre denk ik altijd meer aan een typetje
In de eerste afleveringen juist wel eigk, alles van belang is er lang en breed uitgeknipt om lekker veel focus op de andere non-mollen te kunnen zetten in de eerste paar afleveringenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de mol zo weinig in beeld is en zo weinig bepalend bij opdrachten.
Dat heb ik niet, maar misschien ook omdat ze de enige van de overgeblevenen is die ik vooraf wel kendequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
In beeld misschien niet. Maar wel degene waarvan je het meest denkt oh die doet ook nog mee.
Liever niet, wat een act is dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Stefano Keizers die meedoet aan WIDM zou zo tof zijn![]()
Zeker, eindelijk weer terug naar gewone, onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Deels wel. Maar over het algemeen bleek de mol achteraf in het begin een wel al aanwezig te zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef Moira het volgende:
[..]
In de eerste afleveringen juist wel eigk, alles van belang is er lang en breed uitgeknipt om lekker veel focus op de andere non-mollen te kunnen zetten in de eerste paar afleveringen
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Zo gewoon is die niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, eindelijk weer terug naar gewone, onbekende Nederlanders
Ik ken er wel meer. Maar voor mij is ze ook het meest bekend, dus dan zou ik hetzelfde moeten hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar misschien ook omdat ze de enige van de overgeblevenen is die ik vooraf wel kende
Govertquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.
Maar het moet dit jaar opgenomen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stefano bestaat niet meer volgend jaar.
Vast niet, tot volgende weekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Qua tijd gaan we geen test en executie meer doen, of wel?
Hmm.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deels wel. Maar over het algemeen bleek de mol achteraf in het begin een wel al aanwezig te zijn geweest.
Had ik toch 'niemand' moeten invullenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Qua tijd gaan we geen test en executie meer doen, of wel?
Ja iemand die zelf zo'n kluisje dingetje had meegenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, leuk, een portemonnee, maar niks komt meer aan dat roze (?) kistje wat toen nog nieuw en tof was
Van iemand, ergens in de afgelopen vijf jaar ofzo. Geen idee wie.
Die moet toch een keer in het seizoen komen, dan is dit een van de betere manieren om dat te doen, denk ikquote:
Er is elk jaar wel een aflevering waarin er niemand afvalt. Behalve vorig seizoen dan, want toen hadden ze een kandidaat te veelquote:
Ja dat was een grote domperquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Redefine het volgende:
Die beelden van die twee auto's deden mij aan dat seizoen in Italië denken. Waar toen in de vooruitblik heel erg spectaculair gedaan werd dat de achterste auto afsloeg een andere weg in. Wat een week later totaal niet relevant bleek te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |